hoelang zwanger.

16-09-2014 18:14 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik had 16 juli hevige bloedingen van 1week. Ik ben daarbij achteraf gezien mijn spiraaltje verloren. Is dit een menstruatie geweest (was wel de tijd dat ik ongesteld moest worden) heftiger dan normaal?

Ik kwam er pas achter dat ik onverwacht en ongewenst zwanger ben geraakt en dat het spiraal is verdwenen. Na lang wikken en wegen heb ik vandaag een abortus laten doen. Ze zeggen dat ik al 10 wk. zwanger was en dat maakte de beslissing voor abortus zo lastig.

Als ik een berekening maak vanaf eerste dag laatste bloeding ben ik pas 6 wk. Hoe kan echo 10 wk uitwijzen. Hoe betrouwbaar is de echo. Of was ik al zwanger voor de bloedingen.



Ik hoop op iemand die mij iets kan uitleggen.
Alle reacties Link kopieren
Wat maakt die wetenschap nu nog uit? Je hebt het toch al weg laten halen?
Iedereen wil oud worden, maar niemand wil het zijn.
De echo geeft heeeeel veel zekerheid. Als ze adhv een echo zeggen 10 weken dan was het ook echt al 10 weken.
Alle reacties Link kopieren
abortus curettage
Alle reacties Link kopieren
Als je nu 10 weken zwanger was, dan was je eisprong 8 weken geleden. Dat zou 22 juli zijn.

Klopt wel aardig toch?



En sterkte!
Alle reacties Link kopieren
@koffieprut, het maakt wel uit voor het verwerkingsproces.



Ik zou ook de termijn die de echo aangeeft geloven. Dat kunnen ze volgens mij niet op de dag nauwkeurig, maar de onderzekerheid in de termijn is ook niet een paar weken.



Sterkte cymil.
Alle reacties Link kopieren
Als je spiraal eruit valt kan hij daarvoor al een tijdje niet goed hebben gezeten en zijn werk niet optimaal hebben gedaan.
Wees altijd jezelf. Tenzij je een eenhoorn kan zijn. Wees dan een eenhoorn.
Sterkte, je hebt voor jezelf de beste keus gemaakt. Vergeef jezelf ,anders val je nog in een zwart gat.
Alle reacties Link kopieren
Om te beginnen een . Anticonceptie gebruiken en dan toch zwanger raken is ruk.

Ik heb er gelukkig geen ervaring mee maar als leek raad ik je toch aan om je niet verder te verdiepen in de duur van de zwangerschap.

Je hebt de beslissing genomen en dat was/is voor jou de juiste... en om te eindigen nog een
Sommige fouten zijn te leuk om maar een keer te maken...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven