Uitgerekend in de tweede helft van maart 2015

22-07-2014 21:18 392 berichten
Een topic voor iedereen die is uitgerekend in de tweede helft van maart 2015. Hier kletsen we verder!



Als je meeschrijft kun je zelf je gegevens wijzigen en aanvullen.



Gebruikersnaam: tweedehelftmaart2015

Wachtwoord: TweedeHelft!



NaamLeeftijdUitgerekende datumAndere kinderen?BijzonderhedenHartje04 259-3-20151e kind MeisjeLovebug 3512-3-20155e kind MeisjeJazzthedayaway 2314-3-20151e kind Blue833016-3-20151e kind Nieuwsbrief2616-3-20151e kindsuuus88 2617-3-20151e kind 11-11 echo Loupie3522-3-20152e kind Carmhen3422-3-20152e kind Meisje Aghamora3022-3-20152e kind een verrassingVeraaa 272e kind Sojaboonn 2422-3-20151e kind MeisjeFryskjuffie2922-3-20151e kind een verrassingGroeneaardbei3225-3-20152e kind MeisjeLiselotyve3026-3-20152e kind JongetjeMup42331-3-20153e kind Meisje, 13-11 20-weken echo

Een hele dikke voor lovelylady89, Bengelie en Mel88



Hier vind je deel 1: Uitgerekend na 15 maart 2015!
Alle reacties Link kopieren
Zo, geregeld. Ik zag bij andere topics ook dat men de inloggegevens gewoon in het OT heeft staan, lijkt me ook wel zo makkelijk. Echt spannende dingen kun je er tenslotte niet mee ;)



Is iedereen het hier mee eens? Suggesties zijn welkom hoor! Je kunt zelf je gegevens aanvullen, als dat niet lukt wil ik het ook best voor je doen. In dat geval graag de gegevens voor de tabel vetgedrukt in je post vermelden.
goed gefixt carmhen, ik forum bijna alleen mobiel, wil jij t voor me aanpassen? leeftijd 27 1e kindje echo op 20/8
Alle reacties Link kopieren
Aangepast Theo! Wil je dat van je verjaardag ook in de tabel? Dat maakt je misschien wel herkenbaar?
Alle reacties Link kopieren
Oh ik wil me graag aanmelden als het kan! Ik schrijf ook mee in het zwanger worden in juni/juli 2014 topic.

Ik zal me even kort introduceren, ik 26, partner 40 hij al 2 kinderen uit eerdere relatie met Co ouderschap, zijn kinderen 7 en 10 zijn 4 dagen per week bij ons.

Ik 9 juni laatste menstruatie ruim vorige week een positieve test en 12 augustus naar de verloskundige voor intake / echo! Na 1 ronde dus heel snel allemaal! Ik verwacht 16 maart uitgerekend te zijn maar ik kan er iets naast zitten.



Voor mij alles de eerste keer en vriend leeft gelukkig erg mee. Heb nog redelijk weinig last van kwaaltjes, lichte menstruatieklaxhten en last van borsten maar niet misselijk ofzo.



Ben benieuwd naar jullie!
@carmhen ja daar heb je wel gelijk in.. ik vond t zo grappig dat ik daar weer totaal niet aan heb gedacht.. thnks
Alle reacties Link kopieren
Kijk dat is even handig gedaan zo'n tabel!

Dat is handig!
Alle reacties Link kopieren
Hihi, zoveel ruimte is er ook niet in de tabel, en ik weet eigenlijk niet hoe je een nieuwe regel begint. Of zal de tabel dat vanzelf doen? Ga ik nog wel een keer uitproberen.



Nieuwsbrief, welkom hier en gefeliciteerd! Heerlijk he, als het zo snel gaat. Ik heb je toegevoegd in de tabel. Ik heb 1e kind gedaan, omdat het voor jou de eerste keer is, okay?
Alle reacties Link kopieren
Top tabel!

ik ben 30 jaar als aanvulling



Welkom nieuwsbrief! Zijn we tegelijk uitgerekend, leuk!

Bijzondere situatie zit je in, lijkt mij. Maar des te fijne dat je snel zwanger bent geraakt!
Alle reacties Link kopieren
Welkom nieuwsbrief! En gefeliciteerd!



Wat een prachtige tabel, Carmhen!
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen lady's,



Voelen jullie je goed?

Vandaag dip dag!

Vannacht slecht geslapen, raar gedroomd.

Vind het zo spannend en ben pas rustig als ik weet dat het hartje klopt.

Hebben jullie dat ook? Of ben ik echt de enige?
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen,



Je bent niet de enige Mup, ik werd ineens zenuwachtig toen ik de afspraak gemaakt had voor de echo. Nog 2 weken en 5 dagen... en dan ben je natuurlijk nog niet zeker maar is het, als alles goed is, slechts een so far so good. Ja, het zijn spannende weken maar toch kan ik wel al voorzichting genieten van het idee dat er - als alles goed gaat - in maart een kleintje bij komt.



Ik heb ook niet zo goed geslapen, ik had behoorlijk kramp in mijn kuit. Ik hoop dat dat toeval is en niet dat dat nu al is begonnen, ik had dat vorige keer pas op het laatst.



Morgen over een week komt moeders voor moeders. Doen jullie daar aan mee? Ik heb er niet zo veel zin in, maar heb toch besloten om maar weer mee te doen. Krijg ik weer een mooie wikkeldeken ;)
Alle reacties Link kopieren
Waaaaaaauw! Mooi gedaan carmhen! ziet er super uit!



Nieuwsbrief, welkom en gefeliciteerd natuurlijk!



Leuk je introductie bue! En wat geweldig dat het jullie na zolange tijd eindelijk gelukt is. Echt een wondertje!



Mup, ik denk dat ik ook echt gerustgesteld ben als ik het hartje hoor. Nu is het allemaal nog afwachten, maar straks zie je het (hoopik) allemaal op beeld! Dan is het wel echt echt hoor haha



Goed dat je dat diet carmhen dat mvm. Ik ga het niet doen denk ik....



Hoe voelt iedereen zich? Hier gaat de misselijkheid met ups en downs.. Bleh!



Even een korte intro over mezelf



Ik ben 24 en al bijna 8 jaar samen met mijn vriend. Vorig jaar april gestopt met de pil en in juni er echt voor gegaan. In maart stond er eindelijk zwanger op de clearblue test! Ik was helemaal door het dolle heen. Helaas mocht ik er maar 5 dagen van genieten want toen begon het hevige bloedverlies. 5 dagen lang met giga buikkrampen. Het was wel zeker dat het misgegaan was. 2 weken later zat er ook geen hcg meer in mn bloed. Geprobeerd positief te blijven ( soms lastig) en op 4 juli stond er, aardig onverwachts, weer zwanger!! Helaas zit je dan vol spanning en onzekerheid. We hopen zoooooo dat het goed zit en in maart ons eerste kindje verwachten!
Alle reacties Link kopieren
Hai allen, ik ben er ook weer bij! Hier weinig verandering, nog steeds zo nu en dan krampjes. Vroeg wakker ivm hongergevoel en zere borsten. En die angst en onzekerheid is hier ook hoor, ik probeer er niet teveel aan toe te geven.



Zonet even flink gestoken in mijn voet door een bij, dus mijn tenen zijn helemaal stijf enzo! Blegh...
Alle reacties Link kopieren
Woehoe! Een kloppend hartje op de echo te zien!! Zooo bijzonder! Gun ik jullie ook allemaal!

Lig al een uur te staren naar de echo foto's, hihi.

Volgens echo ben ik vandaag 6+4 dus twee dagen meer dan ik had gedacht.



Ik doe ook mee aan moeders voor moeders, het is wel ff wennen om elke keer te plassen in een opvang beker en dit over te gieten. Als je nu al erg gevoelig bent qua reuk zou ik het laten.. Sterke geur, en je urine en het spul wat er in de flessen zit.
Alle reacties Link kopieren
Blue gefeliciteerd!!!! Zo fijn! En ik snap dat je zo blij bent!

Ga morgen op de rest reageren, slaap lekker
Alle reacties Link kopieren
Hey dames!! Ik schrijf graag mee!!!! Kan dat nog?

Ik ben zwanger van ons 2de kindje, we hebben een dochter van bijna 2.

Vriend is 28 en ik 27..

Gisteren eerste echo gehad met een prachtig kloppend hartje..

M'n uitgerekende datum weet ik eigenlijk nog niet haha, maar die ligt wel ergens in de 2de helft van maart 2015!
Alle reacties Link kopieren
Oh wow blue, en veraa ook! Dat is toch prachtig en dan is de onzekerheid ook voor een groot gedeelte voorbij lijkt me! Wij hebben 8 aug. Pas een intake bij de verloskundige, ze hebben daar geen echo apparaat maar het is dan ook nog maar 7+2...
Foutje
anoniem_204257 wijzigde dit bericht op 24-07-2014 08:29
Reden: Per ongeluk geschreven met de Topic inlog naam
% gewijzigd
Oh jee wat heb ik alweer veel gemist!



Fijn de kloppende hartjes! dat geeft vast een erge geruststelling.



Hier ook met ups en downs, voel me de laatste dagen erg misselijk (hoef gelukkig niet over te geven) vind er niks aan..

De onzekerheid is hier het huis helaas ook nog niet uit, nog 8 dagen en dan weten we meer. Omdat ik weet wanneer ik een eisprong heb gehad (via de echo) ga ik er vanuit dat ik 14 maart ben uitgerekend, al zullen we dit (als alles goed gaat... ik weet het ik dek mezelf de hele tijd in met ALS het goed gaat.. erg vervelende eigenschap die onzekerheid) 31 juli op de echo vast beter kunnen zien.



Mijn vriend en ik zijn 5 jaar samen en dit wordt zijn eerste kindje...

Ik heb 4 kinderen uit mijn eerste huwelijk die tussen de 17 en 9 jaar zijn.



Fryskjuffie, ik denk dat we uit dezelfde provincie komen :-)



Heb vannacht waardeloos geslapen.. liever gezegd bijna niet, dit omdat ik me veeeeel teveel inleef in alle ellende die we op dit moment in NL meemaken en daar dan niet van kan slapen.

Dus heb maar besloten dat ik vandaag even geen nieuws ga kijken voor mijn eigen bestwil. (hoe erg ik het ook allemaal vindt)



Ik hoop dat jullie een leuke dag zullen hebben!!
Alle reacties Link kopieren
Waauw blue en vera, wat heerlijk die kloppende hartjes! Fijn voor jullie!



Lovebug, ik herken dat slapen. Ik droom heke rare verhalen en was ook veel bezig met de ramp. Waardoor ik me bewust wat afzijdig gehouden heb ervan. Al keek ik van de week een stukje jaws op tv, en droomde snachts over mensen die opgegeten werden door haaien. Ik droom gewoon gek hahaha

En wauw, je 5e kindje! Wat vinden je andere kinderen ervan dat ze nog een klein broertje of zusje krijgen?



Breaking news! Vandaag overgegeven voor het eerst! Jeetje wat is dat naar zeg! Gelukkkig ben ik vrij, maar moet morgen en het weekend vroeg werken (7 uur) dus hoop dat het goed komt.
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd meiden! Ik wil ook graag meeschrijven.

Ik ben 29 en zwanger van ons tweede kindje. We hebben een zoontje van net 1.

Volgens mijn berekening ben ik 22 maart 2015 uitgerekend. 19 augustus hebben we intake en echo bij de verloskundige. Dan wordt ook meteen een afspraak bij de gynaecoloog gemaakt ivm complicaties op het einde van de vorige zwangerschap. Erg spannend en ook nog onwerkelijk op dit moment.
Hartje, De oudste 2 weten het wel al want zij gaan niet meer naar hun vader (veel gedoe geweest) en de jongste 2 komen morgen gelukkig! weer thuis, heb ze ontzettend gemist!! ben een beetje in twijfel wanneer ik ze het ga vertellen, of na de echo 31 juli of gewoon dit weekend.. Mijn ouders weten het, mijn schoonvader weet het, mijn schoonmoeder nog niet, wil daar mee wachten tot 31 juli (vorige keer heeft ze het uit ons getrokken dat we een kindje verwachten voordat we het zelf wilden vertellen en dat is mis gegaan.. denk dat dat mijn motivatie is om nog even te wachten, ondanks dat ik wel goed met haar overweg kan) een vriendin en een collega en mijn zusje en zwager. Iedereen bij ons weet natuurlijk van de vorige keer en leeft heel erg mee.



En 5 kinderen tja dat is een behoorlijk aantal he haha moet er zelf ook best wel aan wennen hoor, vooral toen de gyn zei mw. dit is als ik het goed tel je zesde zwangerschap... toen dacht ik even WOW ja dat is ook zo! Wel tevens de laatste hoor!



Over het vliegen trouwens, ik heb mezelf bang genoeg gepraat dat wij dus a.s. zaterdag niet naar Kos gaan en gelukkig geannuleerd hebben.. had een beetje verwacht dat we na de vakantie in verwachting zouden raken omdat het toch al heel lang duurde maar dan lopen dingen toch weer anders...



Aghamora welkom en gefeliciteerd!
Oh hartje ook nog overgegeven bah!! hoop voor je dat je dat niet vaker hoeft te ondergaan!

Als ik het goed gelezen heb werk jij in de zorg? Ik ook en de geuren die daar altijd hangen (met alle respect) zijn vooral nu waarschijnlijk niet zo prettig.. Ik heb nu vakantie, dus nu even geen last van geurtjes van mijn werk.



Succes morgen! En gewoon goed naar jezelf luisteren! Wat niet gaat gaat niet he..
Alle reacties Link kopieren
Oh grappig lovebug!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven