Zwanger worden vanaf Augustus 2014

29-07-2014 08:53 120 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aangezien het bijna augustus is en het juli topic al vol is.... Wie gaat er nog meer starten (of is net gestart ?) Wij zijn net gestart Zal ook een tabel maken, wat willen jullie erin?





Naam Leeftijd Start Ovulatie Ronde NOD Kells82 31-28 Augustus 1 18/8 Limoentaartje ? augustus - 1 Pinkie Saraaa Louloutje mei - 3/8 Sproetje 30/30 Juli - 1 11/8 Nijntje 30/29 Juli 1 Spicy1985 28-28 Juli 31-7 1 14-8
anoniem_150350 wijzigde dit bericht op 30-07-2014 08:13
Reden: Tabel
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Hey spicy,



Leuk en spannend dat jullie al gestart zijn! Wij vanaf half augustus. Ik schrijf graag mee!
Alle reacties Link kopieren
Ik schrijf ook graag mee! Ik was net te laat in het Juli forum!
Alle reacties Link kopieren
Fijn trouwens dat jij een tabel wil maken Spicy! Wij (31/28) zijn net begonnen aan de eerste ronde en mijn NOD is 18-8. Mijn partner en ik wonen samen en dit wordt ons 1e kindje! Zo spannend allemaal!
Alle reacties Link kopieren
Mag ik vragen wat NOD is?

Wij hebben afgelopen zaterdag een test gedaan en die was positief!
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd Pinkie! Wat super voor jullie!



NOD = Niet Ongesteldheids Dag, de dag waarop je eigenlijk ongesteld zou moeten worden, wat je natuurlijk liever helemaal niet hebt, omdat je in plaats daarvan een positieve zwangerschapstest in je handen wilt hebben
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd Pinkie!!



Ik zou graag meeschrijven, maar mijn vriend wil nog even wachten. Ik lees wel graag mee als dat mag! Ben niet meer aan de pil dus ik kan mijn cyclus goed leren kennen, tot die tijd gebruiken we nog condooms.

Spannend voor iedereen!
Alle reacties Link kopieren
Ik wil ook wel meeschrijven!

Ik was (ben) al zwanger, maar het is niet goed gegaan . Ik krijg morgen een curettage. Als het goed is mag ik dat als de eerste dag van een nieuwe cyclus beschouwen. Officieel zal mijn nod volgens eigen berekeningen waarschijnlijk nét 1 sept vallen, maar wie weet testen we eerder positief . We blijven positief denken in elk geval!

Ik schrijf al wel op meer plekken mee, maar mijn hoofd zit er zo vol van dat ik het wel fijn vind om aan te sluiten bij mensen in hetzelfde schuitje.
Alle reacties Link kopieren
Ohja en gefeliciteerd pinkie!!
Alle reacties Link kopieren
Wat leuk! Ik heb meegeschreven in het augustus 2012 topic. Wij zijn nu ook bezig voor een 2e kindje. Dit leek ook al vrij snel gelukt, maar helaas is dat misgegaan. Nu weer vol goede moed verder dus.



@Prulletje: wat naar. Ik heb 4 weken terug een curettage gehad. Erg naar allemaal. Ik wacht nu ook op mijn eerste menstruatie... Denk zelf dat het nog wel even gaat duren.
Het recht om gehoord te worden sluit niet automatisch het recht in om serieus genomen te worden
Alle reacties Link kopieren
Prulletje wat heftig.. Heel veel sterkte..



Pinkie gefeliciteerd! Wat spannend..
Alle reacties Link kopieren
Saraaa, spannend voor jullie ook..
Alle reacties Link kopieren
Oh bah saraa jij ook al? Nouja, we weten in elk geval dat we zwanger kúnnen worden. Dat is dan nog een klein beetje positief. Toen ik nog nooit zwanger was geweest was ik zelfs ook nog een beetje bang of dat het uberhaupt wel zou lukken. Gelukkig weten we dat nu dan in elk geval wel. Ik denk alleen wel dat ik bij een volgende zwangerschap weer heel bang zal zijn dat het weer mis zal gaan.
Alle reacties Link kopieren
Jeetje Prulletje en Saraaa, wat naar voor jullie! Inderdaad wel fijn dat het in principe allemaal lukt en nu maar duimen dat de volgende keer allemaal wel goed gaat!



Ik ben zelf wel altijd van mening dat het kindje niet voor niets loslaat, maar kan me voorstellen dat het heel anders voelt als het in je eigen buik zit...
Alle reacties Link kopieren
Bij mij is het niet losgelaten, gewoon gestopt met groeien. Het zit er nu nog. Vandaar dat het morgen weggehaald wordt. Ja, ik ga er ook maar vanuit dat het waarschijnlijk dan toch niet gezond was. Maar dat wil je de eerste keer dat je het nieuws krijgt natuurlijk echt niet horen. Je wilde zo graag DIT kindje. En het was zo welkom.
Alle reacties Link kopieren
Kan me heel goed voorstellen! Sterkte in ieder geval!! (Wil je een knuffel-smiley geven, maar kan hem niet vinden...)
Alle reacties Link kopieren
Dank je . Haha maar nu weer gewoon lekker positief denken hoor! Ben dat negatieve en verdrietige gedoe ook een beetje beu aan het worden hier thuis. Ik ga me weer richten op de leuke dingen .
Alle reacties Link kopieren
Ik wil ook graag meeschrijven! Wij zijn begonnen vanaf mei. Eerste cyclus duurde 35 dagen. Als dat weer zo is, is mijn NOD 3 augustus. Dus even afwachten.



Wat naar prulletje. Sterkte morgen!
Alle reacties Link kopieren
Ik schrijf ook graag mee in dit topic.

Mijn vriend en ik, beiden 30 jaar, zijn net gestart en mijn NOD (wat een afkorting trouwens, haha) is 11 augustus.



Prulletje, wat heftig zeg! Heel veel sterkte morgen.

Pinkie, gefeliciteerd!!
Alle reacties Link kopieren
Ik wil graag meeschrijven. schrijf nu mee bij zwanger worden in het najaar maar zijn deze maand begonnen.



Ik deze maand 30 vriend 29 ons tweede kindje samen (dochter van bijna 15 mnd)
Alle reacties Link kopieren
Spannend allemaal! :D



Hoeveel 'meeschrijvers' mogen er in de tabel? Ik zou er persoonlijk voor kiezen om het wat kleinschalig te houden, zodat het overzichtelijk blijft.

Weet niet hoe de rest hierover denkt..
Alle reacties Link kopieren
@Kells: Zo denk ik er ook over hoor. Het is niet voor niets gestopt met groeien. Bij mij ging het ook niet vanzelf, dus curettage ondergaan.



Ik heb, toen we in augustus 2012 begonnen, ook al een miskraam gehad. Maar dat was veel priller en ging allemaal spontaan. Daarna was ik weer binnen zes weken zwanger. Dus zwanger worden is, ook hier, geen probleem. Laten we hopen dat dat zo blijft! Al heb ik het gevoel dat het deze keer iets langer gaat duren. Curettage is toch ook niet niks. Daar moet een lichaam van herstellen.



@Sproetje: Ik ben inderdaad ook altijd een beetje allergisch voor termen als NOD. Al vind ik die wel het minst erg, klussen vind ik veeeeeeel erger. Hahah!



@Alle anderen: welkom!
Het recht om gehoord te worden sluit niet automatisch het recht in om serieus genomen te worden
Alle reacties Link kopieren
Wat een reacties al nu geen tijd om uitgebreid te reageren... maar even snel. Ik heb wel gezegd ik maak een tabel, maar geen idee hoe dat moet. iemand die dit wel weet? Hoeveel mensen zouden jullie er max in willen hebben?
Alle reacties Link kopieren
Ik schrijf ook graag mee!

Mijn man (35) en ik (30) gaan voor de tweede. Mijn nod is 6-8.

De eerste zwangerschap was gelijk raak. Dus ben nu wel heel benieuwd hoe snel het nu gaat!
Alle reacties Link kopieren
Spicy, het handigst vind ik -want zo doe ik het meestal- is een tabel uit een ander topic 'stelen' .

Als je daar de OP quote (niet verzenden), dan krijg je zo'n scherm waarin je er iets bij kunt typen enzo, weet je wel? Nou, dan kun je daar de gegevens gewoon kopiëren en hier in dit topic plakken. En dan uiteraard hun gegevens vervangen door de onze.

Maar, wat ik ook in meer topics zie, is dat er een algemene inlognaam en wachtwoord is. Dan kan iedereen haar eigen gegevens gewoon zelf bijhouden. Hoef je ook niet steeds voor iedereen alles aan te passen.



Mij maakt het niet zoveel uit hoeveel er mee schrijven. Ik denk echt niet dat het storm loopt. Op een gegeven moment hebben wij zoveel gekletst dat we vanzelf een beetje een clubje gaan vormen, is mijn ervaring, en dan zou ik misschien op een gegeven moment bovenaan zetten dat de tabel vol is, maar dat meeschrijven altijd mag. Vaak haken er ook wel weer een paar af helaas.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven