"gevoelens voor gynaecoloog"

10-07-2014 14:09 22 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik voel iets voor mijn gynaecoloog. Geen verliefde gevoelens maar toch iets. Is dat normaal? Misschien komt het door de vertrouwensband die ik met hem opbouwde.

De laatste keer wist ik niet goed hoe me te gedragen. Durfde hem bijna niet aankijken en niets vragen. Volgens mij had hij het door. Hij was wel vriendelijk maar toch afstandelijker dan de andere keren. Ik hoop dat het weggaat en ik mij de volgende keer beter kan gedragen. Nu nog een andere gynaecoloog zie ik niet zitten.

Niet gezegd aan mijn man. Misschien zag hij het ook. Hij gaat elke keer mee.
Alle reacties Link kopieren
Jeetje. Waar zit jij met je gedachtes bij zoiets ongemakkelijks. Bizar.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Alle reacties Link kopieren
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Waarom zie je een andere gynaecoloog niet zitten? Als jouw gyn met vakantie is ofzo dan krijg je toch ook een ander?
Alle reacties Link kopieren
Aha...
Google eens op overdrachtsgevoelens.



De beste man doet zijn werk. Zijn professionele houding is bij iedereen hetzelfde. Vraag om een andere gynaecoloog.
Tja, ze weten wel van de hoed en de rand natuurlijk.
Alle reacties Link kopieren
quote:Fame schreef op 10 juli 2014 @ 14:12:

Jeetje. Waar zit jij met je gedachtes bij zoiets ongemakkelijks. Bizar.Ongemakkelijks? Enigste wat hij doet is via echo op mijn buik naar de buik en baby kijken. Inwendig onderzoek deed hij nog niet.
Alle reacties Link kopieren
Vertel het je man.
Alle reacties Link kopieren
quote:Doreia schreef op 10 juli 2014 @ 14:14:

Google eens op overdrachtsgevoelens.



De beste man doet zijn werk. Zijn professionele houding is bij iedereen hetzelfde. Vraag om een andere gynaecoloog.



Juist wilde ik net ook vertellen.

Vanuit professionele relatie gaat hij zo met je om. Verzorgend en behulpzaam. Dat voelt voor jou prettig en vertrouwd. Je zit in een afhankelijkheidspositie waardoor jij deze fijne gevoelens verward met 'verliefdheid'. Vraag om een andere gynaecoloog.
quote:lucky82 schreef op donderdag 10 juli 2014 14:34 Vertel het je man.Ehm waarom? Vraag gewoon een andere gynaecoloog, kwel jezelf niet langer.
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat ik begrijp wat je bedoelt. Ik heb een erg vriendelijke gynaecoloog (mijn vriend en ik proberen een kind te krijgen en hij helpt ons daarbij) en ik heb nu een aantal onderzoeken bij hem gehad. Omdat ik dat erg moeilijk vind, heb ik nu een soort van vriendschapsgevoel bij hem, wat natuurlijk niet zo is. Maar hij heeft naar het meest persoonlijke, intieme deel van mij gekeken, en om dat een plekje te geven (dat heb ik nodig, ik vind dit heel erg moeilijk vanwege trauma), beschouw ik hem nu als erg goede vriend. Zo kan ik het beter aan.



Herken je daar iets in?
Alle reacties Link kopieren
Komt dan niet omdat je vol met hormonen zit? Ik zit ook vol met hormonen en ik laat ondertussen ook steeds overal een slakkenspoor achter
quote:poezewoefje schreef op 10 juli 2014 @ 14:32:

[...]





Ongemakkelijks? Enigste wat hij doet is via echo op mijn buik naar de buik en baby kijken. Inwendig onderzoek deed hij nog niet.



Maar dan kun je toch makkelijk overstappen naar een ander? Het is niet dat jullie way back gaan, wat medische historie betreft dan.



Ik had zelf ook wel een leukerd, voor de echo's enzo. Toen ie op vakantie ging, kreeg ik zijn collega, zij heeft de rest, inclusief de keizersnede, gedaan.



Je hoeft niet te vertellen waarom je een ander wil hoor, maak gewoon je vervolgafspraak eens op een andere dag, krijg je waarschijnlijk vanzelf een ander.
Alle reacties Link kopieren
quote:Vl43inder schreef op 10 juli 2014 @ 14:13:

Waarom zie je een andere gynaecoloog niet zitten? Als jouw gyn met vakantie is ofzo dan krijg je toch ook een ander?



Omdat ik hem nu ook ken. Vind het vooral schaamtelijk om te zeggen dat ik beter niet meer bij hem kom omdat ik iets voor hem voel. Misschien is het binnen een week ofzo al over.

Binnenkort is hij op vakantie. Normaal zou ik zijn laatste week vakantie een afspraak hebben maar hij vroeg voor de week erna zodat ik toch bij hem terecht kom.
Veel te veel psychologiseren hier.



Kom op hoor, het is gewoon een voorbijgaande crush. Kan toch?
quote:poezewoefje schreef op 10 juli 2014 @ 14:41:

[...]





Omdat ik hem nu ook ken. Vind het vooral schaamtelijk om te zeggen dat ik beter niet meer bij hem kom omdat ik iets voor hem voel. Misschien is het binnen een week ofzo al over.

Binnenkort is hij op vakantie. Normaal zou ik zijn laatste week vakantie een afspraak hebben maar hij vroeg voor de week erna zodat ik toch bij hem terecht kom.Nou, als het binnen een week misschien al over is dan ben je vast al aan het einde van je zwangerschap. Dan heb je zo wel wat anders aan je hoofd. Ik zou me er niet al te druk over maken dan.
Alle reacties Link kopieren
Normaal nog 6 weken maar misschien word ik vroeger ingeleid omdat ik zwangerschapsdiabetes heb.

Als hij inwendig onderzoek zou doen zou dat gevoel direct weg zijn.
Alle reacties Link kopieren
quote:boerderijgeit028 schreef op 10 juli 2014 @ 14:40:

Komt dan niet omdat je vol met hormonen zit? Ik zit ook vol met hormonen en ik laat ondertussen ook steeds overal een slakkenspoor achter
Alle reacties Link kopieren
Jij denkt je gyn nu te kennen? Je hormonen laten je gedachtes op hol slaan.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
quote:poezewoefje schreef op 10 juli 2014 @ 14:59:

Normaal nog 6 weken maar misschien word ik vroeger ingeleid omdat ik zwangerschapsdiabetes heb.

Als hij inwendig onderzoek zou doen zou dat gevoel direct weg zijn.



Misschien scheelt het om te beseffen dat je er zelf op dit moment nou niet echt als een ongelooflijk lekkere sexy stoeipoes uit ziet nu



(Ik mag het zeggen, ik ben zelf onlangs bevallen namelijk en nog niet terug in vorm zeg maar )



Het zijn idd vast je hormonen, misschien kun je er een beetje de draak mee steken hier. Dan is het ook niet zo beladen meer.
Alle reacties Link kopieren
Haha volgens mij zag ik er nooit uit als een lekkere sexy stoeipoes. Ik ga er niet vanuit dat gynaecoloog mij zo ziet. Ik heb ook geen sexuele gevoelens voor hem.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven