Herkent iemand dit?? Hevige buikpijn

15-09-2014 22:32 4 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,



Vriendlief en ik hebben een tijdje geleden besloten om voor een kindje te gaan. We zijn nu ongeveer een half jaar bezig. Zelf loop ik al een aantal jaren bij de gynaecoloog i.v.m. cyclusstoornissen, wat tot op de dag van vandaag nog niet regelmatig is. Ook heb ik veel last van cystes. Gynaecoloog heeft mij ook aangeraden om aan kinderen te beginnen.



Nu ben ik ongeveer een half jaar ‘ontpild’ en sta ik onder controle van de gynaecoloog. Heel apart is dat ik sinds ik de pil niet meer gebruik, ik ook geen last meer heb van cystes. Ondanks alles heb ik nog steeds een onregelmatige cyclus. Afgelopen maand afgesproken met de gynaecoloog dat ik op dag 1 van mijn cyclus moest bloedprikken voor een hormonaal profiel (was allemaal goed gelukkig) en vanaf cyclusdag 8 moest ik op maandag, woensdag en vrijdag komen voor een echo om te kijken wanneer ik mijn eisprong ongeveer zou hebben, zodat ik zoals de gynaecoloog zei wist ‘wanneer ik flink aan het klussen moest’.



Om een lang verhaal even kort te maken.. Dikke week geleden heb ik mijn eisprong gehad en ik had vandaag ineens een pijn in mijn onderbuik. Ik had het gevoel dat mijn baarmoeder helemaal gespannen was en als ik erop drukte deed het verschrikkelijk veel pijn! De pijn straalde ook helemaal uit naar de zijkant. Ik heb normaal altijd heel veel last van menstruatiepijn, maar dit was hele andere pijn en dit kende ik niet. Ik heb ongeveer 2 uur last van verschrikkelijke pijn gehad, maar nu is alles nog steeds gevoelig. Herkent iemand dit?



Verder last van gevoelige borsten, misselijkheid op rare momenten maar wel trek in eten en extreem veel plassen. Nu lijkt mij dit aardig vroeg voor eventuele zwangerschapssymtomen. Aangezien ik niet weet hoelang mijn cyclus is, doordat het bij mij altijd onregelmatig is. Wel weet ik dat ik nu op dag 25 van mijn cyclus zit. Herkent iemand dit?
Carpe diem
De luteale fase ligt normaliter tussen de 10-18 dagen. Dat zou ik aanhouden gezien heel helder is wanneer je eisprong was.

Als ik me niet vergis komt dat onregelmatige gedoe meestal door eerste fase.
Je moet echt gewoon nog een paar dagen geduld hebben.
Kan het niet iets anders zijn wat heel toevallig net samenvalt met je eisprong? Ik zou dat ook liever gaan uitsluiten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven