maand geleden bevallen, lichaam doet nog steeds pijn

16-04-2014 11:59 26 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben een maand geleden bevallen, maar ik heb nog steeds last van mijn rug als ik loop of sta en van mijn buik als ik opsta en loop. Dit laatste gelukkig niet de hele tijd. Ik dacht dat ik mij na een maand wel weer goed zou moeten voelen maar ik loop erbij als een bejaard persoon. Ik vraag mij af hoe andere vrouwen zich hebben gevoeld een maand na de bevalling. Is dit normaal en moet ik geduld hebben? Ik ben nu 34, als ik nu 25 was geweest, zou ik mij dan beter hebben gevoeld?



Ik ben ook al naar de huisarts geweest en zij zei dat je minstens 6 weken kraamtijd hebt. Ik weet eigenlijk niet goed wat ik precies zoek, herkenning misschien en anders een goede tip. Ik slik al Floradix. Ik ben eigenlijk ook niet gewend om mij zo te voelen, voor mijn zwangerschap was ik superfit, maar maar tijdens en daarna ben ik helemaal afgetakeld. Omdat ik borstvoeding geef, mag ik geen andere oppepmiddelen gebruiken als spirulina oid geloof ik.



Wat nu? Heeft er iemand een idee?
Alle reacties Link kopieren
Hallo, het is een maand geleden! Wat verwacht je nou?

Geduld, komt goed.
Alle reacties Link kopieren
Negen maanden geleden en nog steeds niet de oude. Gun het de tijd.
Ik heb drie maanden als een bejaarde rondgelopen. Het gaat over, echt.
ik zou mij idd aan die 6 weken houden, je bent nu een maand onderweg. Eet gezond en ga lekker lopen met de kleine, dat is weinig belastend voor je lichaam, je hebt lekker frisse lucht en toch je beweging.

Ik had enorm bloedverlies na mijn bevalling, bloedtransfusie gehad dus had lichamelijk wel wat te verwerken.

Maar ik had ook een oudere zoon die gewoon 5 dagen per week naar school moest. 5 dagen per week 2 keer per dag een kwartiertje lopen om hem te brengen en te halen was echt prima te doen, al leek het wel een marathon in het begin.

Maar het scheelt wel voor het weer fit worden.

sterkte met je herstel