verboden voor zwangeren! alleen voor zwangerworders! DEEL2

07-03-2012 23:07 2467 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een topic voor iedereen die net even wat meer moeite heeft om zwanger te worden...in de MMM of niet....als het even niet zo makkelijk allemaal gaat, sluit je dan bij ons aan



Kunnen we even lekker kletsen over het wel en wee...en al die irritante mensen om ons heen die in no time zwanger raken







NAAM:LEEFTIJD:BABY NUMMER:START MAAND:NOD:INFO/BIJZONDER:Cookie28291Zomer 1020 dec gelukkigmeisje312jan 1122 dec2o dec gyn Pachelbel302mei 116 dec half jr zelf proberenMarilene321okt 1126 decpco Illgirll 26 1 aug 114 dec Marissevisje 36 1 okt 10 8 dec IUI 5 met pregnylpietervrouw36 1 sept 09 13 dec korte LF druppel 352 nov 11 11 dec 12/12 gesprek nena33 1 okt 11 6 dec1mk:( missor 30 1 juni011 mk :( zaad niet topnb1987 25 1e nov 1119 decclomid ModestMouse 29 1e november 1113 decclomidKena 26 2e dec 11??1 mk
Alle reacties Link kopieren
Alle reacties Link kopieren
[quote]gelukkigmeisje schreef op 07 maart 2012 @ 23:16:

[...]

Alle reacties Link kopieren
X
Alle reacties Link kopieren
Okee nieuw topic, da´s snel!! Ik wil nog even niet in de tabel, ik laat het wel weten wanneer ik er wel in wil, is dat okee?
Alle reacties Link kopieren
Goeiemorgen dames,

Zo gelukkigmeisje je wil wel veel weten op de vroege ochtend;p leeftijd 29, proberen sinds zomer2010, NOD 30maart en nog geen kids.

Succes met je tabel maken!



Fijne dag allemaal en werkse!

X
Alle reacties Link kopieren
Goeiemorgen allemaal!



Dat heb je vlot gedaan gelukkigmeisje!

Hier de info: ben 29 jaar. Sinds oktober 2011 bezig. Nog geen kinderen. Nod 20 maart.

Voor verdere info: mijn lief heeft maar een testikel en daarin zit een cyste en twee spadaders, wat de kans op vvruchtbaarheid kan verminderen... Zoiets?

Thnx!!
Goedemorgen gelukkig meisje:

30 jaar, bezig sinds december 2010, geen kinderen, PCOS, 22 maart hysteroscopie. Zaad vriend is goed

Werkse allemaal en een fijne dag X
Alle reacties Link kopieren
nou die tabel lukt mij dus helemaal niet! dacht dat ik, als ik een tabel zou programmeren, iig die tabel zou zien....en kunnen invullen....niet dus! Anders doen we het wel op een andere alternatieve manier :D
Hallo allemaal!



Ik heb helaas ook geen idee hoe het werkt. Als ik een berichtje typ, zie ik het blokje 'voeg een tabel toe' wel staan, maar volgens mij doettie het helemaal niet :(.



X
Alle reacties Link kopieren
@ninthe, ik heb wel forums gezien hoe je dat moet doen zoals deze maar sorry dames, daar begin ik niet eens aan mij te ingewikkeld...ik dacht écht dat je m even in word kon maken en dan plakken....
Alle reacties Link kopieren
Gelukkig meisje ik kan je wel een tabel mailen. Dan kun je daarin de info aanpassen en dan plakken in je bericht.
Alle reacties Link kopieren
o echt? maar 'zie' ik dan ook een tabel? ik kan me gewoon niet voorstellen dat iedereen het kan behalve ik :D
Alle reacties Link kopieren
Als je hem dan plakt kun je eerst een voorbeeld bekijken ;) ik kon het ook niet iemand had hem voor me gemaakt maar nu snap ik hem ;)
Alle reacties Link kopieren
Hallo meiden,



Zo, tabelperikelen? Ik kan je er ook niet bij helpen, geen idee hoe het moet. Hopelijk lukt het met de hulp van kimmieh!



Ik moet even iets kwijt hoor. Ik heb de afgelopen maanden steeds gemerkt dat precies als ik mijn eisprong heb, mijn vriend GEEN zin lijkt te hebben. Hij is heeeeel gevoelig voor druk, dus ik zeg absoluut niet wanneer ik mijn eisprong heb en dring ook niet aan als hij net geen zin heeft. Maar ik baal enorm, zo schiet het natuurlijk niet op. Wie heeft tips? Moet ik het er misschien toch een keer over hebben, en voorstellen dat we dan op die dag geen afspraken maken maar ´s avonds de tijd voor elkaar maken? Of voer ik dan juist de druk op? Beter niks zeggen en next time better?
Alle reacties Link kopieren
@valk

geen zin is echt geen zin bij je vriend? Dat herken ik totaal niet...als ik tegen vriend aankruip (dan doen we sowieso elke avond wel) en hem een beetje masseer of betast....heeft ie altijd wel zin...

Bij ons is het gebruikelijk dat we savonds geen plannen hebben..we hebben dan natuurlijk ook zoon in bed liggen..maar ik kan me voorstellen dat als je om 3 uur sochtends de kroeg uit komt rollen, dat je dan geen zin hebt.



Misschien begint het toch bij moeite voor elkaar doen? Even lekker voor hem koken, leuke film halen..en op tijd naar bed...als ik pas naar bed ga als ik écht moe ben, dan lukt het me niet eens meer..



Wel vervelend hoor!! zo schiet het idd niet op!
Alle reacties Link kopieren
waar kan ik even makkelijk een anoniem emailadres maken? Heb het bij hotmail geprobeerd, maar ik kan dus echt die beveiligingscode niet lezen...
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij bij gmail.



Nee hier is geen zin ook echt geen zin. En meer dan geen zin heeft het dan te maken met een lange drukke en stressvolle werkdagen, dan komt hij thuis en dan wil hij alleen maar uitrusten. Dan trek ik op zich nog wel alles uit de kast als ik zelf wel zin heb, maar dan merk ik vaak al snel dat het er niet in zit. Als ik dan blijf aandringen dan wordt het vervelend en dan voelt hij zich onder druk gezet.



Ja, wel een beetje de omgekeerde wereld he? Ik vind het op zich prima, heb het andersom vaak genoeg meegemaakt en een man die elke dag zin heeft en bij wie het niet vaak genoeg kan kan ik ook weer niet aan. Maar goed, als je zwanger probeert te worden en bij de eisprong lukt het niet om te seksen dan is het echt enorm balen.
Alle reacties Link kopieren
Is het al gelukt gelukkigmeisje?
Alle reacties Link kopieren
j ik heb bij gmail een emailadres aangemaakt: gelukkigmeisje@gmail.com als je het daarheen zou willen kopiëren ben je een ster!
Alle reacties Link kopieren
@valk dat is behoorlijk jammer als je vriend geen zin heeft om te seksen. Mijn man heeft heel soms eens echt geen zin en als ik dan door'dram' werkt het ook averechts, komt niet vaak voor maar ik ken het wel beetje dus.. Miss gewoon de hele dag niet over seks hebben en niet laten merken dat je wel zin hebt, verras hem dan eens met iets wat hij wel geil vind maar jij niet zo vaak doet, miss een striptease of n lapdance. Of masseer hem en doe hem zo'n blinddoek om, plaag hem dan een beetje.



Maak sowieso de tijd voor elkaar savonds, telefoons uitzetten, kaarsjes aan etc. Valt hij niet voor de spontane verwennerij dan zou ik het onderwerp toch eens aansnijden. Uiteindelijk willen jullie beide een kindje, dus moet er wel rond het goede moment spannend tussen de lakens gekropen worden samen.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb je gemaild!



Terwijl ik de tabel maak ben ik helaas ongesteld geworden :(



Succes allemaal!!
@Valk, weet niet zo goed hoe ik jou advies kan geven. Misschien kan je het hem toch een voorleggen. En kijken wat hij fijn vind? Dus.. of hij wil dat je het tegen hem zegt als je eisprong aan het naderen is. Verder sluit ik mij aan bij de tips van cookie 28 en gelukkigmeisje.



@Kimmieh 1985, wat jammer dat het niet gelukt is deze maand :(.

Kuff
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor het meedenken. Ik ben er nog niet uit. Aan de ene kant ben ik heel erg van niet pushen, met niks in het leven. Dan denk ik van tja, als wij biologisch niet op elkaar afgestemd zijn op dit moment dan moet ik dat gewoon lekker laten gaan, het komt zoals het komt.



Aan de andere kant vind ik die zin van Cookie ook wel waar, we moeten uiteindelijk wel op het goede moment tussen de lakens samen, en daar zouden we het dan ook wel over moeten kunnen hebben.



Ik kijk het nu nog even aan en als het volgende maand weer pet is dan zal ik toch eens een balletje opwerpen.



Betrekken jullie uberhaupt jullie vriend / man bij dit proces? Ik dus helemaal niet. Mijn vriend heeft al gezegd dat hij het geweldig zou vinden om vader te worden maar zo niet, ook goed en wat hem betreft is de kous wel af. Volgens mij heeft hij nauwelijk idee van het precieze vruchtbaarheidsproces (hoeveel dagen per maand je echt kans maakt etc) en het boeit hem denk ik ook niet echt.
@valk: mijn vriend is er erg bij betrokken, vraagt wanneer ik in mijn vruchtbare dagen zit (voor hem maakt het helemaal niks uit, hij sekst het liefst elke dag:-P) en hij baalde net zo hard mee als ik weer ongesteld wordt...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven