innestelingsbloed?

26-07-2014 12:52 6 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,



ik weet dat niemand kan zeggen of het echt zo is maar wie weet...



ik heb altijd een korte cyclus, 23,24, 25 dagen. Nu had ik vorige week op dag 8 en 9 een positieve ovulatietest. Deze week, op dag 17 en 18 had ik echt heel minimaal bloedverlies. Het was met afvegen dat ik wat bruinig en rode afscheiding zag.... Je moest goed kijken maar het was wel echt bloed. Nu is het weg. Hopelijk is het goed nieuws.... wie herkent het?
Alle reacties Link kopieren
Heb het 2jr terug op vakantie gehad..

We waren bezig natuurlijk en een wk of 3 voor we op vakantie gingen was ik nog ongesteld geweest maar heb nooit een cyclus gehad vanaf dat ik op mn 15e voor het eerst ongesteld werd..

Dus tja wanneer ik dus dat zou worden is en was een raadsel. .

Dus op vakantie kreeg is dus ook een kleine bloeding dus daar maar tampons gehaald maar was niet nodig om verder te gebruiken omdat even erna weg was..

Ik grapte nog tegen mn man zal wel een innesteling zijn geweest, maar omdat we na onze vakantie naar de gyn moesten omdat dit een probleem is bij mij en tekijken om stappen te ondernemen deed ik op zaterdag een testje( midden op de dag want was nieuwsgierig) en verrek bleek ik zwanger. . Ongelooflijk want was ook nog eens alleen toen ik het deed ik manlief gebeld hoelaat hjj dr weer was ( aan het werk bij vriend)..

Hij thuis ook verbouwereerd en zondag nog x getest vd zekerheid haha

Maandags na de gyn en testjes mee genomen en laten zien inwendige echo gemaakt maar nix tezien (had zo vroeg getest dat kk amper 2 a 3wkn zwanger was) die wk 2x bloed geprikt op hcg hormoon en nu een 16mnd oude prachtige zoon verder!
Alle reacties Link kopieren
Ja, ik heb het ook gehad. Ook echt alleen even met afvegen.

Ik had op dag 20 een positieve ovulatietest en op dag 31 wat roze/bloed met afvegen.

Was uiteindelijk ook zwanger! . Helaas is het met 5 weken gestopt met groeien en wacht ik nu op een miskraam/curettage . Maar ik hoop dat het bij jou wel goed nieuws is!
Ik heb het ook gehad en nu een prachtig kind! De hoeveelheid bloed was als bij een lichte menstruatiedag.



Spannend voor je. Span je niet te veel in en heb vetrouwen dat het allemaal goed komt!
Bij mij betekende dat ook zwanger. Dus duimen maar!
Alle reacties Link kopieren
Hier ook een kort cyclus en ook wel eens een vergelijkbare bloeding gehad. Het stopte maar een kleine week later brak toch mijn menstruatie door.

Kan alle kanten op maar ik duim voor je.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven