Hoi meiden!
Ik kom ook weer eens even kijken. Er wordt veel geschreven, zeg. Kan het bijna niet bijhouden. Ik forum niet mobiel, dus als ik niet al te moe ben kruip ik 's avonds nog even achter de laptop, maar vaak lig al te snurken om 21.00u.
Limoenchi en Tiepetje, wat een nare, nare berichten. Ik ken het verdriet zo goed, ik leef echt met jullie mee. Dit is een hele moeilijke tijd, maar jullie gaan er doorheen komen, echt waar. Het kost tijd, maar op heldere en nuchtere momenten schoot er ook door m'n hoofd:'De natuur lost het op, er was iets niet goed.' Hartverscheurend vond ik dat, waarom dan een begin?! Maar ja, je kunt er niks aan doen :( Hele dikke

!!!
Ik zou maandag mijn intake hebben, maar ik kon uiteindelijk niet. Nu dus intake 3 mei. Dan ben ik -als het goed is- voorbij de 10 weken, dus hopelijk volgt er dan snel een echo.
Boscbbolleke en anderen, er is hier op het forum ook een topic over -ik dacht- 'hg-zwangerschappen'. Dan geef je dus abnormaal over, extreem misselijk enz. Wie weet hebben ze daar nog tips? Het is in ieder geval fijn om onder lotgenoten te zijn.
Mijn man is nu mergues aan het bakken (worstjes), die ga ik nu veroberen :p
Hou jullie taai allemaal!