Zwanger worden vanaf augustus '14!

30-07-2014 18:17 1019 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wij starten in augustus. Klets gezellig mee!



De tabel is inmiddels vol met Lavendel_3 als hekkensluiter maar meekletsen kan natuurlijk altijd!



NaamLeeftijdKindjeNOD Ronde #Bijzonderh.Kells8231/28 1 Uitgerekend eind april 26-8 intake VK Limoentaartje 28/30 1 Wacht nog een laatste cyclus af. Vpktje 30/29 12-09 2 Dropkee 24/28 1 28-08 1 afwachten hoe menstruatie verloopt na stoppen pil Louloutje 25/27 1 16/25-09 3 afwachten hoe menstruatie verloopt na stoppen pil Sproetje8430/30 1 8/9-09 2 Nijntje1984 30/29 2 6-09 2 Spicy1985 28/28 1 09/09 2 Celine* 24/26 1 21-08 1 Prulletje 29-30 1 01/09 3 (1 na mk) Xianta 34/28 1 19-08 Judithmarjoke 30/30 2 16-08 1 Musicofilia 28/311 05-09 2 Ilovemyshoes 30/35 2 03-09 2 Maantje 31/33 1 17-08 1 Potje_Sambal 30 2 25-09 2 onregelmatige cyclus, geeft nog borstvoeding Lavendel_3 25/30 1 08-09 2





Ga heen en vermenigvuldig u.
Alle reacties Link kopieren
Nice!
Alle reacties Link kopieren
Ben ik een suffe muts als ik vraag wat het wachtwoord is?
Alle reacties Link kopieren
Haha nee zeker niet musicofilia, hij staat nu onderin de OP!
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor het aanvullen alvast ! Hopelijk binnenkort allemaal goed nieuws bij bijzonderheden !
Alle reacties Link kopieren
Yay, goed bezig! 😊
Op naar een vruchtbaar topic dames!
Leuk! Wel gek om mijn naam in zo'n tabel te zien staan, maakt het weer een beetje echter. Hoe erg mijn eierstokken ook rammelen, vind het toch ook wel spannend!
Alle reacties Link kopieren
Potje sambal. Jouw nod is morgen al , spannend !
Alle reacties Link kopieren
Een nieuw topic begreep ik! Bedankt voor het maken van de tabel.

Potje sambal, spannend morgen! Heb je al kriebels in je buik? Ik zou voor het eerst testen wel ontzettend spannend vinden.
Alle reacties Link kopieren
Ik zie net dat al meer dames bijna hun NOD hebben. Spannend!
Alle reacties Link kopieren
Krijg er ook een beetje de kriebels van. Wat je zegt xianta, het lijkt echter zo! Heel spannend 😊
Mag ik mee schrijven? Is er nog plek in de tabel of is hij vol? Heb tot nu mee gelezen in het juli topic, maar waren toen eigenlijk nog niet voor t echie begonnen! Wel erg leuk om n beetje te lezen hoe iedereen het doet enzo.

Hoop dat ik een beetje trouw alles bij kan lezen en kan reageren!
Alle reacties Link kopieren
hey meiden! veel plezier met jullie topic,ik zit in een ander topic waarvan bijna iedereen al zwanger is(ik ook al 28 weekjes) of al bevallen...wij zijn vorig jaar gestart met ons topic....ik wens jullie veel klets plezier en vooral 'klusplezier' toe! en op naar veel baby's volgend jaar mei/juni
Alle reacties Link kopieren
Gaaf! Ik word er al een beetje zenuwachtig van!
Alle reacties Link kopieren
De kriebels zijn zeker herkenbaar xianta en judithmarjoke. Het schrijven in dit topic draagt daar zeker aan bij.
Alle reacties Link kopieren
Mijn nod is zondag al. Voel toch wel de kriebels hoor. Ondanks dat ik niet denk dat het raak is, want dan had ik toch al wat moeten voelen ?
Alle reacties Link kopieren
Ik weet nog heel goed dat ik bij de eerste dacht dat ik ongesteld moest worden, voelde lichte krampen al een paar dagen. Verder voelde ik me niks anders. Bleken die krampen het eitje te zijn dat zich aan het innestelen was ☺wist ik veel haha maar je hoeft niet per se meteen wat te voelen hoor, dat zegt niks!
Alle reacties Link kopieren
Meiden ik heb er een zinnetje bijgezet (bij de tabel) dat hij vol is met als hekkensluiter potje sambal. We hadden gezegd rond de 15 we zitten op 16 en lijkt me een mooi aantal zodat we heb nog een beetje kunnen volgen.



Gezellig potje sambal dat we weer in dezelfde topic beland zijn!
Alle reacties Link kopieren
@werk ik werkte voor mijn dochter fulltime en sinds haargeboorte werk ik 3 dg en dat blijf ik dus ook gewoon doen.
Alle reacties Link kopieren
Die krampen voel ik wel. Al een dag of drie. Maar ik ben bang dat ik nu gewoon van alles voel omdat ik zo graag wil haha. En ik heb allemaal kleine pukkeltjes terwijl ik daar normaal geen last van heb. Maar verder geen pijnlijke borsten ofzo .
Alle reacties Link kopieren
Nouuuu musicofilia, dat klinkt toch spannend hoor!! Ik had ook nog geen last van gevoelige borsten of welk ander kwaaltje dan ook, alleen die krampen. Heb je normaal ook al 4 dagen voor je menstruatie last van krampen?
Alle reacties Link kopieren
Ik zal iig voor je duimen!!!
Alle reacties Link kopieren
Nee. Normaal nergens last van. Dus ik duim met je mee haha.
Alle reacties Link kopieren
Spannend musicofilia! Ik lijk ook wat kraampjes in mijn onderbuik te voelen, maar mijn NOD is pas 11 augustus. Weet niet meer zo goed wat ik nu echt voel en wat ik lijk te voelen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven