Heeeeeeeel licht streepje

30-07-2014 18:00 29 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo iedereen,



Ben vandaag 2 dagen overtijd en heb niet de normale verschijnselen die ik normaal heb voor mijn menstruatie zoals zere borsten en buikkrampen. Alleen meer doorzichtige waterige afscheiding geurloos.

Hieronder foto van testresultaat heeeel licht als ik hem tegen het licht in houd. Dit was een test met een pipet, 5 min erna van etos 1 gedaan daar geen streepje.

Wat denken jullie?



Link Foto:



https://fbcdn-sphotos-h-a ... 179abb74eed4b8372b8f976a1



Groetjes
Alle reacties Link kopieren
Ik zie niks sorry. Beste is om over 2 dgn weer te testen als je nog niet ongesteld bent.
Alle reacties Link kopieren
Als ik goed zie wat ik denk dat jij als tweede streep ziet...Dit is geen streepje....sorry. Het streepje bij deze tests staat direct onder de letter T en niet zo dicht naast de c streep.
t zal wel
Alle reacties Link kopieren
thankz voor de reacties dames alsk van t weekend nog niet ongi ben ga ik nog een testje doen.





Groetjes
Ongi?!

Heb je wel de leeftijd om een kind te krijgen?
Alle reacties Link kopieren
quote:WannabeMom schreef op 30 juli 2014 @ 18:05:

Als ik goed zie wat ik denk dat jij als tweede streep ziet...Dit is geen streepje....sorry. Het streepje bij deze tests staat direct onder de letter T en niet zo dicht naast de c streep.Dit dus.
Alle reacties Link kopieren
quote:sinnombre schreef op 30 juli 2014 @ 18:09:

Ongi?!

Heb je wel de leeftijd om een kind te krijgen?En dit ook.
Alle reacties Link kopieren
Ben 25 woon 4 jaar samen 5,5 jaar een relatie als dat is wat jullie willen weten ;)
Alle reacties Link kopieren
Vast contract en eigen huis ook nog is.... en voldoe ik?!?!?! pff ik vroeg alleen advies over die test toch....
Alle reacties Link kopieren
Ongi is een jeukwoord op viva

Gewoon ongesteld schrijven is beter
Alle reacties Link kopieren
Sorry, maar waar maken je het uit op dat ze niet op de leeftijd is om een kind te krijgen? Omdat ze 'ongi' zegt?
Alle reacties Link kopieren
ik merk het boerderijgeit028..
Alle reacties Link kopieren
Ik zie wel n vaag lijntje, maar dat is niet het "rode" streepje.



Doe over n paar dagen een tweede test.
Wat goed is tegen de kou, is ook goed tegen de warmte
Ongi wordt gebruikt door middelbare scholieren. Maar nu blijkbaar ook door volwassen vrouwen.

TO klonk door het woord in combinatie met de vraag erg jong.

Maar dat is dus niet zo.
Alle reacties Link kopieren
Dat streepje dat jij bedoelt had ik ook. Een paar dagen later werd ik ongesteld. De streep die inhoudt dat je zwanger bent, moet onder de T staan.
Alle reacties Link kopieren
Je bent niet zwanger. Die streep die je nodig hebt komt ter hoogte van de T. Niet bij de C. En anders dus even over een paar dagen weer.

Zijn jullie bezig met zwanger worden? Waarschijnlijk ben je er dan iets te veel mee bezig.
Alle reacties Link kopieren
Nou. Als je een test tegen de lamp moet houden dan weet je toch dat er geen streep is?
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
met 2 dagen overtijd zou je al een duidelijke streep moeten zien.
Alle reacties Link kopieren
eehm, vergeetmenietje dat is onzin. Bij een vriendin van mij kon ze bij alle 3 kinderen niet positief testen omdat er niet genoeg hcg hormoon in haar urine zat. De enige manier dat ze erachter kon komen is na 2 week overtijd te zijn bij de gynaecoloog een inwendige echo. Om dus te kijken of er een vruchtje ingenesteld zat.
je leeft maar 1 keer
Alle reacties Link kopieren
Foto!
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Hmm...je moet je nagels wel schoonmaken, zeker als je je vagiijn gaat onderzoeken op doorzichtig slijm en geurtjes.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb flink getuurd en ingezoomd, maar ik zie onder de T ook geen streep, helaas. Ik hoop dat je over een paar dagen een positieve test in handen hebt!



Mijn ervaring is wel dat je met dit soort testen soms een heeeel licht streepje kunt zien in het licht, als je flink tuurt. Bij mij waren het dan een soort voorgedrukte streepjes. Toen ik echt zwanger was, was het streepje licht, maar hoefde ik hem niet tegen de lamp te houden om hem te zien. En dat was 1 dag voor ik ongesteld moest worden.
Alle reacties Link kopieren
Ik zie niks sorry, gewoon over een paar dagen weer testen! Wat al eerder gezegd was dus
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!
Ik zie eerlijk gezegd ook niks..wat je ziet is de streep die gevuld met vloeistof als het ware...

Gewoon afwachten meid :-) succes!!
Alle reacties Link kopieren
Ik zie denk ik wel wat TO bedoelt. Als je goed inzoomt kun je onder de T iets zien wat je met veel fantasie als lichte streep kunt duiden. Ik heb zelf drie positieve testen gehad. Twee met een hele lichte doch duidelijk zichtbare streep. Dat werden miskramen. En één duidelijke streep en dat is een plakkertje. Een test als TO heb ik ook gehad. Geen streep, maar wel een verkleuring. Ik werd ongesteld. Op tijd, maar wel veel. Ik zal het nooit weten. De rest van de testen was wit.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven