zwanger worden! vroege symptomen

23-10-2014 20:52 31 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hee dames, hier een vraag voor iedereen die net als ik regelmatig op het wachtbankje zit!



Wat voor klachten/symptomen hadden de ervaringsdeskundigen bij hun prille zwangerschap? Of hebben de meeste vrouwen hier nergens last van gehad? Het zal voor iedereen persoonlijk zijn en het lijkt me leuk om wat ervaringen te lezen om de lange 2 weken door te komen tot er weer getest kan worden



(nb ik had even gezocht of er al oude topics van bestonden maar ben niet zo goed met de zoekfunctie ;))
Alle reacties Link kopieren
Geen
De enige keer dat ik nergens last van had was ik zwanger
Alle reacties Link kopieren
Hey topicgenoot! Ik had gevoelige borsten, onderrugpijn en was erg moe. Sommigen zullen misschien noemen dat ze last hadden van huilbuien, maar ik had juist nergens last van wat ik opvallend vond (normaal ben ik de dag voor de menstruatie somber)!
Moe, de twee trappen naar zolder waren te ver, alleen de drie spontane keren, bij de ivf keren niet! Ik kon slapen waar ik stond, en bijvoorbeeld op oudejaarsavond door alles heen!



Ik kon ineens veel beter ruiken, alle vijf de keren!



Misselijk, al bij één dag over tijd, bij de twee laatste zwangerschappen.
Alle reacties Link kopieren
Ongesteldheidsgevoel. Ben in totaal 5 keer zwanger geweest, en toen ik dat gevoel eenmaal herkende (vanaf een dag of 3 voor NOD) had ik eigenlijk geen test meer nodig.
Nergens last van beide keren !
Alle reacties Link kopieren
Ik had niets, alleen een gevoel alsof ik ongesteld zou worden.
Raising kids is a walk in the park. Jurassic Park.
Alle reacties Link kopieren
Leuk om wat verhalen te lezen, zoals verwacht ligt het heel uiteen.



Voor de dames die nergens last van hadden: hadden jullie normaal gezien ook van een naderende menstruatie geen symptomen? Of bedoelen jullie met 'geen klachten' niks anders dan anders
Alle reacties Link kopieren
Haha ja daardbei van jou wist ik het wel welke klachten je had

nog 5 dagen tot NOD
Bij oudste duizelig en zere borsten.

Bij jongste zere borsten, maar toen was ik echt al wel een paar weken zwanger toen ik er achter kwam.
Alle reacties Link kopieren
quote:exquise schreef op 23 oktober 2014 @ 20:52:

Hee dames, hier een vraag voor iedereen die net als ik regelmatig op het wachtbankje zit!



Wat voor klachten/symptomen hadden de ervaringsdeskundigen bij hun prille zwangerschap? Of hebben de meeste vrouwen hier nergens last van gehad? Het zal voor iedereen persoonlijk zijn en het lijkt me leuk om wat ervaringen te lezen om de lange 2 weken door te komen tot er weer getest kan worden



(nb ik had even gezocht of er al oude topics van bestonden maar ben niet zo goed met de zoekfunctie ;))Die zijn er niet.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
quote:Nouschi schreef op 23 oktober 2014 @ 22:37:

[...]





Die zijn er niet.
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
Alle reacties Link kopieren
Een paar dagen na de innesteling had ik al een heel erg rommelende buik. Dacht eerst nog dat de Chinees verkeerd gevallen was maar toen dat gerommel een paar dagen aanhield was ik eigenlijk al behoorlijk overtuigd dat ik zwanger was.



Was de eerste poging dus ik heb verder geen ervaringen met het wachtbankje, als het langer had geduurd had ik misschien ook wel allerlei symptomen voor een zwangerschap aan kunnen zien.
The most exciting, challenging and significant relationship is the one with yourself. And if you can find someone to love the you you love that’s fabulous
Alle reacties Link kopieren
quote:exquise schreef op 23 oktober 2014 @ 22:15:

Leuk om wat verhalen te lezen, zoals verwacht ligt het heel uiteen.



Voor de dames die nergens last van hadden: hadden jullie normaal gezien ook van een naderende menstruatie geen symptomen? Of bedoelen jullie met 'geen klachten' niks anders dan anders

Volgens mij had ik dit keer juist geen gevoelige tepels, terwijl ik die normaal wel heb voor mijn menstruatie. Maar verder was volgens mij niks anders dan normaal. Voelde enorm alsof ik gewoon ongesteld ging worden. Dat gevoel heb ik nog weken lang gehouden.



Bij mijn eerste zwangerschap had ik enorme buikpijnen, bedenk ik me net. Zo erg dat ik dacht flauw te vallen. Hield zo'n 10/15 minuten aan en verdween dan weer. Een dag of vier last van gehad. Dacht ook toen dat ik zou gaan menstrueren.
Meestal krijg ik "last" van mijn borsten voor een menstruatie. Dat wil zeggen dat wanneer ik met mijn 75E de trap op ren dat ik dan de neiging krijg om ze vast te houden, meer niet eigenlijk.



Toen ik de eerste keer zwanger was en het nog niet wist, rende ik eens de trap op en dacht bovenaan "hey, geen neiging om ze vast te houden" toch eens testen. Was al een paar dagen over tijd maar ook in ronde 19 dus ik had al heel wat symptomen gefantaseerd, deze was echter nieuw. En het was raak!



Bij de tweede keer (na 5 rondes) was ik alleen maar over tijd en had precies hetzelfde gevoel als bij een naderende menstruatie, daar heb ik ook nauwelijks last van.



Bij beide keren wist ik gewoon dat ik zwanger was, en alle rondes dat ik er wel voor ging maar niet zwanger was, in totaal 22 dus, wist ik het ook zeker dat ik zwanger was
Alle reacties Link kopieren
Ik had vanaf 4 dagen voor mijn verwachte menstruatie steekjes in mijn liezen en puistjes op rug en borst.

Dit had ik anders nooit. 3 dagen voor nod test gedaan en deze was negatief. Toch heb ik die avond geen alcohol durven drinken omdat ik toch in mijn achterhoofd een gevoel had.
Alle reacties Link kopieren
Ik lustte plotseling geen koffie meer! Terwijl ik op koffie leef, zo ongeveer... En pijnlijke borsten idd.
Confidence is not; "I know they'll like me". Confidence is; "I'll be fine if they don't".
Paar dagen voor mijn nod dreef ik zowat mijn bed uit, zo warm had ik het.
Alle reacties Link kopieren
Allemaal gangbare dingen:

Ontzettend moe.

Ongesteldheids gevoel .

Zere borsten (kon niet op m'n buik slapen).

En al een week voor m'n nod met vlagen ineens heel misselijk en dat bouwde zich steeds meer op.

Oh ja, en een vettere huid!
Alle reacties Link kopieren
Moe, luste geen koffie meer en misselijke
Alle reacties Link kopieren
Hier echt (vr)eetbuien. Vriend heeft midden in de nacht broodjes ham kaas voor me gemaakt en pijn in m'n rechterlies. Toen wist ik het eigenlijk al wel dat ik zwanger was
I may be young, but I'm not dumb.
Alle reacties Link kopieren
Menstruatiegevoel, en moe oh zo moe, viel bijna overal in slaap en gapen was m'n tweede natuur.

Bij de laatste (miskraam) voelde ik de innesteling , ineens uit het niets hele rare buikkramp en kleine beetje gekleurde afscheiding, en daarna het bekende verhaal... Moe, menstruatiegevoel en het 'gevoel'
Alle reacties Link kopieren
3 dagen na de conceptie al heel erg misselijk, dat heeft aangehouden tot circa 12weken. Volgens verloskundige wel uitzonderlijk dat ik zo snel al misselijk was, maar heel handig..wist precies wanneer het 'raak' was haha!



Succes met wachten en ga vooral leuke dingen doen / afleiding
Alle reacties Link kopieren
Plassen, heel veel plassen. Dit had ik voor mijn NOD, dus ik had een vermoeden dat er "iets" loos was. Dit bleek geen blaasontsteking, maar gelukkig wel een zwangerschap

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven