Ik was even paar dagen druk met andere dingen, maar heb jullie weer gevonden! Druppel, mooi gedaan, dank voor het plaatsen in de tabel! Ben jij nu de enige die de tabel bij kan houden of zijn er meerdere? (ik ben echt een ramp met dat soort dingen, dus laat ik me er maar niet aan wagen.. anders zal je zien dat de tabel ineens verdwenen is

haha)
@rania, we duimen zeker voor je! Heb je wel goed gevoel aan het onderzoek over gehouden of vooral zenuwachtig voor de uitslag nu? Wat goed van je dat je al zoveel bent afgevallen! Nog spierpijn van de zumba?
@robinaa, werkt dat schimmelspul een beetje? Wij hebben vorige week geprobeerd met beetje verdunde chloor en daarna ook met ammoniak, maar niets hielp..
@martje, hoop dat je gauw beetje opknapt en wat minder misselijk bent.. spannend voor de echo!
@explodes, al ongesteld of nog aan het wachten?
@miepie, wie weet geeft je vaders geboortedag wel een positieve test..? zou wel heel speciaal zijn!
@druppel, spannend he, al die tekenen die je lichaam je geeft.. merk je ineens hoeveel er gebeurt in je lijf!
Dit weekend vrienden op bezoek gehad met hun kindje van 5 maanden oud.. aahh wat een ramp voor de babykriebels! Was wel heerlijk om met haar te knuffelen.. manlief had het de hele dag nog erover en de volgende dag ook. Geloof dat hij er ook klaar voor is

haha. Ik ga morgen trouwens beginnen met de ovutesten, de leuke dagen komen er weer aan.