Spermaonderzoek perikelen

23-09-2014 18:22 41 berichten
Alle reacties Link kopieren
Nou dan denk je: we hebben de eerste stap gezet en we gaan starten met spermaonderzoek omdat het niet zo wil vlotten.

HA check

Potje mee check

Gaan met die banaan (letterlijk ) zou je denken, maarreh niets is minder waar.

Mijn vriend die krijgt het niet voor elkaar om het in het potje te krijgen haha. Het zorgt echt voor hilarische taferelen, maar is ook een beetje zonde want we zijn nu al twee weken bezig en morgen moet ie weer proberen, maar is er nou een soort van handigheidje om het goedje goed op te vangen?



Heeft iemand hier ervaring mee met zijn partner?

Ja deze vraag is serieus ...tis eigenlijk te gek voor woorden natuurlijk, maar de nood is aan de man
Alle reacties Link kopieren
Kan je hem niet helpen?
schoon boterhamzakje en dan de inhoud in het potje over"vegen"?



tenminste, ik neem aan dat hij het lastig vindt om het in de opening van dat potje te mikken?
Opvangen met je mond en in het potje spugen ;)
Maar zo moeilijk kan dat toch niet zijn? Hij kan dat potje toch gewoon schuin houden? Ik snap het eigenlijk niet zo goed.
Geen tip hier... Mijn man heeft dit ook moeten doen, die deed het in het "rukkamertje" van het ziekenhuis.



Wat wij dan wel hilarisch vonden was dat bij de hulpmiddelen daar ook de Autoweek lag...

Ik kijk echt anders tegen dat blad aan.
Gebruik iig géén boterhamzakjes en vang het niet op in je mond want het moet steriel zijn. Zit je er met je neus bovenop of laat je hem alleen. Geforceerd het 'samen willen doen' kan wellicht wat druk er op leggen.
Alle reacties Link kopieren
Nope, ik zit er niet met mn neus bovenop.

Eerste keer was die alleen. Andere keer had hij mij gevraagd om te helpen, maar ging het alsnog mis. Ja het potje schuin houden is ook al geprobeerd, maar wat er gebeurd is dat het of op zn hand komt of dat het alsnog over het potje heen schiet.



Dus hij doet blijkbaar íets niet goed, en vandaar de vraag of er dus een probleemoplossende truc voor is hah.
Alle reacties Link kopieren
beslag kom pakken en daarin mikken, dan in bakje doen.
Potje met de opening over zijn pielemuis houden, als je dan nog mis schiet ben je wel een beetje eh....leip
Bij de apotheek kun je steriele potjes kopen, om urine in te leveren. Misschien hebben ze een grotere?
Alle reacties Link kopieren
Wij deden het thuis. Even een vluggertje en voor het zingen de kerk uit zo t potje in
Alle reacties Link kopieren
Van de muur schrapen en alsnog in het potje doen?
Je zult echt duidelijker moeten zijn, TO. Sperma komt uit dat ene kleine gaatje bovenaan zijn penis. Op het moment dat hij klaarkomt, moet hij ervoor zorgen dat dat gaatje zich vóór de opening van dat potje bevindt.



Wat gaat er precies mis? Het is niet echt rocketscience.
Geen grapje: groter potje vragen bij de huisarts of apotheek. Mijn man had hier ook wat moeite mee. En hij hoeft niet vol he.



Op een gegeven moment moest man het in 2 potjes mikken......da's pas moeilijk. Maar hou dat nog maar even voor je. .



Niet deze dus: http://www.mmmig.nl/stati ... erseelcontainer_dicht.jpg



Maar deze:

http://mens-en-gezondheid ... is-dat-hoe-doe-je-dat.jpg
Alle reacties Link kopieren
quote:GateKeeper schreef op 23 september 2014 @ 18:55:

Wij deden het thuis. Even een vluggertje en voor het zingen de kerk uit zo t potje in Dat is dus echt niet de bedoeling he.
Alle reacties Link kopieren
mijn man heeft het gedaan waar ik bij ws en toen hij voelde dat hij bijna kwwam zijn eikel in het potje gedaan terwijl ik zijn ballen stimuleerde. Het kon geen andere kant op als het potje
Alle reacties Link kopieren
Groter potje vragen dat je er overheen kunt houden?
Alle reacties Link kopieren
weer mislukt...ja echt mensen kinderen.....

om te huilen!
Alle reacties Link kopieren
ik denk dat hij niet zoveel zin heeft in een spermaonderzoek
Alle reacties Link kopieren
sorry, maar ik denk dat Kinkycurl misschien een punt heeft. Mijn man heeft ondertussen zo'n 3 a 4 onderzoeken erop zitten en nog nooit mis 'geschoten'. En nee, hij heeft er natuurlijk ook geen 'zin' in, maar ik moet ook vanalles doen waar ik geen zin in heb, dus hij doet zijn uiterste best.



Of gaat hij oncontroleerbaar trillen als hij klaarkomt? Zoiets?
Naar de huisarts met dit 'probleem' vanwege rondvliegend sperma.
Alle reacties Link kopieren
Sassie, ik wil niet heel flauw dien maar als jullie echt de medische molen in gaan ga je vanzelf beseffen dat dit echt een non-probleem is.
Alle reacties Link kopieren
Selectia, helemaal gelijk heb je.



De medische molen is een serieus traject, met serieus vervelende onderzoeken en behandelingen. Het is niet niets. Voor je man is dit misschien wel een heel groot ding en daarom 'lukt' het niet. Misschien niet eens bewust, maar er gaat toch ergens iets mis.



Hebben jullie er wel eens uitgebreid over gepraat? En dan bedoel ik echt uitgebreid.
Alle reacties Link kopieren
quote:Nikkie79 schreef op 24 september 2014 @ 08:09:

[...]



Dat is dus echt niet de bedoeling he.Zolang het binnen een uur in t ziekenhuis is, mag het gewoon thuis hoor.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven