Als ik bevallen ben dan ga ik....

27-08-2014 12:39 123 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wat missen jullie tijdens de zwangerschap?



Ik mis een heerlijke biefstuk! Voor de rest al het andere half rauwe vlees.



Ookal ligt er een meter sneeuw in Januari, als ik bevallen ben stook ik de Weber op en ga eens associaal veel 'verboden' vlees eten.



Kijk er nu al naar uit, een heerlijk sappige biefstuk!
Alle reacties Link kopieren
Een biefstukje inderdaad. Of een fijn glas droge witte wijn.
Alcohol! Heerlijk dat ik nu gewoon weer af en toe een slok uit mijn mans glas kan nemen. Mijn eerste slok was whisky, goddelijk Oh, en sla eten zonder uitgebreid te wassen, zo veel sneller
Alle reacties Link kopieren
Inderdaad, wijn!
.
Alle reacties Link kopieren
Sushi eten!!! Ik weet dat de meningen hierover verdeeld zijn maar ik waag me er toch niet aan.

Als ik sushi eet wil ik ook ALLE soorten sushi...



Daarnaast een lekker wijntje drinken en proberen om zo snel mogelijk weer beetje op gewicht te komen omdat mijn zusje een paar maanden later gaat trouwen ?
Wijn en reblochon..... Ik kijk al uit naar mijn eerste Tartiflette met een glas goede witte wijn erbij, hmmmmmmmmmm



En nog meer nu verboden kaasjes en dan met een passende wijn. Nog even volhouden, maar het water stroomt me al in de mond.
Alle reacties Link kopieren
Het eerste wat ik at was een broodje filet americain!
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
Filet american.
quote:Pantax schreef op 27 augustus 2014 @ 12:42:

Alcohol! Heerlijk dat ik nu gewoon weer af en toe een slok uit mijn mans glas kan nemen. Mijn eerste slok was whisky, goddelijk Oh, en sla eten zonder uitgebreid te wassen, zo veel sneller Jaaa ik klink als een alcoholist maar goddelijk inderdaad! Wijn in mijn geval. Nog niet veel ivm borstvoeding en soms op onhandige tijden maar jummie
Alle reacties Link kopieren
Wijn!!! Heerlijk!

Eerst maar eens zien te bevallen...lig al sinds maandag in het ziekenhuis en de inleiding wil niet lukken. Vandaag vierde poging en anders weer naar huis met een baby in m'n buik
Alle reacties Link kopieren
quote:3rdnick schreef op 27 augustus 2014 @ 13:08:

Wijn!!! Heerlijk!

Eerst maar eens zien te bevallen...lig al sinds maandag in het ziekenhuis en de inleiding wil niet lukken. Vandaag vierde poging en anders weer naar huis met een baby in m'n buik Sterkte! Bij mij sloeg het ook pas aan na 4x, was al bijna thuis en toen kwamen de weeën. Ik zal voor je duimen.
Ik pak een stokbroodje en smeer er filet amercain op, dan een gekookt eitje erop met een beetje mayonaise en dat uitjes en zout en peper....Och ik droom er zelfs over.
Alle reacties Link kopieren
Mijn vader nam in het ziekenhuis een broodje tartaar voor me mee.. Goddelijk
Alle reacties Link kopieren
Voor de lunch heb ik al een broodje filet americain en een broodje rosbief besteld en voor 's avonds sushi!



En als ik dan weer een beetje bijgetrokken ben ga ik weer heerlijk op mijn buik slapen.



Oja, als er wat regelmaat in de bv zit ga ik ook een heerlijk glaasje wijn drinken.



Kortom: over 8 weken ben ik een nog gelukkiger mens dan nu :-)
Alle reacties Link kopieren
Ik ga voor een heerlijk bord pasta carbonara.
Een glas droge witte wijn en een lading toastjes met file american!! Als het eerst maar eens eind oktober is!!
Alle reacties Link kopieren
….Niks bijzonders doen geloof ik. Ik mis niet heel veel.

Misschien ga ik wel heel veel schoenveters strikken, want dat vind ik wel lastig. Of weer eens gewoon normaal flink in onmogelijke posities hangen ofzo.



Ik heb uiteindelijk best weinig behoefte aan alcohol of bijzondere kaasjes, en vlees (en dus verboden vlees ook) at ik sowieso al niet. Slapen op mijn buik (half/half dan) doe ik nog steeds met 38 weken;)
Ik ga helemaal mee met jou kruidnootje77!!! En ook over 8 weken waarschijnlijk nog blijer dan nu, brn nu 32 wekvn hihi
Na zeven maanden geniet ik nog steeds van een broodje tartaar of filet américain en/of een glas rode wijn. Heerlijk.



En op mijn buik slapen.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben 's avonds bevallen de volgende ochtend thuis een sigaret + redbull en 's avonds biefstuk de volgende dag een broodje filet american.

Kan er nu nog van genieten
Alle reacties Link kopieren
Oh buik slapen deed ik volgens mij pas weer naar 2/3 weken. Ik durfde niet op een 1 of andere manier. Maar dat was inderdaad ook heerlijk!
Alle reacties Link kopieren
Ik kan ook niet wachten tot ik weer alles mag eten – linea recta naar de viswinkel voor een broodje tonijn tartaar met wasabi mayo en/of sushi bar! Ennnn broodje gerookte zalm met kruidenkaas! En mosselen! En Oesters!!!! Ennnnnnn deze misschien wel als eerste: een broodje filet American met ei en ui! Of een broodje tartaar met ei en ui en mayo of een broodje ossenworst! BROODJE LEVER met spekjes!!!! YUMMMMMMMMMMMMMMM

Water druipt uit mijn bakkes :D



O en WIJN!!! Wijn wijn wijn!!! En biertjes! En ik heb al weken zo'n zin in een Caphrina op een terras in de zon... (dat gaat vast niet meer lukken in oktober, maar toch)



En dan nog:

Op mijn buik slapen en gewoon weer kunnen draaien in bed op een normale manier.

In bad mezelf om kunnen draaien (van hoofd naar voet einde).

Mijn poes weer kunnen zien en dus fatsoenlijk kunnen scheren.

Mijn eigen teennageltjes weer zonder moeite kunnen knippen.

Laat naar bed gaan omdat ik weer energie voor 10 heb!



Ik kom vast nog op meer dingen!
No worries
Alle reacties Link kopieren
quote:honeymoonquiz schreef op 27 augustus 2014 @ 13:23:

Na zeven maanden geniet ik nog steeds van een broodje tartaar of filet américain en/of een glas rode wijn. Heerlijk.



En op mijn buik slapen.Jij trekt je dus niets aan van alle adviezen? Dat is natuurlijk ook een manier.
No worries
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij bedoeld ze dat ze 7 maanden geleden is bevallen en er nu nog steeds van geniet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven