geen menstruatie na afvallen.

16-04-2014 22:56 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie heeft er nog meer last gehad van uitblijven menstruatie na veel te zijn afgevallen?

Ik ben in een Jaar tijd ruim 30 kg afgevallen. Sinds een paar maanden (3) geen menstruatie. Huisarts zegt dat dit normaal is. Heb een kuur primolut gekregen. Maar ga eerst op vakantie dus begin er daarna mee.



Ik hoop elke dag weer dat ik ongesteld word. Iemand hetzelfde meegemaakt? Hoe Lang duurde het bij jullie?
Alle reacties Link kopieren
Wat is je BMI, heb je ondergewicht?
En slank én niet meer ongesteld: win win!

Als je jezelf helemaal hebt uitgehongerd naar maatje anorexia kan 't overigens daardoor komen, dus kijk objectief of je nu wel 'n gezond gewicht hebt of daar ver onder zit.
Alle reacties Link kopieren
Bij mij lijkt de menstruatie al weg te blijven als ik onder de 48kilo zit ,terwijl ik dan met 1.57 geen ondergewicht heb. Menstruatie is ook pas op gang gekomen toen ik op mijn 29ste aan de 50kilo zat. Daarvoor nooit een menstruatie gehad maar was het gewicht ook veel lager. Vervolgens alleen kort na de bevallingen onder de 48 gezeten, maar ja dan ben je niet verbaast als de menstruatie uitblijft. Maar een tweenhalf jaar terug bleef de menstruatie ineens uit. Sportte toen heel intensief. Mijn gewicht zat toen zo rond die 48. Eigenlijk dacht ik dat het de overgang was die zich aankondigde. Maar daarna is mijn gewicht weer iets opgelopen en toen is na een paar maanden de menstruatie weer als normaal en met regelmaat teruggekomen.
Alle reacties Link kopieren
Had je hier een paar dagen geleden niet een zelfde topic over?
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Bij mij is ie 3 maanden weggeweest. Dacht dat ik zwanger was
Alle reacties Link kopieren
Wat is je vetpercentage?

je menstruatiecyclus hangt daarmee samen
Alle reacties Link kopieren
Ja klopt. Maar er reageerde niemand op dat andere topic vandaar.

Maar ben gewoon gezond afgevallen. Ben 1,58 en weeg nog 65 kilo. Daarom vind ik het zo raar! En normaal is niet ongesteld worden niet erg vooral Als devsojter zegt dat het normaal is. Maar met een kinderwens is dat best vervelend! Volgens mij zit mn ver percentage trouwens rond de 27%



Iig alvast bedankt voor jullie reacties!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven