Predictor Early positief/negatief

16-09-2014 23:08 21 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben 6weken geleden gestopt met de pil voor een (tweede) kindje maar heb nog helemaal geen menstruatie gehad dus nu dat ik 3 dagen geleden last kreeg in mijn onderbuik maar nu nog steeds niet ongesteld ben heb ik een predictor early gedaan en die gaf tog echt een lichte streep..Ik helemaal gelukkig

Maar nu lees ik bij sommige dat deze test helemaal niet betrouwbaar is..En dat zelf mannen positief testte dus maak me nu tog wel een beetje onzeker ik heb nog een gewone predictor test liggen mischien die morgenochtend doen

Maar heeft een van jullie hier ervaring mee
Alle reacties Link kopieren
Dikgedrukt en caps lock hoeft echt niet hoor...

En verder gewoon de gebruiksaanwijzing lezen van je test.
Clap your hands everybody, and everybody clap your hands.
Alle reacties Link kopieren
Tog??



Een streep is een streep! Gefeliciteerd! Oh en als een man positief test op zo'n test heeft hij teelbalkanker.
Alle reacties Link kopieren
quote:pointdexter schreef op 16 september 2014 @ 23:11:

Dikgedrukt en caps lock hoeft echt niet hoor...

En verder gewoon de gebruiksaanwijzing lezen van je test.dat is tog niet erg ik ben enthousiast
Alle reacties Link kopieren
quote:GateKeeper schreef op 16 september 2014 @ 23:12:

Tog??



Een streep is een streep! Gefeliciteerd! Oh en als een man positief test op zo'n test heeft hij teelbalkanker.Dankjewel ik hoop het bedankt voor je reactie leesde zoveel over dat het een waardeloos merk is dat ik mezelf heel onzeker zit te maken
Alle reacties Link kopieren
Morgenochtend nog een test doen, komt er dan weer een streep dan ben je gewoon hartstikke zwanger.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb helaas veel negatieve verhalen over deze testen gehoord, naast mannen testte zelfs kraanwater positief.

Maar hopelijk is de andere test wel negatief!!
Alle reacties Link kopieren
Positief bedoel je
Alle reacties Link kopieren
Sorry bedoel positief!!
Alle reacties Link kopieren
over dat kraanwater heb ik ook gelezen daarrom word ik ook zo onzeker

jaa positef willen we hem !! haha dankjulliewel

straks proberen te slapen en morgenochtend gelijk weer testte
Alle reacties Link kopieren
Waardeloze testen. Snap niet dat er nog mensen zijn die 'm kopen.

Beter gebruik je Kruidvat 2 voor 5 euro. Meesten zijn er volgens mij wel uit dat je daarme redelijk vroeg zeer betrouwbaar kunt testen.
Ik hoor ook veel negatieve verhalen over die test.

Ik zou ook een kruidvat test halen. Wat mij betreft een action test. Alles is beter dan predictor early.
Alle reacties Link kopieren
Bij mij was hij juist negatief terwijl ik echt zwanger ben. Vind t geen goede test dus staan ook bekend dat ze vaak vals positief schijnen te geven. Clearblue werkt t beste.



Succes met je tweede test!
The most exciting, challenging and significant relationship is the one with yourself. And if you can find someone to love the you you love that’s fabulous
Alle reacties Link kopieren
Vanmorgen een gewone predictor test gedaan ( die had ik nog liggen) maar er was geen streep te bekennen ik wilde eerst langs de dockter bellen voor bloedtest maar ik ga gewoon nog even wachten want als ik op die uitslag moet wachten en blijkt negatief heb ik weer gehoopt voor niks..gewoon even wachten dus maar em als ik het weer probeer probeer ik een ander testmerk
Alle reacties Link kopieren
Idd ander merk proberen. Lees weinig goeds over dit merk. Echt zeker geeft de clear blue digital. Duurder, maar geen twijfel mogelijk.
Alle reacties Link kopieren
In rond 4 was ik een week over tijd, andere testen waren negatief, maar deed toen zo'n predictor. Een héle lichte tweede tuur- streep vercheen. Toch voelde ik dat het niet klopte en dat ik niet blij mocht zijn. Een uur later werd ik gewoon ongesteld. Was wel vaker wat over tijd.

De 5e ronde was het gelukkig wel raak...

Maar ik las dus ook die verhalen van vals positieve testen van predictor, is om de verkoop te stimuleren. Ik zou gewoon die van CB, kruidvat of action nemen. Predictor is troep.
Alle reacties Link kopieren
quote:bme121211 schreef op 17 september 2014 @ 10:55:

Vanmorgen een gewone predictor test gedaan ( die had ik nog liggen) maar er was geen streep te bekennen ik wilde eerst langs de dockter bellen voor bloedtest maar ik ga gewoon nog even wachten want als ik op die uitslag moet wachten en blijkt negatief heb ik weer gehoopt voor niks..gewoon even wachten dus maar em als ik het weer probeer probeer ik een ander testmerkEen huisarts laat geen bloedonderzoek uitvoeren op zwangerschap, zeker niet als het nog zo pril is en een test voldoende moet zijn (als je tenminste niet te vroeg test zoals je nu doet). Pas als menstruatie lang zou uitblijven en testen week na week negatief uitvallen, zal een huisarts aanleiding vinden om een bloedonderzoek te laten doen.
@natasha

ik heb na een week overtijd een bloedtest gekregen, vanwege eerdere miskraam. Helaas bleek hij na een eerdere positieve test negatief en volgde er nog een mk. Als je het echt vraagt omdat je duidelijkheid wil mag een arts niet weigeren volgens mij..
Alle reacties Link kopieren
Ik heb twee keer een zogenaamde 'vroege' test gebruikt (weet niet meer welk merk ), en twee keer testte ik positief, terwijl ik niet zwanger bleek te zijn. Mijn advies is dus om een gewone test te doen, en geen 'early'.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb het omgekeerd gehad met de predictor. 2 weken over tijd en tot 2 keer een positieve test, en dat terwijl ik er van overtuigd was niet zwanger te zijn. Toch bloed onderzoek gekregen bij ha, en ik was niet zwanger, noch geweest. Wat mij betreft halen ze die testen uit de handel!
Alle reacties Link kopieren
Natasha, hangt van huisarts af. Bij eerste zwangerschap kreeg ik vanwege twee onduidelijke testen met 4+1 een bloedtest. Zwanger. Werd helaas een miskraam.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven