Wie is de vader?

14-09-2014 18:27 154 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,



Ik ben momenteel 13 weken en 2 dagen zwanger. Ik zit met het volgende en wil graag jullie mening weten.



Mijn vriend zijn 2 maanden uit elkaar geweest. In deze periode hebben we wel af en toe gemeenschap gehad, maar ik heb dus ook gemeenschap gehad met een andere man.



Ik weet dat het dom is geweest dat wij geen voorbehoedsmiddel hebben gebruikt maar dat is helaas niet meer terug te draaien. Het kindje is 100% welkom.



Inmiddels zijn mijn vriend ook weer samen en gaat het weer super goed tussen ons. Nu is dus alleen mijn vraag,wie is de vader? Ik hield niet bij wanneer mijn eisprong was dus ik heb ook geen idee wanneer deze was. Ik had een cyclus van 28 tot 30 dagen.



Ik ben nu 13 weken en 2 dagen zwanger. Op 7 juli heb ik positief getest alhoewel het waarschijnlijk nog heeeel erg pril was want de streep was bijna niet te zien. Pas in de loop van de week werd hij duidelijk.



De eerste dag van mijn laatste menstruatie was 7 juni. Ik heb 21 en 22 juni gemeenschap gehad met mijn vriend en vervolgens 30 juni ook. Met de andere man op 18 en 26 juni.



Kan ik het uitrekenen wat de grootste kans is wie de vader is? Ik heb dus geen idee wanneer ik mijn eisprong heb gehad maar ik gok rond 22 juni gezien mijn cyclus maar dit kan uiteraard ook een paar dagen later zijn geweest.



Wie o wie kan mij helpen?



Wat ik mij ook afvroeg, ik ben nu 13 weken en 2 dagen zwanger, dat zou dus betekenen dat ik vanaf 27 juni zwanger ben (de 2 extra weken eraf gehaald). Ik vroeg mij af, de dag dat je zwanger bent, is dat de dag dat je bent bevrucht of dat het het vruchtje al is ingenesteld? aangezien het innestelen ook een aantal dagen duurt.



Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen. Alvast super bedankt.
Alle reacties Link kopieren
Je bent zolang zwanger als de eerste dag van je laatste menstruatie voordat je testte, dacht ik.



Weet je vriend van de twijfel?
Alle reacties Link kopieren
Weet je vriend dat hij mogelijk niet de vader is?
Alle reacties Link kopieren
Oh wacht, je bedoelt echt de conceptie zelf. Dat weet ik niet, sorry.
Alle reacties Link kopieren
Je kan het niet uitrekenen oid.

wacht tot het kind geboren is en doe een dna-test.
De berekening begint op de eerste dag van je laatste menstruatie, je krijgt dus 2 weken kado



MOSTERD!
Alle reacties Link kopieren
Ienemienemutte tien pond grutten,

Dat is balen want jij mag de aankomende 21 jaar alimentatie betalen



Refrein



Hola hola dat is kloten 3



Ja en?
Alle reacties Link kopieren
quote:Nemesis. schreef op 14 september 2014 @ 18:28:

Je bent zolang zwanger als de eerste dag van je laatste menstruatie voordat je testte, dacht ik.



Weet je vriend van de twijfel?



Dat klopt dat sowieso niet want dan zou ik een week langer zwanger moeten zijn als ik reken vanaf de eerste dag van mijn laatste menstruatie.



Mijn vriend weet hier vanaf en hoe moeilijk dit ook is hij zal mij steunen ongeacht of hij de vader is of niet.
waar om gebruikte je geen anti conceptie?
Alle reacties Link kopieren
Dan mag je in je handjes knijpen met je vriend. Een DNA-test is het enige wat je straks kunt doen, lijkt me.
Alle reacties Link kopieren
Ik neem aan dat je bij de geboorte direct ziet wie de vader is, en we willen het liever voor die tijd weten.

Ik weet dat het nooit precies de berekenen is maar wellicht wel, welke kans groter is wie de vader is? Ik weet alleen niet zo goed hoe je dat allemaal moet berekenen.
Ik kom op 14 dagen en 1 dag uit als ik terugreken naar je eerste dag van je laatste menstruatie, maar goed.

En je zal moeten afwachten idd, vooraf kunnen ze niet achterhalen wie de vader is.
En heeft hij hem er ook overal onbeschermd ingehangen? Dan zou een soa test ook niet overbodig zijn.

Echt waar.... wat kansloos dit!



Ja hij zegt nu dat hij je zal steunen maar als het eenmaal zover is en het kind is niet van hem vraag ik me af hoe graag hij dat nog wil. Zit jij met een kind van iemand die al uit beeld is en je vriend neemt ook de kuierlatten.



Onvoorstelbaar... zijn er de laatste 25 jaren geen hersencellen meer uitgedeeld bij de celdeling of zo?
Alle reacties Link kopieren
quote:Desperate_Housewive schreef op 14 september 2014 @ 18:33:

Ik kom op 14 dagen en 1 dag uit als ik terugreken naar je eerste dag van je laatste menstruatie, maar goed.

En je zal moeten afwachten idd, vooraf kunnen ze niet achterhalen wie de vader is.Klopt, ik ben nu 2 keer bij de vk geweest en bij de laatste echo ben ik op deze dag gezet en nu dus 13 weken en 2 dagen zwanger ben. (wellicht trage bevruchting/innesteling)
Bij de geboorte?? Is de ene man zwart en de andere blank? Zo nee: Tuurlijk zie je dat niet.
Jaja 13 weken en 2 dagen, dat is wel duidelijk
Alle reacties Link kopieren
Ik weet dat het dom is geweest en ik weet wat de consequenties zijn maar ik kan daar nu niets meer aan doen en kan er alleen maar het beste van proberen te maken.



Maar er is dus niemand die denkt wie de vader is?
Het kan van allebei zijn. Sperma blijft 3 dagen werkzaam, dus het kan heel goed van je andere lover zijn.
vraag mij af hoe goed een relatie kan zitten als jij je hebt zwanger laten schoppen in de tussentijd, maar goed...



het zal wel weer op de schouders van de maatschappij terecht komen, dat is kennelijk wat 'we' willen in dit land, de mensen met minste verantwoordelijkheidsgevoel de meeste rechten en kansen.
Alle reacties Link kopieren
quote:verhuisd schreef op 14 september 2014 @ 18:35:

Bij de geboorte?? Is de ene man zwart en de andere blank? Zo nee: Tuurlijk zie je dat niet.De ene man is half Surinaams en de andere man Marokkaans.
Aha! Dat wordt een verrassing dan.
Alle reacties Link kopieren
Je eisprong zal ergens tussen 18 en 21 juni zijn geweest.



In theorie kunnen ze allebei de vader zijn. Als je op 19 juni seks heb gehad met die andere man, denk ik toch dat hij de vader is, omdat je 19 juni je meest vruchtbare dag is geweest.
The world is not what it seems....
Alle reacties Link kopieren
Hum.... Dit verhaal komt me erg bekend voor..... Is dit een herhaling?? Of gebeurd dit gewoon erg vaak???
Alle reacties Link kopieren
Allebei ligt getint dus qua huidskleur zal je het denk ik niet zien.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven