Lichte krampen in onderbuik

20-08-2014 17:25 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb al de hele dag kramp in m'n onderbuik. Voornamelijk rechts, maar soms ook links.

Ik heb vandaag 2 positieve testen gedaan van de Action en ga vanavond een CB test doen. Grote kans dus dat ik zwanger ben!

Weet iemand hoe die krampen kunnen komen en of dat wel goed is?!
Niets aan de hand. Als je zwanger bent gaat je lijf nu opstarten! Spannend! Gefeliciteerd!
Alle reacties Link kopieren
Als een test positief is ben je zwanger. En kramp? Spanning, darmen, menstruatie. Kan allemaal.



Ben je wel over tijd of heb je eerder getest? Dat is namelijk sterk af te raden.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Die krampen zijn normaal hoor! Heb ik beide zwangerschappen ook gehad. Gefeliciteerd!
Alle reacties Link kopieren
Halverwege mei is mijn spiraal er uit gehaald. Paar dagen later bloedverlies gehad. Daarna niet meer tot 2 weken geleden, toen heel licht. Waarschijnlijk innestelingsbloed, denk ik nu.



Gelukkig is het niks bijzonders:).



Wat is nu de eerste stap? Huisarts of gynaecoloog?
Alle reacties Link kopieren
Als je zwanger bent kun je direct n afspraak maken met een verloskundigenpraktijk. Gefeliciteerd!
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd! Met een positieve test ben je zwanger. Ik heb van mijn zoontje tot een week of 16/17 die krampen (gevoel: heftige menstruatie krampen) gehad en daarna ging het over in bandenpijn.



Even je huisarts op de hoogte stellen dan zetten ze het in je dossier. En daarna een vk bij je in de buurt uitzoeken en daar een afspraak maken.



Veel geluk
Alle reacties Link kopieren
Ook de CB test is positief! 3-4 weken!

Kan het bijna niet beseffen!
Myrna, je bent zwanger wauw! Gefeliciteerd.

Kan je ook in de onderste tabel bij het zwanger worden najaar topic!
Gefeliciteerd!!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven