Ah missor, wat een shit nieuws.! Een

voor jou lieverd, wil je een wijntje, ff proberen wat van je af te zetten? Ik ben al bezig..Niet opgeven lieverd, ik weet hoe 'makkelijk' dat soms lijkt maar het maakt het niet makkelijker..
@pachelbel; op zich zijn we ook nog jong, ik had altijd gedacht dat ik op me 28ste moeder zou worden.. Waarom?,geen idee.. Ergens voel ik me falen, dat het mij nog niet gelukt is een kind op de wereld te zetten terwijl de grootste mafketels de 1 na de ander baren bwv.. Een oude buurman van me heeft een kindje van 2, hij is altijd zwaar aan de drugs geweest nu nog, hij is nu ergens begin 40, hij gaat er 1x in bij zn ook drugsverslaafde vriendin en 9maand later....Waarom hij wel en wij niet.??
@modestmouse; rot van je burn-out! Ik hoop voor je dat alles op zn pootjes terecht komt!

Heb je zicht op een nieuwe baan oid? Ben je ver weg verhuisd? Heel herkenbaar trouwens, ik ben 200km verhuisd van mn vroegere woonplaats. Ook erg moeten wennen..
@llgirl; jammer weer van die negatieve test! Gister wel gezellig gehad?
@mv; ik herken het wel hoor, soms is juist de herkenning ff teveel.. Even pauze inlassen is dan niks erg ja.
@kena; goeie dromen heb je! Komen ze doorgaans uit.? Haha.
@gm; dank je wel voor die link, ik ga ze bestellen! Volgende ronde dat manlief thuis is laat ik geen kans onbenut haha. Fijn dat je goed in je vel zit!
@hier; manlief heeft te horen gekregen dat hij de volgende torn ook naar dit project moet voor weer 2 week. Dus hij komt volgende week thuis en dan voor de kerstdagen is hij weer weg voor 2week. Nu sla ik deze ronde de duphaston over, dan is me cyclus weer wat langer. De ronde daarna neem ik duphaston weer en hopelijk zit ik dan weer eens op het wachtbankje..
Ik begin aardig desperate te worden nu, miss is het ff een moment opname, maar ik kan geen baby/ zwangere meer zien of ik voel me eierstokken rammelen..
Heb nu een beetje zielig-jank-egomoment dus heb een fles wijn opengetrokken en deken gepakt en lig op de bank. Ben ff zat van het vechten tegen deze momenten dus geef er nu ff aan toe,miss dat dat ff goed is ofzo.?
Lieve meiden, een dikke

voor jullie allemaal! Degene op het wachtbankje, succes en hier een extra kussentje in de rug. Voor de BPS-ers, have fun;)
XX cookie