UITGEREKEND TUSSEN HALF MEI EN EIND MEI 2015

09-09-2014 18:45 917 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voor alle zwangere dames die uitgerekend zijn tussen half mei en eind mei 2015.



Iedereen mag meeschrijven, maar de tabel is vol.



Voor aanpassingen:

Gebruikersnaam: uitgerekendmei2015

Wachtwoord:



NAAMLEEFTIJD# KINDJEVOLGENDE ECHODÉ DATUMstein272enog niet gepland10 mei Nina211e29-910 meiPoziomka29 3e 10 november 6 mei Isabella_251e22 oktober12 meimorgeniserweereendag372enog onbekend12 mei Lila15301e18 nov13 mei Millca261e20 weken echo 02-0114 mei Pillow271e22 sept14 meidreambig251enog niet gepland15 meiRoosjes251e 17 september 15 mei Jessica342e3 oktrond 15 meisproetje84301e1e echo: 8 okt.

2e echo: 6 nov. 16 mei nanase291e?16 meiIngie-Ing301e1 okt, termijn 22 okt, 5 nov nekplooi, 29 dec 20 weken17 mei Poekie90241e1e echo 27-09

2e echo 20-10

Intake 27-1017 Mei Lientje87261e14 okt. intake vk rond 17 meimadelief08261e1e echo: 25-9, 2e echo: 10-10, 10-10 intake vk19 meiLilli26271e08-1123 mei EvaViva321e10 november: 11-weken echo30 meiVGM342e 7 november 12 weken echo 24 mei Leoni362e9 oktober27 mei rpr88261enog niet bekend30 meiSmurfin76381enog niet bekend30 MeiReske322eNog niet bekend31 mei
moderatorviva wijzigde dit bericht op 31-12-2020 09:50
Reden: Ww verwijderd
1.28% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Hey sproetje

Ik ben denk ik 10 mei uitgerekend.

Mag dat ook meeschrijven?? Andere topic is 1e wk mei.
Alle reacties Link kopieren
Heyhey ik zou ook graag mee willen schrijven..

Vandaag de positieve test gehad!!! Voor zover ik nu kan berekenen en als alles goed gaat 17 Mei uitgerekend^^
Alle reacties Link kopieren
Ja leuk meiden! Voeg jezelf toe in de tabel. De gegevens staan in de openingspost.
Alle reacties Link kopieren
Zo aangepast ^^



Wanneer heb jij positief getest??
Alle reacties Link kopieren
Leuk! Ik heb 29 aug positief getest. Gefeliciteerd beide
Alle reacties Link kopieren
@poekie90, ik zag vorige week woensdag voor het eerst een heel licht streepje terwijl mijn NOD toen nog ver weg was. De streepjes op de testen werden daarna steeds donkerder dus nu echt zwanger. Gisteren was mijn NOD.

Ik vind het allemaal wel ontzettend spannend en ook nog erg onwennig.



Hebben jullie al klachten?
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd allemaal

Wat vliegt de tijd toch! Ik was 16 mei dit jaar uitgerekend. Mijn zoontje kwam uiteindelijk al 20 februari, maar het blijft een gek idee dat het alweer een jaar geleden is dat ik in jullie situatie zat! Geniet van jullie zwangerschappen! Dat er maar weer een mooie nieuwe lichting mei-baby's bij mag komen!
Alle reacties Link kopieren
Mag ik ook met jullie meeschrijven? Vorige week dinsdag positief getest en waarschijnlijk 16 mei uitgerekend. Volgende week woensdag 17 septemberi heb ik al een echo.
Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor je lieve bericht nijntjelief
Alle reacties Link kopieren
Ik had zulke overduidelijke klachten dat ik met 3w5d getest heb due meteen duidelijk was.

Ik heb grote stevige en pijnlijke borsten

Ben ontzettend moe

Moet constant boere

Vaak een spierpijngevoel in onderbuik

Vaak wakker snachts

Vaker plassen

En sinds afgelopen week met vlagen misselijk en duizelig



Volgens mij ben ik zwanger
Alle reacties Link kopieren
@roosjes26, welkom!



@stein, dat is idd overduidelijk! Ik had vorige week meer 'klachten' dan . Was vorige week behoorlijk misselijk, borsten die enorm gevoelig waren, steken in mijn onderbuik en pijn in mijn onderrug. Heb nu last van misselijkheid en wat jeukende, gevoelige borsten en wat last van mijn onderrug. Zolang de test positief blijft probeer ik er vertrouwen in te hebben.
Sproetje!!

Wat leuk dat je een topic hebt geopend. Ik ga meelezen en hoop dat er misschien nog een paar uit ons 'starten' groepje uiteindelijk aansluiten. Veel plezier hier iig!
Alle reacties Link kopieren
@sproetje mijn NOD was zondag maar heb rustig afgewacht haha

waar heb jij de uitgerekende datum berekend? Want dan zou ik toch 1 dag eerder zijn?



@ Nijntje dankjewel!! We gaan ervoor zorgen hihi je zoontje is dan wel heel erg vroeg geboren! Alles verder wel goed gegaan??



Ik heb nog niet echt veel klachten wel wat vermoeider als normaal maar dat kan ook door m'n werk komen sinds een week een nieuwe functie en 40 uur Pff

Stevige borsten wel en heb 2 keer (nog voor NOD) een flinke steek links in m'n buik gehad die wegebde maar zakte de eerste echt door m'n benen. En de bezoekjes aan de wc haha blijf lopen ^^
Alle reacties Link kopieren
Ooh ja en puistjes sinds 2 weken haha lijk wel een puber zo erg!! En de muggen weten mij ook weer te vinden!
Alle reacties Link kopieren
@celine*: bedankt! Laten we duimen dat er hier nog een paar dames aansluiten uit ons groepje.

Blijf ook in de groep schrijven hoor!!!
Alle reacties Link kopieren
@poekie90, heb de eerste dag van mijn laatste menstruatie ingevoerd op diverse sites en daar kwam die datum uit.

Het is natuurlijk nog maar een globale schatting. Bij de eerste echo kunnen ze het vast ongeveer exact bepalen.

Zijn jullie lang bezig geweest?
Alle reacties Link kopieren
@ sproetje oh oké ik heb maar 1 site geprobeerd haha hou het idd nu op deze datum en pas deze dan nog aan hihi

Nee heb in juni m'n spiraaltje laten verwijderen en ronde 3 was het raak hihi en jullie?
Alle reacties Link kopieren
Bij mij is de datum ook aan de hand van laatste menstruatie.

Hier was het in 1x raak!! Echt snel dus.
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal! en GEFELICITEERD natuurlijk!



Zou graag met jullie mee willen schrijven! Moet heel eerlijk bekennen dat ik door werk ect het moeilijk vind om regelmatig bij te lezen en te reageren, maar ga het zeker proberen. Lijkt me fijn om met zn allen ervaringen/zorgen en positieve dingen te delen ect.



Vanaf 29 aug al lichte streepjes en 2 sept een duidelijke clear blue digital. Helemaal blij natuurlijk. Enige klachten tot nu toe zijn vooral moe en heeeeeel veel last van maagzuur. Denk dat ik gewoon niet meer tegen zoet eten kan ofzo?
Alle reacties Link kopieren
Welkom pillow!



Hier was het in de tweede ronde raak. Nooit verwacht dat het zo snel kon gaan.
Alle reacties Link kopieren
@poekie, lief dat je er naar vraagt. Ons zoontje is op 27w6d geboren en uiteindelijk mocht hij de eerste week mei mee naar huis. Het gaat super goed met hem! Blije, tevreden en gezonde baby
Alle reacties Link kopieren
@Nijntje gelukkig is alles goed komen ^^ schrik je denk toch wel even van of was er al een reeële kans dat hij eerder zou komen?



Heey Pillow ^^ denk niet dat het persee door zoet eten komt maar door je lichaam die veranderd hihi als ik het hier zo lees heb ik echt niet veel vervelde kwaaltjes
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal!

Mag ik ook met jullie mee schrijven?

Ik heb vorige week positief getest, wel 4x!! De eerste waren niet echt duidelijk en de laatste gelukkig wel!

Ik ben ongeveer 13 mei uitgerekend en heb op 10 oktober de eerste echo
Alle reacties Link kopieren
Hee een topic! Gezellig! Ik ben vandaag 5 weken zwanger en rond 10/5 uitgerekend. 29 sept intake bij verloskundige. Mag ik ook im de tabel? :-)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven