Liever gewoon thuis blijven.

20-09-2014 04:18 20 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi dames,



Ik ben momenteel 29 weken zwanger.

Ik slaap voor een weekendje ergens anders en vriendlief is ook op pad.



Nu zou het voor mij ook even een weekendje eruit zijn maar het liefst wil ik gewoon naar huis!!

Ik slaap hier voor geen meter en ben nu beetje uit mijn hum.

Is dit een soort nesteldrang of hormonen? Ik herken dit namelijk helemaal niet van mezelf en heb hier verder nooit last van.
Zou goed kunnen :-) Maar het kan ook gewoon even wennen aan andere omgeving zijn of überhaupt met de gedachten te druk bezig om te kunnen slapen. Probeer alsnog gewoon wat uurtje te slapen en kijk hoe je je morgen voelt na een lekker ontbijtje. Ben je nog steeds niet happy, geef dan gewoon aan dat je je niet fijn voelt en ga naar huis.. Niemand heeft er wat aan als jij heel het weekend aan het chagrijnen bent
Alle reacties Link kopieren
Thanks ga nog maar eens poging wagen lig tenslotte al vanaf half 3 wakker....
Ik ken het probleem.. Hoewel het hier komt omdat vriendlief toen pas stomdronken binnen kwam waggelen en ik me kapot lig te irriteren aan hem... Ach ja, hij moet er over 2 uur uit en ik draai me dan nog fijn een paar keer om. Maar goed, laten we samen eerst eens goed beginnen door het forum te sluiten! Hoop alsnog slaap lekker!
Alle reacties Link kopieren
Slaap je al? ?
Alle reacties Link kopieren
Had precies hetzelfde toen ik zwanger was! Zo stom vond ik dat, maar ik wilde gewoon thuis zijn! Denk toch iets van nesteldrang.

Gewoon accepteren dat het zo is en er het beste van maken. Je zal wel moe zijn nu!
Alle reacties Link kopieren
Toen ik zwanger was moest ik opeens echt elke dag mijn man kunnen knuffelen. Dat is na de bevalling weer verdwenen.

Voor een weekend kan het helpen dat je weet dat het door de zwangerschap komt en weer over gaat.

Succes.
Alle reacties Link kopieren
bekend ' probleem ' !! Ik ben ook heel erg een huismusje geworden en heb mijn vriend het liefst zoveel mogelijk bij me haha
Lekker naar huis gaan vandaag?
Gewoon vandaag zeggen dat je je niet helemaal fit voelt en liever naar huis gaat. Je voelt je toch ook belabberd als je de halve nacht wakker hebt gelegen?
Ik zou ook gewoon lekker naar huis gaan!
Ik zou gewoon even doorzetten. Het wordt vast een gezellige dag vandaag en morgen is het weekend weer voorbij.

Er zijn vast nog andere mensen bij dit weekend betrokken en ik zou niet de zwangerozilla uit gaan hangen. Met 29 weken is lekker slapen sowieso een utopie. Geniet van de gezelligheid.
Alle reacties Link kopieren
quote:Suze02 schreef op 20 september 2014 @ 08:49:

Ik zou gewoon even doorzetten. Het wordt vast een gezellige dag vandaag en morgen is het weekend weer voorbij.

Er zijn vast nog andere mensen bij dit weekend betrokken en ik zou niet de zwangerozilla uit gaan hangen. Met 29 weken is lekker slapen sowieso een utopie. Geniet van de gezelligheid.



+1

Daarbij kun je straks nog genoeg thuis zitten
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Lekker meedoen met de activiteiten, is vast gezellig. Je kan altijd besluiten om vanavond naar huis te rijden en thuis te slapen.
De meningen zijn verdeeld. Ik vind dat je jezelf niet hoeft te kwellen. Als je liever thuis bent, ga je toch lekker naar huis. I know the feeling!
Kwellen, wat een Drama...
Alle reacties Link kopieren
Fijn de herkenning! Zo stom idd kon vannacht wel janken. Miste idd ook heel erg mijn vriend.

Ben ik dus liever ook niet meer weg van.

Goed slapen is sowieso een utopie idd maar op zo weinig uurtjes kan ik niet echt prettig functioneren.



Morgen hebben we nog een feestje dus heel handig is het niet om weg te gaan want dan moet ik dus weer terug.



Laat ik er maar een leer momentje van hebben gemaakt dat dit dus niet werkt de komende tijd voor het laatste stuk in mijn zwangerschap.



Even kijken of ik vanmiddag nog wat uurtjes kan pakken en hopelijk vannacht beter.....
Hormonen doen dat met je. Ik kon ook slecht slapen zonder partner toen en voelde me zielig als hij er niet was. Nu heb ik dat als de kleine niet bij me is.
Geniet van het feestje, ben net zover als jij TO zou ook geen zin hebben in sleep-overs
Alle reacties Link kopieren
Je lost het goed op. Veel plezier morgen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven