Licht streepje predictor early

25-10-2014 15:05 34 berichten
Alle reacties Link kopieren
Help iemand ervaring met deze testen. Heb

Net getest zonder ochtend urine drie dagen voor Mijn nod

En een licht streepje. Wat denken jullie. Heb een foto mar ik weet

Niet hoe ik die moet toevoegen. Gr amella
Alle reacties Link kopieren
Ik had een negatieve test 2 dagen voor NOD, was toch echt zwanger.



Predictors zijn geen super betrouwbare testen, ik zou clearblue halen en met ochtendurine testen, zeker als het je NOD nog niet is.
The most exciting, challenging and significant relationship is the one with yourself. And if you can find someone to love the you you love that’s fabulous
Alle reacties Link kopieren
Bij deze staat duidelijk dat het voor nod niet met ochtend urine moet. Het was ook nog binnen de tijd. Héb normaal van 2v5.maar dacht deze proberen. Pff wordt even gek. En lekker voel

ik me zeker niet.
Kruidvat testen zijn lekker gevoelig!



Maar een streep is een streep
Alle reacties Link kopieren
Dat zijn vreselijke testen ik testte ook positief 3x zelfs eerst een licht streepje en toen donkerde dus dacht ja nou moet het zo zijn want ze zeggen een streep is een streep hoe licht die ook is hij kan niet aanslaan als je niet zwanger ben maar deze testen van predictor early blijken heel onbetrouwbaar want ik was gewoon niet zwanger..ik hoop natuurlijk dat in jou geval de test correct is en je kan feliciteren maar ik zou een amdere test een clearblue of een kruidvat test voor de zekerheid want meerdere vrouwen hebben nare ervaringen met deze test
Alle reacties Link kopieren
je bent zwanger !! Gefeliciteerd !



een streep is een streep, ook al is die erg licht !
Wees jezelf....
Alle reacties Link kopieren
quote:amella83 schreef op zaterdag 25 oktober 2014 15:12 Bij deze staat duidelijk dat het voor nod niet met ochtend urine moet. Het was ook nog binnen de tijd. Héb normaal van 2v5.maar dacht deze proberen. Pff wordt even gek. En lekker voel

ik me zeker niet.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Dit wil je natuurlijk niet horen, maar waarom wacht je niet gewoon een paar dagen tot na je NOD? Dat verandert niets aan het feit of je wel of niet zwanger bent, maar scheelt je wel een hoop twijfels en testen (want nu moet je er nog een kopen, da's toch zonde van je geld).
Alle reacties Link kopieren
Niet testen voor je over tijd bent. Een hoop prille zwangerschappen gaan mis en uiten zich in menstruatie. Dat merk je dus niet.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb met een predictor eens een vals positieve test gehad, heb het vaker gehoord. Zou nog eens testen met een ander merk.
Alle reacties Link kopieren
Ik begrijp dat echt niet, testen voor je NOD. Maar het zal wel aan mij liggen. Het brengt alleen maar onzekerheid met zich mee.

Ik heb destijds gewoon bij alledrie getest een week na de NOD. Dan weet je het zeker en het verandert toch niets aan de situatie toch?
quote:asrem schreef op 25 oktober 2014 @ 16:44:

Ik begrijp dat echt niet, testen voor je NOD. Maar het zal wel aan mij liggen. Het brengt alleen maar onzekerheid met zich mee.

Ik heb destijds gewoon bij alledrie getest een week na de NOD. Dan weet je het zeker en het verandert toch niets aan de situatie toch?Nee hoor ligt niet aan jou. Ik begrijp er er ook echt niks van.
Alle reacties Link kopieren
Hier ook tot 2x toe vals positieve testen met predictor early. 2 x een streepje in een paar dagen tijd. Andere testen van andere merken bleven wit. Was niet zwanger hoor. Er schijnen zelfs mannen positief mee te testen of met water.

Je kunt best zwanger zijn, maar dan moet je dat even bevestigen met een ander merk test, want ik zou die predictor niet geloven.
Alle reacties Link kopieren
Ik snap niet dat er nog vrouwen zijn die predictor kopen. Het mag nu toch wel eens bekend zijn dat die dingen niet altijd even betrouwbaar zijn (als in vals positief geven). Internet staat er vol mee. Ben je blij, is het om niks.



En ook ik vind testen voordat je ongesteld moet worden niet slim. Juist dan gaat het heel erg vaak fout. Denk je zwanger te zijn. Blij. Gaat het alsnog fout. Dan liever 1 dag overtijd 'gewoon ongesteld'.
Alle reacties Link kopieren
Ik begrijp duidelijk dat er mensen zijn die het niet begrijpen waarom sommige testen voor de nod. Ik ga het pas geloven als het echt duidelijk op komt te staan. Maar we willen het graag en voel me niet lekker, volgende week op vakantie dan hoop je dat het raak is na 4mnd proberen.

Ik wacht nu zeker na Mn nod om met kruidvat test te testen . had het vorige keer nog gezegd tegen mezelf en toch maar dom. En ja kruidvat testen geven me van begin af aan lichte streepjes op Mn nod en toch wordt ik precies op Mn nod na 28dagen ongesteld. Nu gewoon afwachten. En aangezien ik me erg moe voel en misselijk hoop ik dat het er ook is.
Alle reacties Link kopieren
En ja ik dacht een keertje een andere proberen en kocht ik deze een nu pas op internet lezen hoe onbetrouwbaar ze zijn. Pff. En ze zijn ¤ 12 per stuk.
Alle reacties Link kopieren
quote:asrem schreef op 25 oktober 2014 @ 16:44:

Ik begrijp dat echt niet, testen voor je NOD. Maar het zal wel aan mij liggen. Het brengt alleen maar onzekerheid met zich mee.

Ik heb destijds gewoon bij alledrie getest een week na de NOD. Dan weet je het zeker en het verandert toch niets aan de situatie toch?Ach, sommigen zijn wat ongeduldig, net als ik. Streepje drie dagen voor de NOD zit lekker naast me op de bank .
De predictor early is ontzettend onbetrouwbaar. Mannen en zelfs kraanwater 'plassen' hier streepjes op.
Alle reacties Link kopieren
quote:Dystania schreef op 25 oktober 2014 @ 17:17:

De predictor early is ontzettend onbetrouwbaar. Mannen en zelfs kraanwater 'plassen' hier streepjes op.Hmmm, dus als ik een keer iemand wil laten schrikken deze halen en de kat er over laten piesen?
Alle reacties Link kopieren
Nou ik test ook lekker voor mijn nod hoor. Niet iedereen heeft nou eenmaal zoveel rust en geduld.
Alle reacties Link kopieren
Doe een andere test van een ander merk over een paar dagen. en dan liefst na NOD.
Alle reacties Link kopieren
quote:Fee_tje schreef op 25 oktober 2014 @ 15:27:

Ik heb met een predictor eens een vals positieve test gehad, heb het vaker gehoord. Zou nog eens testen met een ander merk.Yup hier hetzelfde verhaal helaas. Positieve test,paar dagen erna alsnog ongesteld.
Alle reacties Link kopieren
Kattenenrozen, dan is de test niet vals positief maar heb je gewoon een vroege miskraam. Die testen zijn gewoon erg gevoelig, bij het minste hcg geven.ze al.positief aan terwijl de miskraam dan misschien al op gang is gekomen.

Dat is het risico van die early testen. Staat ook duidelijk uitgelegd in de bijsluiter.
Alle reacties Link kopieren
Het zou goed kunnen chocoladeletter het is alleen niet te achterhalen, echt om gek van te worden. Vorige maand had ik ook een licht streepje kruitvat test en Mn man zei laat mij het ook testen haha dus wij allebei en ja hoor bij mij een licht streepje en bij hem niet ook niet na een half uur of langer. En heb ook testen gehad dat het na uur pas een streep zichtbaar is en bij Mn man niks. Dus ja dan zou jou verhaal wel kloppen.
Alle reacties Link kopieren
Ik las net ook ergens dat de kruitvat testen ook op lh positief testen weet iemand wat dit is?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven