Verboden voor zwangeren!! Alleen zwanger-worders DEEL 3

03-12-2012 20:03 1704 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een topic voor iedereen die net even wat meer moeite heeft om zwanger te worden...in de MMM of niet....als het even niet zo makkelijk allemaal gaat, sluit je dan bij ons aan



Kunnen we even lekker kletsen over het wel en wee...en al die irritante mensen om ons heen die in no time zwanger raken.



Er is nog ruimte in de tabel. Dus: wees welkom!





NaamLeeftijdStart..ste kindjeN.O.D.BijzonderhedenCookie2829zomer '101e--Pachelbel31mei '112e IUI-poging nr. 3MissOr30jun '111e?1 mk 1e en 2e IVF poging niet aangeslagenllgirll27aug '111e ??



Om de tabel een beetje overzichtelijk te houden en een ieder die graag actief wil meeschrijven de ruimte te geven, wordt de tabel geschoond als er langer dan 2 weken (zonder melding) niet geschreven is.
Alle reacties Link kopieren
Happy new topic!!

Maar jeetje zijn we al zo ver.. hoe lang schrijven we hier al?



We schrijven al vanaf 7maart.. 9maand... En we zijn met veel dames die al vanaf het eerste uur schrijven..

Ik kan nog niet mailen trouwens, heb me vivamail niet meer..ff nieuwe aanmaken.



Ga nu ff teruglezen.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben nog even bezig met de tabel, dus die volgt nog



Happy new babydust topic!
Alle reacties Link kopieren
hi girls!



hoe gaat ie? ik voel al vertrouwde buikpijn opkomen...dus zal morgen wel weer raak zijn :(. Vanmorgen gekroeld met babietje van een vriendin, wat een moppie. Zo lief en klein dan. En opgepast op kindjes vn vriendin, dat was toch best pittig. een baby en een peuter.....maar wel erg leuk!



ik ga ook nog even de laatste berichten lezen....



Druppel, wat goed man! superknap! en die pukkels....ik lijk wel een puber van 16...elke x van die grote vieze dikke...vreselijk!



@missor, zo'n dikke knuffel voor jou...ik zou zo graag even wat geluk toe wensen. Ik stuur het toch naar je toe!



liefs en babydust!
Hai hai!



Ik heb in het eerste deel mee geschreven maar ben er toen ivm oa tijdgebrek mee gestopt.

Zie nu dat jullie alweer beland zijn in deel 3, en kom eventjes heel veel geluk hierzo strooien voor jullie allemaal!



Liefs Ninthe
Alle reacties Link kopieren
Jeeeej een nieuw topic! Dat het ons maar frisse moed en HEEL VEEL babydust mag geven!
Alle reacties Link kopieren
verkeerde knopje in OP



Ik word moe...



Kunnen jullie even je gegevens in de tabel checken, ik weet niet of alles foutloos is overgenomen.
Alle reacties Link kopieren
Happy new topis!!!

Dat hij maar heel snel een lege tabel heeft en gesloten kan worden!!!



llgirll gadver, de bekende klachten... maar had je wel een beetje verwacht natuurlijk, maar blijft *piep*
Alle reacties Link kopieren
Hey al weer een nieuw topic!!



Even een kort berichtje.

Voor jullie allen heel veel knuffels en babydust!
Alle reacties Link kopieren
jaaa een nieuwe....confronterend he...alweer derde topic en al vanaf het eerste uur hier actief....wel mooi...dit topic ga ik gebruiken voor mijn fertility friend (nog steeds niet gedaan...)
Alle reacties Link kopieren
@GM

Wat is je fertillity friend?

Of is dat die engelstalige site waar je ook een temperatuurkaart bij kunt houden?
Alle reacties Link kopieren
@druppel dat is toch die site waarop je je cyclus in kunt vullen...dan geeft ie dat weer in tabellen en doet voorspellingen over je volgende cyclus (zoiets was het iig)
Alle reacties Link kopieren
*breekt in*



Dag lieve meiden,

eigenlijk mag ik niet meeschrijven omdat ik ben geband. Maar ik lees nog altijd met jullie mee, en duim heel hard voor jullie dat het ooit (snel!) voor iedereen hier raak mag zijn. Want na mij zijn nog veeel te weinig meiden geband. Daarom even een bericht op jullie nieuwe topic om je een hart onder de riem te steken. Lieve meiden, een dikke voor jullie allemaal, en ik stuur jullie al mijn vruchtbare vibes toe!

Zoen, Eef



*houdt zich hierna weer netjes aan de ban*
Alle reacties Link kopieren
@druppel; goed bezig meis, superknap! Wat is je streef?



@llgirl; Succes met de aankomende rode duivels!



@ninthe; hoe gaat het met jou? Ook veel geluk en babydust voor jou.



@marrekeEef; geniet je lekker van je zwangerschap? Gaat het goed allemaal?



Wie weet brengt dit 3de topic ons allemaal heel veel babydust en zijn we allemaal snel geband hier! Iets met 3x is scheepsrecht..



Knuffel voor iedereen
Jippie een nieuw topic!



@IIgirlll en hoe is het met de rode duivels?



@druppel goed bezig meid!



Mijn gegevens staan prima in de tabel, ziet er weer goed uit.



Nou meiden ik hoop dat we voor het einde van dit topic allemaal een ban hebben! Babydust voor allemaal



Liefs!
Alle reacties Link kopieren
@Cookie,

Mijn eerste streef is nu onder de 100, ik had gehoopt dit einde van het jaar te redden, maar zal januari worden vrees ik.

En uiteindelijk zou ik graag rond de 90 willen zitten. Tussen 85 en 90 lijkt ideaal



@GM

Ik hou mijn temp bij op Babybytes, daar wordt inderdaad een grafiek van de meetwaarden gemaakt en het (vermoedelijke)moment van Eisprong wordt achteraf na stijging van basale temp ingetekend.

Begrij ik het goed, dat FF veel uitgebreider is?
Alle reacties Link kopieren
Happy new topic, babydust voor iedereen!



Hier verder alles goed, kerstboom al aan het optuigen. Ik word altid lekker vrolijk van al die lichtjes in de boom, paar kaarsjes op tafel. December = feestmaand. En misschien ook veel kadootjes in de vorm van een paar positieve testen voor ons



@IIgirl, balen...
Eccoci qua, a guardare le nuvole su un tappeto di fragole
Alle reacties Link kopieren
Druppel mijn gegevens in de tabel kloppen hoor! Dank je wel!
Alle reacties Link kopieren
Had gisteravond trouwens iets waardoor ik nu ineens denk...jaaa ik ben zwanger want ik kan beter ruiken ineens! Gisteren in bed rook ik ineens een hele zoete lucht. Dus ik vraag aan mijn vriend, heb je winegums gegeten (hij keek gelijk schuldig want we hebben nooit snoep in huis omdat we geen tot weinig suiker eten). Ja, zegt ie, ik heb op werk een zak snoepjes staan, winegums. Dat je dat nu nog kan ruiken zeg!



Ze zeggen dat als je zwanger bent je beter kan ruiken...dus wie weet



Denk het verder niet hoor, niks van werking clomid gemerkt, maar als het wel werkt dan zou ik afgelopen zaterdag de eisprong gehad moeten hebben. Nou ja, fingers crossed.
Eccoci qua, a guardare le nuvole su un tappeto di fragole
@ModestMouse ik hoop het voor je. Hier moet eerst de sint het land uit zijn voordat we aan de kerstversiering beginnen. Ik heb er wel al echt zin in om aan te beginnen.
Alle reacties Link kopieren
Happy New Topic!! Oh meiden, ben zo opgelucht. vanochtend in het zh was het eitje 18 mm. Ik mag morgenavond een spuit Pregnyl zetten en dan is het nog net op tijd voordat manlief drie weken weg is!! Wel heel jammer dat hij er niet is met de feestdagen en O&N, maar ja het is niet anders. We wisten dat dit er in zou zitten en het is goed voor zijn carriere, dus is het wat makkelijker te aanvaarden. Tot zover de ego



Modesmouse: ja ze zeggen het wel he?! Mijn zus had dat ook. Zij vond iedereen stinken hahahahaha. Ik hoop het voor je!!
Alle reacties Link kopieren
Modestmouse zou natuurlijk geweldig zijn!

Hoop dat we snel de eerste ban van dit nieuwe topic kunnen gaat uitdelen!!!



Mariline wat fijn! Dat is echt even een lichtpuntje in deze baalmaand! Kun je in ieder geval je eitje goed benutten, maakt het alleen zijn met de feestdagen vast iets dragelijker!
Alle reacties Link kopieren
@modestmouse; Ik hoop het voor je! Hou m'n fingers crossed voor je!



@marilene; Fijn dat je n mooi ei hebt! Ook voor jou fingers crossed, hoop op een mooi kerstkado voor je!
Alle reacties Link kopieren
@modestmouse ik duim voor je, wie weet is het echt een voorteken... En ik ga straks denk ik ook lekker de kerstboom opzetten, we doen toch niks met Sinterklaas en lampjes/kaarsjes in huis is altijd zo gezellig!



@marilene yes dat is mooi nieuws! En op 5 dec nog wel, dan moet het toch wel goed komen... :-)



@nena jouw NOD komt al in zicht zie ik in de tabel, merk je al iets?



Ik moet morgen weer voor een FM naar het zkh, fingers crossed dat er nu wel een ei zichtbaar aan het groeien is! Zijn er eigenlijk dames die door clomid meerdere eien hebben gehad in een cyclus?



Liefs!
***breek eventjes in om deze lieve ex-forummeiden een hart onder de riem te steken***



Hey lieve meiden, alweer het derde deel van jullie (en mijn oude) topic!

Heel jammer om te zien dat er nog geen spermabannen meer zijn uitgedeeld

Ik wil jullie even laten weten dat ik aan jullie denk en hoop dat er snel weer goed nieuws voor jullie mag komen!

voor iedereen die hem kan gebruiken en voor iedereen een ? voooool met babydust!

Dikke kus Rania



*breekt weer uit*

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven