Mutsy Igo

11-07-2014 16:54 6 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allen,



Ik ben op zoek naar een geschikte kinderwagen. Nu heeft mijn vriend zijn zinnen gezet op de Mutsy Igo. Ik ben vandaag even bij de babydump geweest en heb er even naar gekeken en me laten informeren.



Nu is mijn vraag: wie van jullie heeft de Mutsy Igo en wat is jullie ervaring met deze wagen? Voor en nadelen en ook niet geheel onbelangrijk zou je hem nog een keer kopen of nu toch kiezen voor een andere wagen? Zo, ja welke en waarom?



Alvast bedankt!
Alle reacties Link kopieren
Aan mij heb je nog niet heel veel want heb hem vandaag pas opgehaald!

Ben er wel ontzettend blij mee. Tijdens de 9maanden beurs hebben wij ons door de mutsy verkoper goed laten inlichten en de wagen zit erg goed in elkaar.

Mooie extra's zoals de buggyzit die helemaal plat kan en een verlengde zonnekap heeft en met zitje erin is hij volledig inklapbaar.



Succes met je keuze!
Alle reacties Link kopieren
Hierniet de igo maar de evo. Urban nomad versie. Superblij mee! Rijd heerlijk en klein op te vouwen!



Succes met de keuze uit al die wagens!
Alle reacties Link kopieren
Dank voor jullie reactie! Ik ga me zeker nog even goed laten voorlichten door een verkoper, misschien dat in de tussentijd nog iemand anders zijn ervaring deelt. Er zijn weinig reviews te vinden op internet, hoewel hij van de consumentenbond een 7,1 krijgt.
Alle reacties Link kopieren
Wij gingen ook voor een mutsy igo, maar nadat we verschillende wagens naast elkaar hebben gezet hebben wij gekozen voor de maxi cosi mura plus omdat deze veel degelijker was en beter afgewerkt. De vormgeving van de mutsy vind ik wel mooier maar wij zijn voor degelijkheid en stabiliteit gegaan.
Als ik mezelf voorbij loop, lach ik wel even vriendelijk
Wat wij hebben gedaan is naar de babydump waar ze alle kinderwagens hebben staan en deze een voor een bekeken, bevoeld en afgeschoten. Gezien lengteverschil tussen man en mij en een waarschijnlijk lange baby, hadden we dus een eisenlijstje waar niet aan te tornen viel. En verder zagen we het wel.

Uiteindelijk bleven er na onze brute beoordelingssessie (die wagen wil je toch niet, sjees, wat dachten de fabrikanten toen ze dít produceerden!) 2 over. De populaire en de mutsy 4rider. Gekozen, prijstechnisch, voor de laatste en we zijn er superblij mee! Voldoet aan alles wat we willen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven