Babies juni 2013

13-08-2013 19:23 939 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal!



Dit is ons nieuwe topic, met een algemeen account zodat meerdere mensen het tabelletje kunnen aanpassen.

Ik heb een aantal gegevens kunnen 'achterhalen' uit het topic maar vul het gerust aan. In een PB-tje ontvangen jullie de inlog gegevens!



Hopelijk staan hier bijzonder snel allemaal poppetjes

NaamNODRondeBijzonderhedenHartje0414/029e ronde1 ste kindje



Zwangeren

NaamZwangerEchoUitgerekendBijzonderhedenMissjs 08-11-'1327-03-'141 ste kindjeFramboos 03-09-'1309-04-'141ste kindjeSam 02-10-'1325-04-'142de kindjePippeleurtje 29/1117-06-'141 ste kindjeBentbootje??1 ste kindjeBiessie4 dec23-07-'142e kindjeSkylar15-01-1404-09-142e kindjeTinus3 febr20-09-'144e kindjeElsy08-03-201412-10-20141ste kindjeCinnamon08-04-1418-11-141ste kindje
Alle reacties Link kopieren
joehoe ons eigen nieuwe topic waarin iedereen de tabel kan aanpassen
Alle reacties Link kopieren
Hem, ik heb ingelogd, maar krijg de tabel niet goed in beeld. Komt door iPad?

Maar wil je aanpassen bij dubbeltje is nieuwe NOD op 12 sept, vierde rond
Alle reacties Link kopieren
Als je inlogt en het bericht aanpast krijg je hem in HTML codes dus dat ziet er verre uit van een tabel ik ga dubbeltje aanpassen
Alle reacties Link kopieren
aangepast
Alle reacties Link kopieren
Happy new topic



Ik heb geen prive berichtje gekregen dus hier mijn gegevens, wil iemand deze aanpassen?



NOD 10 september, 4e ronde!
Alle reacties Link kopieren
@ pippeleurtje je hebt de optie PB uit staan, ik kon je geen pb-tje versturen. Daarom heb ik utieindelijk niemand een pb-tje gestuurd
Alle reacties Link kopieren
aangepast, als je je pb optie aanzet stuur ik je de inlog gegevens
Alle reacties Link kopieren
Joepie! Cool, happy new topic! Dat het maar een vruchtbaar topic mag worden!

NOD: 24 augustus



Ik kijk morgen naar mijn instellingen op laptop, forum meestal mobiel...



Fijn dat we weer een tabel hebben die up to date is!
Alle reacties Link kopieren
Ronde 4
Alle reacties Link kopieren
Hallo allen!



Bedankt Elsy voor het aanmaken van een nieuw topic en het invullen van mijn gegevens :-). Ik zal morgen even kijken hoe het zit met mijn PB instellingen.



Pippeleurtje, leuk dat je er ook weer 'ns bent! Jammer dat je ook ongesteld bent geworden en ook dat het zo heftig is deze maand. We lopen gelijk op in elk geval...



Cinnamon, klinkt inderdaad alsof het weleens raak zou kunnen zijn... Wat spannend! Over twee dagen weten we meer!!



En Tinus ook al een beetje een voorgevoel dus...?

Sterkte op het wachtbankje, ook voor Biessie!



Weekendje weg was wel heel erg fijn hoor, zeker van kunnen genieten, ook van het mooie zomerweer. En zat in een wijngebied dus wel lekker van kunnen proeven :-).



Moet ook maar niet vergeten dat het helemaal niet vanzelfsprekend is om in de eerste 3 maanden al zwanger te worden! Dus we kachelen lekker door naar ronde 4 hier.



Inderdaad leuk dat jullie allemaal zo bezig zijn in huis. Wij hebben een nieuw huis (zijn eerste bewoners) en ook al wonen we er een paar jaar, we zijn nog steeds bezig om er echt onze eigen plek van te maken. Beneden is zo goed als 'af', binnenkort boven aan de slag. Zou leuk zijn als een van de extra slaapkamers een nieuwe functie kon krijgen binnenkort natuurlijk...
Alle reacties Link kopieren
ps - meteen maar even gekeken, mijn pb instelling staat aan als het goed is, lukt het om een berichtje naar mij te sturen Elsy?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ook geen pb gekregen. Het het vinkje aangezet. Kan iemand mij de gegeven sturen. Thanks.

Maar wel fijn nu kunnen we allemaal zelf de tabel aanpassen en is iedereen makkelijker in haar cyclus te volgen.
Alle reacties Link kopieren
Ik forum ook mobiel dus moet t morgen even op de laptop aanpassen... Maar bedacht me net dat Talkie misschien ook wel helemaal geen berichtje kon ontvangen, of dat ik haar reactie niet heb kunnen ontvangen omdat ik t niet heb aangevinkt... :s



Maargoed, super dat jij t opnieuw hebt aangemaakt Elsy, thnx!



Moet nog even m'n frustraties kwijt, m'n schoonouders zijn hier nu en we gingen vanavond uit eten, en ik reed dus, onder het mom van 'ik moet morgen weer vroeg op'. Kreeg ik ineens de opmerking van m'n schoonmoeder 'maar je drinkt niet eens één borreltje, is er echt niets wat je me wilt vertellen?' GRRR!

Net alsof ik dan echt zou antwoorden oh ja, nou je er toch over begint, ik ben misschien net 10 dagen zwanger.... Ahhh man, wacht toch gewoon af! Snap ik niet hoor... Pfff!

Maargoed, ga nu lekker slapen, even weer helemaal zennnnnnnnn worden ;)

Trusten allemaal!
Alle reacties Link kopieren
Tinus en Dubbeltje jullie hebben PB
Alle reacties Link kopieren
Super, Elsy, dankjewel!!



Aargh wat irritant Cinnamon, zou ik ook eg gefrustreerd door raken! Misschien kun je iets zeggen zoals: als het zover is, ben je de eerste die het hoort! Hoop dat je weer beetje tot rust bent gekomen .



Denk trouwens dat je wel een melding krijgt als iemand geen PB kan ontvangen, dus dat je dat wel gezien had bij Talkie, of niet? Hoop maar dat het goed met haar gaat...
Alle reacties Link kopieren
Cinnamon ik snap dat de opmerkingen vervelend zijn. Zou je er idd niet iets van kunnen zeggen zoiets als dubbeltje zegt.



Ik heb de pb ontvangen en het schema voor mezelf even aangepast naar 3e ronde.



Is het misschien een idee om bij de zwangeren te zetten wanneer ze uitgerekend zijn en wanneer ze bv een echo hebben. Kunnen we dat ook bijhouden.
Alle reacties Link kopieren
Goeie Tinus, daar draait t uiteindelijk allemaal om ja, de uitgerekende datum ;)



Kan iemand mij ook even n PB sturen, met de gegevens? Thnx!



En ja, die opmerking daar moet je gewoon niet te lang bij stilstaan maar idd als er nog een volgt, ga ik er wel wat van zeggen hoor! En die opmerking komt ws vanzelf want ze blijven hier vannacht ook nog slapen, en we gaan vanavond weer uit eten. En aangezien we hier morgen n nationale feestdag (dus vrij) hebben, kan ik t excuus van werken niet gebruiken... Maar m'n man kan dat vaak ook wel tactisch zeggen dus komt vast goed ;)
Alle reacties Link kopieren
Yeaah een nieuw topic! Wat leuk!

Is het misschien ook leuk om aan de tabel toe te voegen wanneer de zwangeren voor het eerst de echo hebben? Of wanneer ze zijn uitgerekend..? Denk dat dat wel leuk is toch?



@ Cinnamon, ik zeg gewoon tegen iedereen dat ik aan de antibiotica zit omdat ik blaasontsteking heb! Daar mag je geen alcohol bij drinken.. ;) En dan is het gelijk ooh, wat vervelend, en dan is dat onderwerp ook weer klaar ;)
Alle reacties Link kopieren
Hoi hoi iedereen,



Ik lees al een tijdje met jullie mee, ook het vorige topic.

En ik heb nu toch de stap gezet om mee te willen schrijven.

Zou dat nog kunnen?



Man en ik zijn eind juni begonnen voor ons eerste kindje en ik ben van de week weer ongesteld geworden. We gaan dus gewoon weer aan de slag met ronde nummer 3.



groetjes, Pier
Alle reacties Link kopieren
Ik heb mijn instellingen aangepast, wil iemand mij bericht doen? alvast bedankt!



He cinnamon, wat vervelend zeg! Ik zou er ook iets van (laten) zeggen denk ik... ik snap dat soort opmerkingen ook nooit zo goed. Als het zover is dan horen ze het wel toch?



Inderdaad leuk om ook uitgerekende datum erbij te zetten en/of echo data. Ik vind het super dat we nu springende poppetjes hebben! Dat er maar snel veel mogen volgen!
Alle reacties Link kopieren
Biessie, Cinnamon en Pier jullie hebben PB!
Alle reacties Link kopieren
Zo ik heb weer wat aanpassingen gedaan
Alle reacties Link kopieren
Thnx Elsy!



Ik kon t niet laten, heb vanmiddag al n test gedaan. Niets. Blegh. Stom.



Maarrrrrrr hopelijk komt t nog en was ik gewoon te vroeg!
Alle reacties Link kopieren
Balen Cinnamon, misschien morgen proberen met ochtendurine?

Je bent denk ik ook wel 'erg' aan de vroege kant 21/08 pas toch? 7 dagen te vroeg?



@ Pier welkom! Ik heb je alvast in het schema opgenomen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven