Start in oktober

30-09-2014 12:42 342 berichten
Alle reacties Link kopieren
Omdat "zwanger worden in oktober" al zo veel deelnemers heeft hier een nieuw onderwerp om ervaringen te delen.



NaamLeeftijdLeeftijd partnerNODMathilde283319 oktoberVlinder_823139Myrna15042223Konijnhangoor262512 oktoberw002293212 oktoberKleintje_ik283424 oktoberFarfallina-Bacio262810 oktober@zonnetje@2730ieniebienie282819 oktoberHofgeest283026 oktoberGuusje262613 oktoberivyblue2823rozenstruik293216 oktoberkipkerrie303025 oktober
Alle reacties Link kopieren
Ik ben 28 jaar, mijn vriend is 33. 18 September ben ik gestopt met de nuva ring, 19 september zijn we op vakantie gegaan. Ik vind het allemaal super leuk en ben heel nieuwsgierig hoe lang het gaat duren voor ik zwanger ben.
Alle reacties Link kopieren
Hallo Dames



Wij zijn een stel van 31 en 39 jr en hebben allebei uit een vorige relatie een dochter ik een dochter van 11 hij van 9. Graag zouden we nog een kindje willen!

Ik heb 22 augustus mijn spiraal laten verwijderen,29 augustus mijn menstruatie begonnen en 1 september was deze weer voorbij.

Tijdens het gebruik van de spiraal nooit ongesteld geweest.

Dus weet niet precies hoe mijn cyclus is.

Nu nog wachten op een 2e menstruatie of zou het al raak zijn?

Wel wat klachten maar kan ook vanwege de menstruatie zijn.

Afwachten dus!
anoniem_208218 wijzigde dit bericht op 30-09-2014 13:29
Reden: hoeft niet vermeld
% gewijzigd
Volg je hart, want dat klopt
Alle reacties Link kopieren
Jullie zijn meer dan welkom in andere groep hoor! Tabel is alleen "vol". Meeschrijven is sowieso leuk
Alle reacties Link kopieren
@ zonnestraal88, het was niet dat ik me niet welkom voel. Het lijkt me alleen prettiger om niet met een mega grote groep te kletsen, op die manier is het lastig bij te houden. Daarbij lijkt het me juist wel leuk om in een tabelletje te staan en kunnen we op deze manier hier ook een tabel maken waar nog wel mensen bij kunnen. Blijkbaar is er animo genoeg voor! Maar wees zelf met name ook welkom om hier bij te kletsen en mee te lezen.



@ Vlinder_82, welkom! Leuk iemand met al ervaring! Hoelang duurde het bij je dochter voor je zwanger was? En wat vinden ze er van dat ze een broertje/zusje krijgen?
Alle reacties Link kopieren
@ Mathilde dank je ,jij ook!

Bij mijn dochter duurde het vrij lang..8 mnd.

Daarvoor nog een miskraam gehad ,duurde 6 mnd voor ik zwanger was. Ze vinden het spannend !

En dat is het ook...voelt voor mij ook weer heel spannend allemaal!
Volg je hart, want dat klopt
Alle reacties Link kopieren
Hee meiden,



Ik zou me graag willen aansluiten.



Ik ben 22 en manlief 23. 6-9 een MK gehad.

Sinds vorige week onbeschermde seks gehad.

Lijkt nu alsof er weer kwaaltjes gaan komen. Volgend weekend een test er tegenaan. En dan hopen!!



Liefs
Alle reacties Link kopieren
@myrna1504, welkom

Succes met testen! Dat zal hier waarschijnlijk ook wel aan de orde komen. Wacht het weekend even af.
Volg je hart, want dat klopt
Alle reacties Link kopieren
@ Myma welkom en inderdaad veel succes met testen! Ik heb de eerste test ook al achter de rug, al wist ik dat dit veel te vroeg was!



Hoe doen jullie het in deze periode met wel/geen alcohol drinken?



Ik ga ondertussen onderzoeken/bekijken hoe ik een tabel maak...
Alle reacties Link kopieren
@mathilde

Ik had 1,5 week geleden ook al test gedaan maar ook veel te vroeg! Dus afwachten.



Ik drink helemaal geen alcohol.Ik rook ook niet meer alles zo gezond mogelijk.
Volg je hart, want dat klopt
Alle reacties Link kopieren
Hoi dames! Ik zit al weken te twijfelen om me aan te sluiten, maar vond het ook te druk!



Ik ben al 4 maanden geleden gestopt met de pil en sindsdien met condooms gewerkt. Vanaf deze maand dus zonder.



In principe mag ik 12 oktober testen, zo spannend!!! Het is voor mij de eerste keer, de eerste ronde, dus zo spannend allemaal.



Qua alcohol heb ik nu al moeite, maar ik doe het niet! Net als rood vlees en allerlei andere zaken! Ik vind rood vlees behoorlijk moeilijk, vanwege de beperking in vleeswaren. Geen rosbief meer...



Succes dames en ik zie uit naar jullie berichtjes!
Alle reacties Link kopieren
@ Konijnhangoor: Welkom! Wil je dat ik je in de tabel erbij zet? Zo ja, zou je, je leeftijd, die van je partner en als je het weet je NOD willen noemen?



Ik ben zelf een beetje bang dat wanneer ik in deze periode al volgens 'zwangere' leefstijl/regels ga leven dat ik er te veel mee bezig ga zijn. Daarbij lijkt het me ook heel lastig om het voor mijn omgeving dan nog achter te houden. Ik drink absoluut niet veel, als ik al drink maar één glas. Rood vlees eet ik bijna niet, dus dat is makkelijk. Ik eet eigenlijk überhaupt weinig vlees en veel groenten.
Alle reacties Link kopieren
@mathilde ik ben 26, bijna 27. Mijn vriend is 25. Mijn NOD is 12 oktober, denk ik...



Ja dat voor de omgeving vind ik ook lastig, bij feestjes drink ik meestal wel 1 wijntje. Nu dus niet! Gelukkig nog kunnen verbloemen met vermoeidheid van m'n werk (drukke periode).



Gewoon vlees vind ik gelukkig ook niet lastig, rundergehakt en kip mogen gewoon :-).



Gebruiken jullie ovulatie testen of is het meer kijken hoe het komt? Wij doen dat laatste.



Ik moet zeggen dat ik er wel behoorlijk mee bezig ben! Hebben jullie het gedeeld met iemand? Of alleen samen? Ik twijfel nog om het met een vriendin te delen.
Alle reacties Link kopieren
@Konijnhangoor. Welkom.



Wij gebruiken hier ook geen ovulatie test hoor!



Hier hebben we het verder niet gedeeld met anderen .Ik ben er zelf ook heel erg mee bezig. Tis ondanks dat ik al een dochter heb weer opnieuw erg spannend
Volg je hart, want dat klopt
Alle reacties Link kopieren
Wij gebruiken ook (nog) geen ovulatietest. Momenteel is het nog wel heel onduidelijk hoe mijn cyclus is. Zondag 21 september denk ik dat ik een periode heb gehad, dit kan echter ook een bloeding zijn geweest door het stoppen met de ring. Ik wacht het gewoon af.



Een paar mensen in mijn omgeving weten het al wel, al probeer ik het zo veel mogelijk voor mezelf te houden.
Alle reacties Link kopieren
ik wil ook wel graag in de tabel:)

leeftijd 29, partner 32, NOD 12 oktober
Alle reacties Link kopieren
Hallo dames

Ik ben 28 en mijn vriend 34. Afgelopen week de laatste pil geslikt en nu gaan we proberen om een eerste kindje te krijgen.
Alle reacties Link kopieren
Mag ik ook meedoen?

Ik ben 26, man is 28, NOD 10-10 (denk ik)



12 september laatste pil, afgelopen weekend op goed geluk en uitgaande van een gemiddelde cyclus van 28 dagen voor het eerst zonder condoom gedaan. Je weet maar nooit...
Trust your heart, you know more than you think you do.
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal, slikken jullie nog bijzondere vitamines/voedingssupplementen?



Ik alleen de multi van de kruitvat met extra foliumzuur.
Alle reacties Link kopieren
Slik nog niks maar wil van de week een potje foliumzuur halen bij de drogist.
Alle reacties Link kopieren
Hoi Hoi



@konijnhangoor.

Ik slik foliumzuur.

Dit is wel voldoende toch?

Verder genoeg fruit en groenten.
Volg je hart, want dat klopt
Alle reacties Link kopieren
De tabel is flink aan het groeien, leuk!



Ik slik vitaminen met foliumzuur, eet wel heel gezond, maar zo ben ik zeker dat ik alles binnen krijg op het moment dat ik misschien wel al zwanger ben en het nog niet weet.



Wat ik zelf erg lastig vind, is dat ik rond mijn menstruatie altijd heel veel last van hoofdpijn heb. Dat is voor mij ook de reden geweest om een spiraaltje te laten plaatsen en daarna aan de NUVA ring te gaan. Helaas is de medicatie die ik neem tegen de hoofdpijn niet goed als je zwanger bent, ik zie daarom erg tegen mijn periode aan.
Alle reacties Link kopieren
@mathilde Oeh dat is vervelend! Maar het natuurlijk wel zo dat als het lukt, je 9 maanden geen menstruatie hebt!



@vitamines Ja ik denk dat gezond eten voldoende is, samen met foliumzuur. Ik slik de multi om er zeker van te zijn dat ik alles binnen krijg!



Ik verbeeld me ondertussen steeds meer kwaaltjes die ik helemaal nog niet kan voelen! Wat adviseren jullie qua testen? Direct met de NOD of even een weekje daarna, dan is ongesteld worden misschien iets minder teleurstelling? Hm wat zal ik doen?
Alle reacties Link kopieren
Afgelopen dagen allerlei kwaaltjes maar zoals ik al eerder zei,kan ook zijn dat het menstruatie kwaaltjes zijn , vanavond toch ongesteld geworden!
Volg je hart, want dat klopt
Alle reacties Link kopieren
@Vlinder_82 jammer volgende ronde misschien meer geluk.



Vandaag foliumzuur met vitamine gehaald. Mijn eetgewoontes zijn soms niet zo best dus dan maar ook wat extra vitamines.

Vind de komende periodes erg spannend zal het snel lukken of gaat het heel lang duren. Is ook nog even afwachten wanneer ik weer me periode start omdat ik ministat slikte was deze vrij kort 24 dagen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven