Wie is er nog meer uitgerekend eind maart??

30-07-2014 14:37 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo Dames!



Nieuwe naam, nieuwe ronde, nieuwe kansen .



Onverwachts maar toch erg blij. Ik ben pas 6,5 week zwanger en zoek leuke vrouwen/meiden om mee te kletsen op viva!



Ik ben rond eind maart uitgereken volgens berekeningen haha.





Praat gezellig mee!! :Imao:
Angels are often daughters in disguised
Alle reacties Link kopieren
Hier 7 weken en 4 dagen zwanger en uitgerekend rond 17 maart 2015!

Gefeliciteerd
Liever spijt van iets wat je heb gedaan, dan spijt van iets wat je niet heb gedaan
Alle reacties Link kopieren
quote:dance01 schreef op woensdag 30 juli 2014 14:41 Hier 7 weken en 4 dagen zwanger en uitgerekend rond 17 maart 2015!

Gefeliciteerd Super! Gefeliciteerd! Hoe voel jij je?
Angels are often daughters in disguised
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd Sojaboonn en Dance! Er is een topic "uitgerekend in de tweede helft van maart 2015", als jullie het leuk vinden zijn jullie natuurlijk van harte welkom daar mee te schrijven!
Alle reacties Link kopieren
quote:carmhen schreef op woensdag 30 juli 2014 14:51 Gefeliciteerd Sojaboonn en Dance! Er is een topic "uitgerekend in de tweede helft van maart 2015", als jullie het leuk vinden zijn jullie natuurlijk van harte welkom daar mee te schrijven!Wat leuk! Ik heb net meteen gereageerd. Bedankt!!
Angels are often daughters in disguised
Alle reacties Link kopieren
Kan iemand de link sturen kan hem niet vinden :-)
Liever spijt van iets wat je heb gedaan, dan spijt van iets wat je niet heb gedaan
Alle reacties Link kopieren
Hoi,



Hier ook (volgens mijn eigen berekening) nu 6,5 week zwanger van de 2e en dus ook eind maart uitgerekend!

12 augustus heb ik de eerste echo!
Alle reacties Link kopieren
quote:marie1993 schreef op donderdag 31 juli 2014 15:00 Hoi,



Hier ook (volgens mijn eigen berekening) nu 6,5 week zwanger van de 2e en dus ook eind maart uitgerekend!

12 augustus heb ik de eerste echo! Super leuk!! Gefeliciteerd! Ik heb 19 augustus de 1e echo bij de verloskundige
Angels are often daughters in disguised
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd Marie
Liever spijt van iets wat je heb gedaan, dan spijt van iets wat je niet heb gedaan

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven