hoe lang voor knip hersteld is?

18-04-2014 10:41 7 berichten
Hallo,

Ik ben 3.5 week geleden bevallen en toen hebben ze helaas een knip moeten zetten. Ik heb er niet zo veel last van, maar de huid is nog steeds niet dicht. Vind het zelf wel lang duren maar heb geen idee wat normaal is. Wat zijn jullie ervaringen?
Alle reacties Link kopieren
Hoi! Bij mij heeft het vijf weken geduurd voordat het dicht was en acht weken voordat de (oplosbare) hechtingen weg waren. Fijn dat je er geen pijn aan hebt!
Alle reacties Link kopieren
Oh en natuurlijk gefeliciteerd met je kindje!!
Alle reacties Link kopieren
Hé gefeliciteerd!

Ik heb 10 jaar geleden (jeetje wat lang!) ook een knip gehad en heb daar ook zeker 6 weken last van gehad. Ook een gapend stukje wat maar heel langzaam dichtging. Heb even getobd met badjes maar uiteindelijk de natuur op zijn beloop gelaten en het groeide langzaam dicht. Uiteindelijk bleef er een slordig huidflapje over en dat heeft de gyn aangestipt met zilvernitraat. (Sodeknetter, dat was pijnlijk naderhand!)
Alle reacties Link kopieren
Bij mij (5 jr geleden) 5/6 weken maar nu naar 5 jaar nog steeds gevoelig..

Is bij iedereen anders.
Inderdaad bij iedereen anders, ik heb er volgens mij maar een week of 3 last van gehad. Vk heeft ttijdens de controle een week na de bevalling de hechting losgeknipt en vanaf toen ging jet snel, gelukkig!
Mijn dochter is 20 en soms met slecht weer voel ik hem nog

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven