missed abortion, week later

22-08-2014 23:31 11 berichten
2 weken terug is er een missed abortion geconstateerd bij me, vorige week de miskraam op gang geholpen met medicatie. Alles is 'goed'' gegaan.

Nu 1week en 1dag later heb ik sinds vanavond ineens een zwaar gevoel in mijn onderbuik.. Niet pijnlijk wel vervelend. Het vloeien is over, bestaat nog uit wat bruinverlies.



Nu wil ik eigenlijk weten of ik tot maandag kan wachten met de gynaecoloog te bellen of dat ik dit morgen moet doen, in het weekend.

Man zegt dat ik morgen al moet bellen, hoe dan ook, maar hij is een beetje overbezorgd met me momenteel;)

Ik vind alles wat met mijn baarmoeder e.d te maken heeft gewoon heel spannend en belangrijk.



Iemand ervaring met dit gevoel nu? Man en ik hebben nog geen seks gehad trouwens.



Thanks
Alle reacties Link kopieren
Wel ervaring met missed abortion maar niet met jou situatie.



Ik zou zeker morgen al bellen het niet goed voelt.



Sterkte!
Alle reacties Link kopieren
Overigens heb ik zelf wel nog een paar dagen last gehad van een soort beurs gevoel (dit was na curettage, die volgens gynaecoloog best hardhandig is geweest omdat het niet los wilde komen).



Wellicht "zeurt" jou buik ook nog even door maar als het eerst beter is geweest zou ik ook gaan twijfelen.
Ik heb de afgelopen dagen amper wat gevoeld aan mijn buik. De 1ste dagen na de medicijnen was het idd wat gevoelig nog. Zondagavond t/m dinsdagavond begon het vloeien op gang te komen, puur s' avonds.. Sinds woensdag geen last meer. Sinds gister bruinverlies.



Morgen toch maar even bellen, liever het zekere voor het onzekere. Thanks balalaika
geen curettage maar een 'normale' miskraam. Was ook pas vroeg. Is 2 weken geleden maar heb nog steeds een zeurende kramp en rugpijn.. Ik heb dinsdag een inwendige echo, ondanks dat ik al een eisprong heb gehad toch even kijken of alles schoon is.



Jij kent je lijf het beste, als je het niet vertrouwt en pijn blijft houden meteen bellen is mij toen verteld!
Rugpijn idd, heb ik ook nog steeds.. Zeurende kramp voelt niet fijn.

Ik heb 1dag na de medicijnen een echo gehad, baarmoeder was nog niet helemaal schoon, zaten nog wat kleine stolsels in. Heb vanaf zondagavond meer gevloeid en ook wat stolsels.



Ja, morgen bellen. Better safe than sorry!
Alle reacties Link kopieren
Ik kreeg ook een week ofzo erna enorme kramp. Het was zo erg dat ik in bed moest gaan liggen, ook al hadden we op dat moment bezoek. Ik kon gewoon niet op mijn stoel blijven zitten. Ik kan me niet herinneren of ik erbij vloeide.

Ben er niet mee naar een arts gegaan omdat het de volgende dag weer over was.
Alle reacties Link kopieren
Je lichaam is druk geweest met opruimen. Alles trekt nu weer samen, en komt tot rust. Misschien voel je dat?
Alle reacties Link kopieren
Zolang je niet gaat vloeien en niet vergaat van de pijn zal het inderdaad gewoon nog een reactie van je baarmoeder zijn vermoed ik. Ik heb dinsdag een miskraam gehad en heb ook af en toe nog wat krampjes. Je baarmoeder heeft toch een klap gehad, dat moet even herstellen. Sterkte!
Ik heb vanmorgen even gebeld, de gyn gaf aan dat ik waarschijnlijk teveel gedaan heb de afgelopen dagen en het gevoel daarvan komt.

Ik had al 2 weken zeer weinig in huis gedaan en niks aan de tuin, dus ben donderdag begonnen met flinke opruimbeurt in de tuin en gister een soort van grote schoonmaak in huis.

Heb nu overigens geen last, als het terugkomt mag ik gewoon weer bellen en anders maandag om ter geruststelling een echo te maken.



Verder moet ik dus gewoon nog even rustig aan doen..
Dank jullie voor de reacties;)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven