Laat maar komen die kindjes, deel 2

12-02-2012 13:45 1571 berichten
Alle reacties Link kopieren
In navolging van ons laat maar komen die kindjes, deeltje 1 hier een verse start met algemeen account, zodat we zelf de tabel kunnen aanpassen en deze last niet op 1 paar schouders ligt.



Ik probeer ook nog zwanger te worden in 2012:





NaamLeeftijdStartdatum..ste kindjeN.O.D.Bijzonderheden Ronde

Yeahhh het is gelukt nog in 2012 de tabel is leeg!!









Wij zijn zwanger:



NaamLeeftijdStartdatum..ste kindjeUitgerekendBijzonderhedenHuismussie28november 20111e21 januari 2013It's a BOY!!Explodes21december 20111e2 februari 2013It's a BOY!!Rania8131december 20101e31 maart 2013 It's a GIRL!! Druppel_35november 20112e18 augustus 201314 januari termijnechoShalali25....2ebegin augustus2013eind januari vruchtwaterpunctie









Wij zijn moeder:



NaamLeeftijdGeboortedatum/Naam KindBijzonderhedenKommaarkleintje3628-09-'12 KleintjeBoy geboren!!Miepie112415-11-'12 MiepieMini geboren!!Shalali2505-09-'12 ShalaliBoy* geborenzoontje geboren met 23 weken





Voor de mobiele forumsters de code voor het vet maken van tekst is [b.] voor het vette gedeelte en [/b.] erna, maar dan zonder de punten
anoniem_146560 wijzigde dit bericht op 19-12-2012 06:56
Reden: De bovenste tabel leeggemaakt!!
% gewijzigd
Gevonden!!! Ben present!!!
Alle reacties Link kopieren
Hello hello!

Hopelijk heel snel een tabel vol dansende smilies
Alle reacties Link kopieren
Zo de OP is compleet.

Die tabel was nog wel een bevalling... Maar het is gelukt!



Ik heb nog geen gegevens aangepast.



Voor de meiden die zelf de tabel willen/kunnen updaten, stuur even een mailtje dan zal ik je het wachtwoord geven.



vivamail2012 apenstaart gmail punt com
Alle reacties Link kopieren
Ja wat leuk! Wel handig als de tabel bijgewerkt is.



Rania, ik ga voor je duimen!
Alle reacties Link kopieren
ja en ook voor Robina!!!



Onze actieweek zit er ook weer op dus het afwachten is ook hier weer begonnen.



@miepie11

Hoe gaat het met je Ovulatietestjes? Beetje gebruiksvriendelijk?





Als jullie trouwens gegevens aangepast willen hebben, graag deze vet gedrukt aangeven.
Alle reacties Link kopieren
haay meiden

Is beter he zo de tabel en alles!

Veel overzichtelijker, en een gezellig clubje hebben we zo :-)

@ rania?

vandaag je NOD ben je al ong?

spannendd!!

nieuwe NOD is 5 maart trouwens



Iedereen een leuk weekend gehad?

Ik ben gisteren uit eten geweest met manlief, en vandaag beetje schoongemaakt en me badkamer met HG product behandelt tegen schimmels! wat een rotwerk is dat zeg...



xxx
Alle reacties Link kopieren
@ druppel

Ik ben donderdag al ongesteld geworden haha maar lief dat je er aan dacht hihi ;)

xxxxxxxxx
@miepie: duim maar heeeeel hard!!

@robina: nog niet on, je mag ook heeeel hard voor mij duimen!

@linda: hoe is het met jou? Heb je al echo gehad?

@martje @yakima hoe gaat het met jullie zwangerschappen?



Morgenochtend vroeg naar het ziekenhuis...wel een beetje zenuwachtig ervoor, het duurt bij elkaar ongeveer 45min (inwendige echo en bloedprikken) en dan 3 weken wachten op de uitslag.
@druppel: super gedaan!! Inderdaad beter zo
Alle reacties Link kopieren
Druppel, ze zijn wel goed te gebruiken. Het is echt alleen een klein stripje. beetje friemelig, dat wel.

Maar ik vind dat hele lichte test streepje een beetje raar. Tenzij mijn cyclus ineens wel zo'n 27 a28 dagen is, dan zou het kunnen kloppen. Morgen even op het nieuwe ongebruikte stripje kijken of ik dat lijntje ook zie. Misschien komt daar het lijntje als hij verkleurt.



Rania, heel veel succes morgen!

Lijkt me ook spannend. Laat je weten hoe het gegaan is?

Wel lang wachten hoor op die uitslag.



Robinaa, get wat een rot klus.. Maarja hoef je dat agressieve spul straks niet meer gebruiken als je zwanger bent!



We hebben dit weekend laminaat gelegd is 2 slaapkamers. En straks gaan we weer naar huis, dus weer endje rijden. Vind ik eigenlijk nooit zo prettig in het donker. Moet maar weer snel zomer worden!



Mocht het straks zover zijn, zouden jullie dan bij de echo willen weten of het een jongen of meisje is? Miepman wil het niet weten. Ik denk wel, lijkt me handig met dingen uitkiezen en keusen maken.

Hij vind het leuk als het een verrassing is, en dat is aan de andere kant ook wel weer zo.
Alle reacties Link kopieren
@rania: nieuwe topic gevonden! Met mij gaat het redelijk. Vorige week was een heel zware week, veel overgeven, weinig energie. Deze week is al ietsje beter. Volgende week hebben we weer een echo, ik hoop dat dan alles ook weer concreter wordt, vindt dat nu nog lastig.



Veel succes in het ziekenhuis.



@anderen: veel succes met geduldig afwachten, ik weet hoe moeilijk dat is!
@miepie: ik zal zeker laten weten hoe het is gegaan. Ik zou wel willen weten wat het is hoor, ben te nieuwsgierig om 9 mnd te wachten.

@martje: heb je al een echo gehad? Hoe was dat? Balen dat je je vorige week wat minder voelde, hoop dat het nu beter met je gaat?
Alle reacties Link kopieren
@ Raniaa

Ik duim heeell hard voor je hoor!!

Heel veel succes & sterkte morgen in het ziekenhuis.

Laat je weten hoe het ging?

@ miepie Ik zou het wel willen weten want dan kan je er rekening mee houden hoe je de babykamer wilt inrichten enzo, en kan je alvast leuke kleertjes kopen hihi



Moeilijk he al dat wachten de tijd lijkt nu gewoon stil te staan. Hoe meer je er mee bezig bent des te langzamer de tijd gaat word er gek van!!

Ik denk er ELKE DAG aan ik sta er mee op en ga er mee naar bed.. Lijkt wel of ik de enige ben die dit zo erg heeft...



Mn zusje zei net op de whatsapp tegen me mams dat ik zwanger was. ( als grapje )( me ouders en zusje enzo weten van mij wel al dat ik graag kinderen wil maar niet dat we nu echt bezig zijn zeg maar ) Me mams is nu in India en zei gelijk : gefeliciteerd ik wacht wel totdat ze het zelf tegen me zegt haha en toen zei me zusje grapje zegt mn mams ik had bijna zon indiaans baby pakje gekocht haha achh..



xx
Alle reacties Link kopieren
Nieuw topic gevonden! Zie die tabel alleen niet zo goed want zit mobiel.. morgen maar even via pc kijken!

Nog geen tekenen van ongesteld worden.. denk dat ik weer rond de 36 dagem ga zitten.. of 9 maanden niet meer hihi

ben er de laatste tijd echt veel minder mee bezig, vind t maar raar! Niet meer de hele dag maar een paar momentjes!

Idd lang geleden dat we wat van die 2 dames hebben gehoord.. zijn ze niet naar n ander topic??



@robinaa leuk om te weten dat je familie er blij mee zal zijn als t zover is! Dat zou bij mij denk ik iets anders gaan haha

@druppel; hopen dat t is gelukt!!

@rania heel veel succes!!



Nou sorry als ik iemand vergeet maar wat is dit irritant via je telefoon zeg, haha. slaap lekker allemaal!
Alle reacties Link kopieren
@geslacht

Ik zou het niet willen weten. Vind het juist leukdat het een verassing is. Met nummer 1 wist ik het ook niet. (en mijn vermoeden bleek er volledig naast te zitten, hihi)



Drupman daarentegen antwoordde heel stellig JA, toen ik het hem vroeg.

Dat wordt nog wel een discussiepuntje



@Robinaa

Sorry dat ik je ONG over het hoofd gezien had, was nog een beetje gefixeerd op de datum in de tabel omdat ik daar zo intensief mee bezig was denk ik.
Goedemorgen ladies,

Ben net klaar uit het ziekenhuis, 10 buisjes bloed op een nuchtere maag, ik raad het niemand aan, werd best wel licht in mijn hoofd!!

Heb een inwendige echo gehad, er waren weer meerdere eiblaasjes te zien, en een heel groot eiblaasje (dus ik heb deze maand een eisprong gehad). Ik had al ongesteld moeten zijn(fijn zo'n onregelmatige cyclus ), maar zou ik zwanger zijn nu is het nog zo klein dat ze niks op de echo zou kunnen zien, maar dit wel uit het bloedonderzoek zou wijzen. Zolang ik niet ongesteld word is er dus nog hoop. Duimen jullie met mij mee??

Ook wel goed nieuws, ben 3kg lichter dan de vorige afspraak, in +- 2,5 week van 93,6 naar 90,1 gegaan! Ben supersupertrots op mijzelf!! (vanavond 1e zumba-les, wish me luck )

Nu is het afwachten tot 6 maart, dan zijn de uitslagen binnen en horen we welke richting we op gaan. En als ik over 1 week nog overtijd bent, test ik!
Oh ja vergat nog iets in mijn hele verhaal, een ovulatietest kan soms ook een vals positieve uitslag geven, heeft de gynaecoloog mij uitgelegd. Dus ik denk dat ik maar stop met de ovutesten (heb er nog 7 liggen dus die maak ik op mocht ik alsnog on worden)
Alle reacties Link kopieren
@Rania

Wat goed van die 3 kg. Echt een prestatie!

En tuurlijk duim ik door voor je.



Kun je iets meer vertellen over de uitleg van de gyn over de vals positieve testen?
Alle reacties Link kopieren
ja ben ik ook wel nieuwschierig naar.

Wel goed dat je een eisprong hebt gehad. Dat is vast één, en wij gaan duimen voor de bevruchting en innesteling!



Veel plezier vanavond met de zumba!
@druppel @miepie: als je cyclus onregelmatig is, (zoals die van mij) kan het zijn dat je helemaal geen eisprong hebt (maar door de invloed van hormonen wel gewoon menstruatie krijgt)

Op de een of andere manier heb je dan toch een positief resultaat, hoe dat precies kan weten ze ook niet.

(Vandaar die screening dat ze het bloed gaan controleren op hormonen en insuline en weet ik wat allemaal nog meer.)

Het hoeft bij jullie natuurlijk niet zo te zijn he? Ik ben blijkbaar een geval apart hihihi
Alle reacties Link kopieren
Rania, heb de hele dag aan je gedacht, omdat je de onderzoeken had, maar vooral omdat je nog niet ongesteld bent. Hopelijk net als linda zwanger voordat een behandeling gestart wordt. Je hebt in ieder geval een ei gehad deze maand.

En wat goed dat je al zoveel bent afgevallen, trots op jou! Veel plezier vanavond.



Geslacht, wij willen het allebei weten. Beiden ongeduldig en nieuwsgierig. Vriend is eer steeds meer mee bezig. Ik had hem nog niet verteld over de ovulatie testen, omdat ik het idee had dat hij me ietswat obsessief zou vinden (in a cute way ). Dot weekend kwam hij zelf met het idee. Hihi.

Vanmorgen iets van een streepje te zien, maar gister niets. Gaast de goede kant op!



Druppel, succes met afwachten. Vervelendste periode.
@shalali: wat onzettend lief, word er helemaal verlegen van

Ik hoop het ook, wie weet, ik spring dan echt een gat in de lucht!!!!

Dank je, ben nu onderweg naar de sportschool, moet zeker gaan lukken, ben zowiezo gek op dansen :Imao:
Alle reacties Link kopieren
@ explodes haha jaa omdat ze weten dat ik altijd al graag jong kinderen heb gewilt en ze me er toch niet meer vanaf kunnen praten

Hoezo bij jou niet dan?

@ rania

Oee spannend meis misschien ben je wel al zwanger zou super zijn!!



En wat goed dat je al bent afgevallen!

Ik ben niet dik maar hou graag van eten en merk wel dat ik dikker word als ik niet sport dus ben vandaag ook naar de sportschool geweest..

Ik deed hiervoor ook altijd zumba maar ben al lang niet geweest misschien moet ik ook maar weer een keertje gaan hihi..



@ Druppel geeft toch niet joh haha...:-)

Over een weekje je NOD..al klachten??



Als ik deze maand niet zwanger ben wil ik ook ovulatie testen gaan gebruiken, maar wij gaan nu gewoon proberen om om de 2 dagen te klussen,,want dat heb ik vorrigfe maand dus niet gedaan omdat ik dacht dat me cyclus 28 dagen was dus was net te laat!!



Kennen jullie trouwens dat programma babyboom?

Ik ben die afleveringen nu dus allemaal aan het terug kijken echt leuk en leerzaam!!



xxxxxxxxxxxx
Alle reacties Link kopieren
@ Miepie

wanneer is jou nieuwe NOD?

xxxx

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven