test 2 keer positief ernantwoord 2 keer negatief

24-07-2014 20:00 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik gebruikte de pil nog toen ik last kreeg van pijnlijke borsten en misselijkheid test gedaan en deze wad positief even erna nog eens getest weer positief

Paar dagen later getest negatief en gisteren weer negatief

Is de kans er nog dat ik toch zwanger ben
Alle reacties Link kopieren
HA
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Wat dacht je van de huisarts bellen?



Mn glazen bol is stuk.
Been there, done that, got the T-shirt.
Alle reacties Link kopieren
Miss miskraam gehad! Zou even contact opnemen met de huisarts of verloskundige
Liever spijt van iets wat je heb gedaan, dan spijt van iets wat je niet heb gedaan
Alle reacties Link kopieren
Huisarts zegt alleen afwachten
Alle reacties Link kopieren
Knalpositief? Of dubieus.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Ik denk een vroege miskraam. Ik heb het ook een paar keer gehad. Als je nu ongesteld word dan kun je ervan uitgaan dat het niet goed is gegaan. Blijft je menstruatie alsnog uit zou ik even langs de huisarts gaan.
Alle reacties Link kopieren
Ja het was duidelijk positief zou je normaal als je niet zwanger zou zijn en stopt met de pil niet ook een paar dagen erna al ongesteld moeten zijn ik ben nu bijna 2 weken van de pil al en nog niet ongesteld wel nog misselijk en pijnlijke borsten
Alle reacties Link kopieren
Nee dat hoeft niet als jij miskraam heb gehad kan je cyclus van de rel zijn! Ik zou morgen even overleggen met de assistente vd huisarts of de VK bellen
Liever spijt van iets wat je heb gedaan, dan spijt van iets wat je niet heb gedaan
Alle reacties Link kopieren
quote:xpatty schreef op 24 juli 2014 @ 20:35:

Ja het was duidelijk positief zou je normaal als je niet zwanger zou zijn en stopt met de pil niet ook een paar dagen erna al ongesteld moeten zijn ik ben nu bijna 2 weken van de pil al en nog niet ongesteld wel nog misselijk en pijnlijke borstenAls je met de pil stopt kan het weken, soms maanden duren voor je gewone menstruatiecyclus weer op gang komt. Dat noemen ze ontpillen. Niet ongesteld betekent dus niet meteen zwanger, helaas.
Alle reacties Link kopieren
quote:xpatty schreef op donderdag 24 juli 2014 20:35 Ja het was duidelijk positief zou je normaal als je niet zwanger zou zijn en stopt met de pil niet ook een paar dagen erna al ongesteld moeten zijn ik ben nu bijna 2 weken van de pil al en nog niet ongesteld wel nog misselijk en pijnlijke borstenJe bedoelt onttrekkingsbloeding? Was dit je eerste strip? Je hebt sinds de laatste pil geen bloeding gehad? Wel de hele strip gebruikt?
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven