Bang voor ongewenste zwangerschap

24-04-2014 23:49 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,



Ik ben een beetje wanhopig. Paar maanden geleden heb ik een abortus gepleegd, omdat ik ongewenst zwanger werd. Jammer genoeg gebruikte ik gewoon condoom en lette ik heel goed op. Volgens de dokter ' gewoon een pech geval' het heeft toch meer met me gedaan dan ik zelf dacht. Maar nu waarom ik dit schrijf. Op de eerste dag na mijn stopweek, ben ik een pil vergeten super stom natuurlijk, maarja het gebeurt. Daarvoor geen seks gehad. En netjes de pil nog ingenomen en alles goed op tijd geslikt, zelfs de hele maand seks gehad met condoom, gewoon omdat ik een soort trauma heb opgelopen om dus zwanger te worden. Volgende week is mijn stop week, en heb best gevoelige borsten, en ben bang dat ik weer zwanger ben. Zou dit mogelijk kunnen zijn na al mijn nazorgen? Of moet ik me niet z'n zorgen maken.
Misschien ben je juist teveel met ongewenst zwanger worden bezig waardoor je elk kwaaltje als zwanger zijn gaat beschouwen, ik heb heel mijn pil gebruik gevoelige borsten gehad..
Ik denk dat je nu van alles voelt omdat je je zoveel zorgen maakt.

Maar wij kunnen hier echter niet met 100% zekerheid iets van zeggen, het is helaas afwachten.. Maar ik denk het niet hoor meid, die kans is echt zo minimaal!
Alle reacties Link kopieren
De kans lijkt me bijzonder klein.

Dat je zwanger werd met alleen een condoom is niet zo'n wonder als je naar de statistieken kijkt. Maar met double dutch zit je wel goed



Mocht je nu toch je pil vaker vergeten, dan zou ik voor spiraal, prikpil of implanon kiezen.
A
Alle reacties Link kopieren
Ik heb elke maand gevoelige borsten in de week na mijn ovulatie. Kan dus gewoon onderdeel zijn van je gewone cyclus.
Alle reacties Link kopieren
quote:helianthe schreef op 25 april 2014 @ 00:08:

Als je je zo vaak zorgen gaat maken zou ik een spiraaltje laten zetten.Of algehele onthouding.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven