zwangerschaps test

20-09-2014 16:26 17 berichten
Alle reacties Link kopieren
.
2 weken na het condoom-incident
Alle reacties Link kopieren
2 weken na de seks. Waarom geen map gebruikt en met de pil begonnen? Beetje vreemd.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Alle reacties Link kopieren
En met de pil word je niet ongesteld. Dan krijg je een bloeding die wordt opgewekt wanneer je de stopweek houdt.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Alle reacties Link kopieren
En die onttrekkingsbloeding kan je dus ook hebben terwijl je zwanger bent.



Biologie gespijbeld?
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Alle reacties Link kopieren
.
Alle reacties Link kopieren
Waarom begin je in hemelsnaam midden in je cyclus met de pil!?! Lees je bijsluiter daar staat waarschijnlijk dat je moet beginnen op de 1e dag van je menstruatie.
Alle reacties Link kopieren
.
Alle reacties Link kopieren
.
Alle reacties Link kopieren
.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou nog even een paar dagen wachten. En dan een test doen. Gemiddeld kun je 2 weken na je eisprong testen.

Wist de ha van dit incident?

Want dan vind ik het een vreemde gang van zaken.
Alle reacties Link kopieren
quote:peter3434 schreef op zaterdag 20 september 2014 16:50 in overleg met de HA het enige verschil zou zijn dat je dan 6 weken niet ongesteld bent ipv 3 of 4. maar iemand nog een antwoord op de vraag?$



En de huisarts weet dat er een condoomincident is geweest? Je kan hartstikke zwanger zijn.



Ken je de morning-afterpil niet?
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Alle reacties Link kopieren
quote:peter3434 schreef op zaterdag 20 september 2014 17:03 en maakt het dan niets uit dat in die 2 weken die je moet wachten je bent begonnen met de pil? of niet?Wat zei de huisarts toen je deze vraag stelde?
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Alle reacties Link kopieren
quote:peter3434 schreef op zaterdag 20 september 2014 17:00 het is helemaal beginnen (nog nooit eerder gedaan) vandaar dat het zo kon



En hij heeft je ook verteld dat je niet veilig bent als je maar zo ergens begint met slikken?



Raar verhaal dit. Niet te hopen dat je zwanger bent zeg.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Alle reacties Link kopieren
quote:peter3434 schreef op zaterdag 20 september 2014 17:03 en maakt het dan niets uit dat in die 2 weken die je moet wachten je bent begonnen met de pil? of niet?Maakt wat uit? Lees de bijsluiter!
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Alle reacties Link kopieren
11 Dagen na het begin of na t einde van je menstruatie?
Been there, done that, got the T-shirt.
Alle reacties Link kopieren
Ik weet niet wat ik irritanter vind, je vraag of het feit dat je in de derde persoon praat over jezelf. Maar goed, zie bovenstaande. Bijsluiter, MAP, huisarts. Daar heb je geen forum voor nodig.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven