Nieuw hier, en benieuwd naar ervaringen met ICSI

23-09-2014 17:28 5 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal!



Ik ben helemaal nieuw hier op het forum, dus ik moet waarschijnlijk nog wel uit zoeken hoe het hier allemaal werkt



Maaaar ik was dus eigenlijk benieuwd of er hier nog meer mensen zijn die op dit moment in een ICSI traject zitten.



Ik zelf heb endometriose waar ik vorig jaar aan geopereerd ben, mijn vriend heeft niet echt heel snel zaad en ik heb een paar maanden geleden ook een hysteroscopie gehad.



Na al deze onderzoeken en bevindingen hebben ze ons dus ICSI aanbevolen. Ik ben sinds vorige week zaterdag aan het spuiten met Lucrin en heb vanmorgen de eerste echo gehad. Vanaf nu dus iedere dag een spuit Lucrin en een spuit Gonal-F en dan over een week weer terug voor nog een echo.



Heel erg spannend allemaal en voor de mensen die hier ervaring mee hebben of op dit moment ook in zo'n zelfde situatie zitten, ik ben heel benieuwd naar j
ullie ervaringen!
Live each day as if it were your last
U vraagt, wij draaien: De PrikBitches



Een heel topic vol ervaringsdeskundigen. Ik hoop dat je er je verhalen kwijt kunt en wens je veel geluk!
Alle reacties Link kopieren
He Cheery, dankjewel! Ik was al een beetje gaan mee lezen daar.
Live each day as if it were your last
Alle reacties Link kopieren
Spannende periode ga je tegemoet!



Ik zit nu in de 2e wachtweek van mijn eerste icsi poging! Kom gerust meeschrijven bij 'wij proberen door'. Ik schrijf daar en er is nog iemand die midden in haar icsi poging zit.



Succes met alles!
Alle reacties Link kopieren
Hoi, ik zit ook midden in mijn eerste icsi. Ik ben denk ik degene die oempa loempia bedoeld.

Ik heb erg veel aan dat topic! Zo fijn om met meiden te kletsen die hetzelfde doormaken.

Ik heb vrijdag mijn eerste punctie en ben daar best een beetje zenuwachtig voor. Het gaat nu echt gebeuren. Waar ben jij in behandeling of zeg je dat liever niet ivm herkenbaarheid.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven