Duimen dus voor pachabel en bult! En je lijf houdt je toch altijd voor de gek. Als je niet zwanger bent, heb je alle symptomen ook wel eens, dus waarom niet andersom...?

@gelukkig meisje, tabel is helemaal goed zo toch? Als er iemand een spermaban krijgt, kan die er wat mij betreft ook gewoon uit nietwaar?
@cookie, vandaag een betere dag...? Ik hoop het voor je! Hier schijnt het zonnetje, dat doet een mens al gauw goed ;)
Ik heb sinds gisteravond ontzettend pijnlijke borsten. De enige keer dat ik dit ook had, was toen ik net gestopt was met de pil en voor het eerst ongesteld moest worden.... Maar zoals ik hier boven al zei, je lijf kan je zo voor de gek houden!! Mijn vriend zegt nu meteen dat ik zwanger ben, maar ik durf nog niet te hopen.
Mijn vriend weet wel precies mijn cyclus en leeft ook wel mee. Volgens mij is hij zelf ook erg bang dat hij een verminderde vruchtbaarheid heeft (wil zich nog niet laten testen), gezien het bij hem allemaal niet lekker zit zeg maar. Heb het idee dat hij er meer mee zit dan dat hij zegt... Kan ik me ook wel voorstellen. Maar wellicht dat het niet zo is... we wachten maar weer rustig de komende weken af.