Zwanger?

22-07-2014 14:46 38 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hebben mensen hier ervaring met vroege zwangerschapssymptomen? Ik heb een opgeblazen buik,

ben erg moe

heb hoofdpijn,

misselijk (zo ongeveer de hele dag door)

snel geïrriteerd

veel duizelig



Ik ben net gestopt met de pil om het te checken, maar ik werd drie dagen erna "ongesteld". Ik had erg veel last van buikkrampen en ik voelde er veel meer van dan normaal. Ook verloor ik meer (en donkerder) bloed dan normaal.

Ik kan eventueel wel zwanger zijn, omdat er 1 keer wat mis is gegaan. En ik voel me dus wel zwanger. Mijn vriendin zegt dat ik vanaf volgende week woensdag kan testen (dan zou ik een maand zwanger zijn), maar wil het graag snel weten of min of meer zeker weten.

Sorry, voor het lange verhaal en hopelijk kunnen jullie mij helpen!
Onbereikbare doelen, die gaan zo lekker lang mee - Loesje
Gewoon nu al testen, als je vermoedens hebt.

Is ie negatief? Test dan over een week opnieuw.
Alle reacties Link kopieren
Je stopt met de pil om te checken of je zwanger bent.



Ik zeg, doe een lesje biologie. En verder kan je 2 testen voor 1,49 kopen bij de Action.



Ja, je bent gegarandeerd zwanger.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Zonder test kun je het niet zeker weten. Ja, over een maand of negen wel. Hoe bedoel je, er is iets misgegaan? Snap verder trouwens niet heel veel van je verhaal en de symptomen die je opnoemt kunnen door van alles veroorzaakt worden.
Je moet lichaam zal even moeten omschakelen nu je de pil niet meer slikt.

je vriendin heeft gelijk, wacht af tot je normale dag is om ongesteld te worden en doe dan een test.
Alle reacties Link kopieren
nee volgens mij ben je nog niet zwanger, je heb al wat bloed verloren, kan komen omdat je met de pil gestopt bent ?
Wees jezelf....
Alle reacties Link kopieren
E natuurlijk ben hè nog nooit moe en misselijk geweest, was je buik altijd hetzelfde etc, etc.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Alle reacties Link kopieren
en die klachten die je hebt ? mischien omdat je je te druk maakt , of je bent gewoon wat ziekjes.....
Wees jezelf....
Alle reacties Link kopieren
Waarschijnlijk is er niets aan de hand.

Snap trouwens de ballen van je verhaal.
.
Alle reacties Link kopieren
Je drinkt te weinig.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
En we hebben niet nu een hittegolf(je) waardoor je anders eet, meer zweet, meer drinkt, eten makkelijker bederft....



Nee, zwanger, dát is het enige wat kan.



¤20 euro alstublieft!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb de pil geslikt voor een week. Toen ik destijds seks met hem had, was deze nog niet betrouwbaar. Dus in principe kan dat dan wel voor wat lichamelijke veranderingen zorgen, maar dat moet dan nu alweer gestopt zijn toch?!?
Onbereikbare doelen, die gaan zo lekker lang mee - Loesje
Alle reacties Link kopieren
quote:warinheaven schreef op dinsdag 22 juli 2014 15:02 Ik heb de pil geslikt voor een week. Toen ik destijds seks met hem had, was deze nog niet betrouwbaar. Dus in principe kan dat dan wel voor wat lichamelijke veranderingen zorgen, maar dat moet dan nu alweer gestopt zijn toch?!?Je hebt onbeschermde seks gehad. Goed bezig!
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Je begint en stopt weer met de pil. Tja, als je nu verwacht dat je eigen lijf nog begrijpt wat je van haar wil, dan zou ik dat heel knap vinden.



Gebruik de pil zoals het hoort, heb seks met condoom als je nog niet beschermd bent en lees je in over het proces zwanger zijn, of voorkomen om zwanger te worden. En heb daarna pas weer seks.
Alle reacties Link kopieren
quote:warinheaven schreef op 22 juli 2014 @ 15:02:

Ik heb de pil geslikt voor een week. Toen ik destijds seks met hem had, was deze nog niet betrouwbaar. Dus in principe kan dat dan wel voor wat lichamelijke veranderingen zorgen, maar dat moet dan nu alweer gestopt zijn toch?!?

Heb je dan in het totaal maar 1 week plus een paar dagen de pil geslikt? Dan zou ik zeggen, lees in ieder geval de bijsluiter een keer helemaal als je nu niet zwanger blijkt te zijn en weer opnieuw met de pil begint.



En ja, als je onbeschermde seks gehad hebt, kun je zwanger zijn.
Alle reacties Link kopieren
quote:Doreia schreef op 22 juli 2014 @ 15:05:

Je begint en stopt weer met de pil. Tja, als je nu verwacht dat je eigen lijf nog begrijpt wat je van haar wil, dan zou ik dat heel knap vinden.



Gebruik de pil zoals het hoort, heb seks met condoom als je nog niet beschermd bent en lees je in over het proces zwanger zijn, of voorkomen om zwanger te worden. En heb daarna pas weer seks.

We hebben een condoom gebruikt, maar die deed hij eerst verkeerd om om ofzo en toen deed die hem dus gewoon andersom en hebben we gewoon seks gehad.

Nu las ik dus dat in voorvocht ook zaadcellen zitten, dus dan kan ik daarvan zwanger zijn geworden.
Onbereikbare doelen, die gaan zo lekker lang mee - Loesje
Alle reacties Link kopieren
Slim. Twee kindjes die niets van anticonceptie weten. Baby's making baby's.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Alle reacties Link kopieren
Hoe oud ben je eigenlijk TO?
quote:warinheaven schreef op 22 juli 2014 @ 15:02:

Ik heb de pil geslikt voor een week. Toen ik destijds seks met hem had, was deze nog niet betrouwbaar. Dus in principe kan dat dan wel voor wat lichamelijke veranderingen zorgen, maar dat moet dan nu alweer gestopt zijn toch?!?Wat ben jij ehm....niet slim
Alle reacties Link kopieren
Hoe kun je een condoom verkeerd om doen? Echt waar, serieuze vraag....
But if you hurt what's mine. I'll sure as hell retaliate.
Alle reacties Link kopieren
quote:carretjerockt schreef op 22 juli 2014 @ 15:19:

Hoe oud ben je eigenlijk TO?18 jaar, ik studeer en moet nog drie jaar dus is het helemaal niet handig om nu zwanger te zijn...
Onbereikbare doelen, die gaan zo lekker lang mee - Loesje
Huh? 1 week de pil slikken een condoom twee keer omdoen?



Echt een schande dat er nog zo weinig aandacht is voor seksuele voorlichting op school.

Ga bij nader inzien maar nu een test halen en ga ongeacht de uitslag naar de huisarts. Of voor doorverwijzing naar een abortuskliniek, of voor een mirena.
Alle reacties Link kopieren
quote:warinheaven schreef op dinsdag 22 juli 2014 15:30 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="carretjerockt in "Zwanger?"" class="messagelink">carretjerockt schreef op 22 juli 2014 @ 15:19</a>:</b>

Hoe oud ben je eigenlijk TO?</div></blockquote>18 jaar, ik studeer en moet nog drie jaar dus is het helemaal niet handig om nu zwanger te zijn... Het is niet handig je kennis over A-C niet te beheersen.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Wat studeer je? Hopelijk geen medicijnen.
Waarom neem je een week de pil en stopt dan weer? Als je gewoon goed begint (lees de gebruiksaanwijzing) dan is de pil meteen veilig. Waarom stop je om te kijken of je zwanger bent? Een test is betrouwbaarder hoor.

En serieus, een condoom verkeerd om omdoen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven