Verwarring

28-08-2014 08:08 6 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vanmorgen licht positief getest (na 4 minuten) super blij natuurlijk! Alleen ook erg verwarrend. Deze cyclus mijn temperatuur bijgehouden; veel schommelingen en geen overtuigende eisprong. Nu inmiddels 7 dagen overtijd en mijn temperatuur blijft hangen op 36.3 (erg laag volgens mij)..

Toch een positieve test; maar ,meer uit zelfbescherming, ik ben bang dat door mijn lage lichaamstemperatuur het straks alsnog mis gaat.. Heeft iemand hier ervaring mee?
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd!

Heb je je temperatuur elke dag opgenomen op dezelfde tijd? In bed, meteen na het wakker worden, nog voor je ging bewegen? Met een goede thermometer die kleine verschillen aangeeft?

Al die dingen zijn belangrijk, en dan nog is het natuurlijk geen exacte wetenschap.

Zwangerschapstests zijn dat wel, positief is positief!
Alle reacties Link kopieren
Alles gedaan; voordat ik actief ging bewegen temperatuur opgenomen, iedere dag om dezelfde tijd.. Vind het gewoon zo bijzonder; alle eerdere maanden voelde ik van alles, overtuigd van een zwangerschap, maar testte altijd negatief. En nu een test omdat m'n menstruatie zo lang uitblijft en is het positief.. Ben er helemaal ondersteboven van....
Alle reacties Link kopieren
Ik heb langere tijd mijn temperatuur bijgehouden, en kon na 2/3 maanden pas echt een lijn ontdekken.



Je lage temperatuur is idd wel wat vreemd, maar kan dus best door meetfouten komen
Alle reacties Link kopieren
Hoe is je temp normaal na je eisprong? En is het wel hoger geweest?



Ik zou ook nog niet gaan juichen eerlijk gezegd met zo'n lage temp. Sorry...
Ik heb ook een killer body. Als ik maar lang genoeg op je hoofd blijf zitten ga je dood.
kan een late innesteling zijn waardoor je temp nog omhoog moet.. Ik zou je niet te gek laten maken en over 2 dagen nog eens testen.. en stoppen met temperaturen want een griepje of verkoudheid kan dit allemaal al door de war schoppen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven