Tanden bleken tijdens zwangerschap?

24-04-2014 11:39 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voordat ik wist dat ik zwanger was, heb ik een producten besteld om thuis mijn tanden te bleken. Op de site staat dat het heel veilig is, doordat er geen peroxide in zit. Het is gewoon een soort gel die je via bitjes op je tanden doet. Weet iemand of het veilig is om dit tijdens de zwangerschap (ik ben nu ongeveer 6 weken) te gebruiken?
Google is your friend
Alle reacties Link kopieren
Op google lees ik hele verschillende dingen..
Tijdens een zwangerschap gaat de conditie van je gebit achteruit, dus lijkt het mij niet verstandig om dan te gaan bleken. "Gewoon" wachten tot je niet meer zwanger bent dus!!!!
Alle reacties Link kopieren
Tanden bleken valt nu niet echt onder de noemer goed voor je gebit zorgen. En juist tijdens zwangerschap moet je dat wel doen. Dus.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Ik denk dat het niet zoveel schade zal doen, maar ik vraag me wel af hoeveel nut het heeft. Je ergste tijd (kotsen & slecht eten) moet nog komen, dus ik denk dat als je ze nu bleekt, je na de bevalling opnieuw kunt beginnen. (Maar misschien projecteer ik teveel )
Alle reacties Link kopieren
Je kan ook het zekere voor het onzekere nemen en het niet doen. Is het noodzakelijk om de eerst komende paar maanden je tanden te bleken?
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor jullie reacties



@Blije-bij, nee, noodzakelijk is het niet, maar dat is het natuurlijk nooit. Misschien dat ik het toch nog maar even in de kast laat liggen..



@Pantax, haha, daar heb je ook wel gelijk in eigenlijk..



@Fame, hm ja, ik wil straks ook geen slecht gebit natuurlijk..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven