zwangerschapskwaaltje of toch iets anders?

01-09-2014 21:34 6 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,



Ik ben morgen 26 weken zwanger van ons 3e kindje. Ik heb net als de twee vorige zwangerschappen bijna geen klachten, maar sinds 2 weken krijg ik af en toe pijn steken onderin links midden in mn rug. Het is vooral als ik te lang in dezelfde houding/zit/lig, als ik daarna ga staan dan ik gedurende een minuut door mijn linker been heen. Als ik ga staan krijg ik dus links midden in mijnrig die stekem waardoor ik door mijn been heen zak. Hoop dat het een beetje duidelijk beschreven is. Is er iemand die dit herkent?
Alle reacties Link kopieren
Beknelde zenuw? Hoeft niet per se zwangerschap gerelateerd te zijn.
Alle reacties Link kopieren
Ik herken het, bij mij was het zwangerschapsischias. Maar het kan natuurlijk ook iets anders zijn, bespreek het met je verloskundige! Mijn huisarts herkende het eerst niet.
Alle reacties Link kopieren
[quote]leeuwtje1989 schreef op 01 september 2014 @ 21:36:

Beknelde zenuw? Hoeft niet per se zwangerschap gerelateerd te zijn.[/quote



Inderdaad ik twijfelde ook of het zwangerschapsgerelateerd zou zijnaar
Alle reacties Link kopieren
quote:ambrosia9 schreef op 01 september 2014 @ 21:37:

Ik herken het, bij mij was het zwangerschapsischias. Maar het kan natuurlijk ook iets anders zijn, bespreek het met je verloskundige! Mijn huisarts herkende het eerst niet.Bedankt voor je antwoord! Ik had er ooit eens van gehoord en was alweer vergeten wat het was! Haha... Heb het dus even op gezocht en het is zeker een mogelijkheid dat dat het is gezien de symptomen. Eind deze maand weer na de verloskundige ga het dan even bespreken
Alle reacties Link kopieren
Ik herken je klachten wel, ik heb ook iets soortgelijks gehad rond dezelfde periode. Bij mij waren de klachten te wijten aan een verschoven wervel waardoor meerdere zenuwen werden afgekneld. Ik kon alleen bijna niet meer lopen (té lang mee door gelopen), maar een bezoekje aan de fysio heeft heel erg geholpen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven