Zwanger worden vanaf eind oktober/begin november 2013 (2)

19-02-2014 10:44 1178 berichten
De tabel is vol! Meeschrijven mag uiteraard, maar je wordt als nieuwe meeschrijfster niet meer opgenomen in het tabeloverzicht



Happy nieuw topic!



Hallo dames,

Bij deze is er een nieuw topic. Na bijna 1000 posts in het vorige topic, leek het me goed om een nieuw topic te openen en te zorgen dat iedereen de tabel kan bewerken.

Dit kan met de volgende inloggegevens:



naam: zwangerwordenOktNov2013

ww: zwangerwordenOktNov2013



in de tabel: zwanger!

in de tabel: kloppend hartje op echo



Vaste groepje meiden



Bevallen

NaamBevaldatumJongen/meisjemops12 16 juli 2014 meisjejetjepetje 27 augustus 2014jongetjemadiran september 2014twee jongetjesVoelspriet september 2014Sneeuwwitje123 29 oktober 2014 jongetjeNicole30 11 november 2014 meisje (Alessa Louise) amvp 25 november 2014 meisjeSmiley_Facedecember 2014VGM'80 27 mei 2015 meisjemayolijn28 27 mei 2015 jongetjePrincess84 24 augustus 2015 jongetje



Zwangeren & zwanger worden-en

Naam LftNOD/UDZwangerKindje lft partnerBijzonderhedenV0elspriet 2324/101e2628/09 nieuwe ronde (28) eind v.d. zomer MMMousi 29 1e 30♀♀ bekende donor. Tijdelijk geen forumChevrolet28 1e 2731/12 nieuwe ronde (22), 15/01 afspraak ziekenhuis



Speciale gasten



Zwanger & zwanger worden-en

NaamZwangerGwenniepennie 16/11 (UD: 23/07/'14) jongetje

En de meiden die het zwanger worden (tijdelijk) hebben laten varen: Kapara, Samm89, lies1988
Alle reacties Link kopieren
Gevonden! Je bent toch niet van plan om een tijdje afwezig te zijn V0elspriet?
Alle reacties Link kopieren
...
Alle reacties Link kopieren
...
Alle reacties Link kopieren
hallo dames,

mag ik meeschrijven? Ik kom net uit een ander topic want was heel pril zwanger, lichte streepjes op de zwangerschapstesten en een week lang bruinbloedverlies...de vk zei dat het innestelingsbloed was...maar nu sinds gister 2x negatieve test. Eind oktober is mijn spiraal eruit gehaald en hoop net zoals jullie snel zwanger te zijn
Alle reacties Link kopieren
...
Alle reacties Link kopieren
thx!

ik heb 4/03 een afspraak staan, ik was er vorige week maar ze konden nog niet veel zin, wel een kleine verdikking ofzo..ze dacht dat ik wel zwanger was...maar nog heel pril en minder ver dan mijn laatste menstruatie. Ik ga haar van de week nog even bellen hierover
Alle reacties Link kopieren
...
Alle reacties Link kopieren
de onzekerheid is eigenlijk wel over, ik ga er niet vanuit dat ik (nog) zwanger ben...en ga overmorgen op wintersport dus komt wel goed. Morgen even bellen!

Tis ook gek gelopen, even in het kort: 3jan start menstruatie, week voor nod krampjes, 1feb voor 2,5 ongesteld nog minder/nog korter dan de vorige paar keren. Daarna nog 'geklust' paar dagen later begonnen de bloedingen, steeds beetje bruin, 1,5 week lang. Ook een kilo zwaarder, toch test gedaan, heel licht en duurde lang maar in de week daarna kwam het lichte streepje steeds eerder, bleef wel licht. Misschien was ik 1feb niet ongesteld, of wel en had gelijk een ei...ze zei dat de testen van tegenwoordig zo gevoelig zijn dat ik wel heel vroeg ben, daarom was er weinig te zien. Maar nu dus helemaal geen streepjes meer.

Ben wel benieuwd hoe mijn cyclus het allemaal weer oppakt..
Alle reacties Link kopieren
Welkom Princess! Wat naar dat het niet goed is gegaan en ook zo vaag allemaal! Hopelijk kan je hier je verhaal lekker kwijt en kan je er weer snel voor gaan. Volgende week lekker genieten op vakantie, ik ben in januari nog wezen skiën en ik zou zo weer willen



V0el: dat snap ik wel hoor! Ik merk zelf dat ik er in het weekend ook veel meer mee bezig ben dan tijdens de werkweek. Hoe gaat het nu met je? Volgens mij ging je de pijnstillers afbouwen toch? Kan je alweer aan de studie en werk of zit dat er nog niet in?
Alle reacties Link kopieren
...
Alle reacties Link kopieren
quote:v0elspriet schreef op 19 februari 2014 @ 12:08:



Ik merk wel dat ik soms wat veel op het forum zit en dan te veel met het zwanger worden bezig ben. Dan wil ik te snel, te graag. En dat frustreert dan een beetje. Dus zo nu en dan doe ik een dag of wat even een stapje terug.dit is heel herkenbaar btw!
Alle reacties Link kopieren
dank voor de link :D vanmorgen leek het net alsof het streepje van de ovu test donkerder begon te worden... hopelijk gebeurd het dan komende dagen , veel klussen dan maar :D hoop dat mn app gelijk heeft :P
sometimes believing and hoping is all we have
Alle reacties Link kopieren
Hee, we hebben een nieuw topic!



Welkom princess84! Balen dat je zwangerschap zo geëindigd is :(



V0elspriet, ik heb idd ook van die periodes dat ik er heel erg mee bezig ben.



Nicole30, succes!



Hier nog steeds niet ongesteld… Ik vind het zo raar! Zou ik gewoon een ongesteldheid overslaan ofzo? Ik denk dat ik maandag maar de dokter bel als ik dan nog niet ongesteld ben.
hoeveel dagen ben je nu overtijd, Nikki?
Alle reacties Link kopieren
...
Alle reacties Link kopieren
Rustig hier! Is Smiley eigenlijk al weer terug van vakantie (kan het me even niet meer herinneren), ik zie dat de NOD nadert!



Nikki nog steeds geen verandering? Wat irritant zeg!
Alle reacties Link kopieren
...
Alle reacties Link kopieren
Meiden,



Ik heb de laatste tijd alleen meegelezen, zoals aangegeven om het even rustig aan te doen na MK..maar nu kan ik het toch niet laten om te vertellen dat ik vandaag 1 dag overtijd ben en een licht streepje zie op mijn test!!!



Ik hoop zoooo dat de komende week het streepje blijft en duidelijker gaat worden 😁
Alle reacties Link kopieren
Sneeuwwitje! Wat fijn, ik feliciteer je dan toch alvast voorzichtig! Ik kan me voorstellen dat je nu wat afwachtend bent. Ik duim voor je!
Alle reacties Link kopieren
...
Alle reacties Link kopieren
Sneeuwwitje, wat fijn! Ik duim voor je!

Ik ben vandaag ongesteld geworden, das lekker snel! Dus kunnen we snel weer aan de klus
Alle reacties Link kopieren
Goed nieuws Sneeuw!
Alle reacties Link kopieren
...
Alle reacties Link kopieren
Voelspriet@Ik ben hier wat later ingehaakt Maarre waarvoor heb je medicijnen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven