gestopt met de pil

21-10-2014 12:57 5 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Ik ben sinds vandaag nieuw hier maar lees al heel lang mee op de forums

Nu zit ik zelf met een vraag en hopelijk kan iemand me hier verder helpen.

Ik heb op 24 september mn laatste pil gehad heb toen een gewone stopweek gehad ong van 27-9 tot 2-10 en ben daarna niet meer begonnen met de pil.

Sindsdien heb ik geen bloeding meer gehad nu heb ik sinds afgelopen vrijdag buikkrampen lage rugpijn en gespannen en gevoelige borsten. En na het vrijen heb ik bloed verloren wat ik anders nooit heb..

Kan dit allemaal te maken hebben met het stoppen met de pil.. want aan zwangerschap durf ik niet te denken zo snel na het stoppen is dit bijna onmogelijk natuurlijk en we willen onszelf niet blij maken met niks.

Hopelijk kan iemand me er iets meer over vertellen



Alvast bedanmt
Alle reacties Link kopieren
Bij mij was het toch echt meteen raak na het stoppen met de pil. Maar er zit maar 1 ding op; een test doen. Alleen dan weet je het zeker. Als je zwanger bent, kun je een innestelingsbloeding krijgen net voor je ongesteld zou moeten worden. Maar het kan ook gewoon ongesteld gaat worden.
Alle reacties Link kopieren
Geduld. Je bent geeneens over tijd.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Alle reacties Link kopieren
Afwachten en dan testen.
Tja, het is beide mogelijk. Je lichaam kan best flink reageren op het stoppen met de pil, maar het is ook mogelijk dat het in één keer raak was. Dat laatste was bij mij het geval, ook nooit verwacht dat het zo snel raak zou zijn, maar het zeker wel mogelijk. Zoals hierboven al gezegd, afwachten en testen, meer is er helaas niet over te zeggen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven