innestelling of menstruatie

12-07-2014 22:21 4 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste allemaal,



Mijn man en ik zijn al jaren bezig om zwanger te worden. We hebben 4 mislukte icsi's achter de rug. De laatste 3 maanden geleden. De laatste poging willen we pas eind van het jaar doen. Maar een meisje blijft hopen dat het misschien toch nog eens spontaan gebeurd. Nu het rare. Op 30 juni had ik mijn eisprong. Mijn cyclus is 25 dagen dus ik zou 14 juli ongesteld moeten worden. Nu verlies ik vanaf 8 juli al bruinig bloed en het houdt al 5 dagen aan. Ook is het meer geworden en meer rood dan bruin. Maar het lijkt nog steeds niet op mijn normale menstruatie. Die is altijd er heftig en met veel stolsels. Nu dus niet. Ik heb al een test gedaan 2 dagen geleden en deze was negatief.



Ik ben benieuwd wie dit ook weleens gehad heeft en wat uiteindelijk de uitslag was.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben net zo oud als jij en begrijp in die zin waar je doorheen gaat, dat het ons ook niet lukt om mij zwanger te krijgen. Alleen hebben wij nog geen medische ingrepen gedaan, we mogen wel IUI maar ik hoop nog steeds dat het spontaan gaat (bang ook dat de IUI mislukt en het zo "definitief" wordt). Dus ik herken je gevoel wel deels en hoop zeker voor je dat je zwanger bent. Maar volgens mij duurt een innestelingsbloeding geen 5 dagen. Mijn menstruatie wisselt ook weleens een beetje qua stolsels en intensiteit en dat kan bij jou ook het geval zijn. Nogmaals, ik hoop echt dat je zwanger bent! Maar staar je er niet blind op. Evt. kan je een nieuwe zwangerschapstest doen?
Mij is altijd gezegd dat een innestelingsbloeding nooit langer is dan 1 dag. Bij mijn tweede had ik een innestelingsbloeding, maar dit was wat roze verlies 3 dagen voor mijn menstruatie.

Ik zal heeeeeeel hard voor je duimen, maar het klinkt niet hee gunstig vind ik :(
Ik zal voor je duimen maar bedenk dat zeker na hormoongebruik je cyclus behoorlijk ontregeld kan zijn. Hier na 11 behandelingen (IUI/IVF/ICSI) hele korte en dan weer hele lange cycli, tussentijds bloedverlies, kortere hevigere menstruaties etc. Komt veel voor werd gezegd in het zh.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven