Aangeboden alle pijlers

Beyonce Amsterdam Arena 16 juli (presale Amex)

10-02-2016 07:59 191 berichten
Niet meer van toepassing
Ik heb denk ik dus ook mijn kaart voor NL te koop. Golden Circle, maar één plek helaas.

Maar iemand had mij daar vorige week al over ge-pbt.

Die persoon heeft eerste keuze.



Maar ik ga nu eerst naar huis rijden en afwachten/bekijken of het wel allemaal goed is gegaan.

Eerst zien, dan geloven.



Ik laat het straks weten, ik zie de tickets in elk geval wel staan in mijn duitse ticketmaster account. Maar ze worden verstuurd naar NL.

Ik ga straks even RUSTIG bekijken hoe en wat. Ha ha.
quote:stappeltje schreef op 15 februari 2016 @ 10:59:

Wie heeft er wel eens kaartjes gekocht via marktplaats? Rationeel gezien is het beter om niet te doen maar het is zo verleidelijk



Ik, één keer.

Had toen wel alle gegevens van dat meisje en een kopie van haar paspoort. Ook social media gecheckt en zo en dat leek gewoon een 'normaal' meisje.

Het was een hardcopy kaart. Ook wel iets meer voor betaald dan de oorspronkelijke prijs, maar niet wat sommige mensen vragen. Dat doe ik uit principe al niet, belachelijk. Daar kun je ook een vip-ticket voor kopen.
quote:bartjes schreef op 15 februari 2016 @ 13:45:

Aahhhh!

Ik word helemaal blij van dit soort berichten.

Geweldig Miss-Pippilotta!

Wat leuk ook voor jou april88.

Ik zou bijna zeggen gefeliciteerd maar dat staat een beetje raar.



Nu maar hopen dat het ook echt gelukt is.

Het blijdt nog even spannend.Ha ha
Alle reacties Link kopieren
quote:Miss-Pippilotta schreef op 15 februari 2016 @ 13:46:

Ik heb denk ik dus ook mijn kaart voor NL te koop. Golden Circle, maar één plek helaas.

Maar iemand had mij daar vorige week al over ge-pbt.

Die persoon heeft eerste keuze.



Maar ik ga nu eerst naar huis rijden en afwachten/bekijken of het wel allemaal goed is gegaan.

Eerst zien, dan geloven.



Ik laat het straks weten, ik zie de tickets in elk geval wel staan in mijn duitse ticketmaster account. Maar ze worden verstuurd naar NL.

Ik ga straks even RUSTIG bekijken hoe en wat. Ha ha.



Ik zit echt in spanning te wachten aaaahhhh...

Of het nou wel of niet gelukt is(al hoop ik natuurlijk heeeel hard van wel) ik vind je een topmens!!!
Volgens mij wel, want ik heb ook een ticketmaster bevestiging in mijn mail. Maar omdat het allemaal zo snel moest en ik niet alles goed kon checken denk ik dat het allemaal niet klopt en kan.

Ook omdat ik dacht dat het niet voor NL kaarthouders was.

Dus dat ze het weer van ons afpakken of zo. Zo van; ooo neeee. Toch niet!!

Ha ha.



Maar volgens mij klopt het allemaal gewoon wel.... En gaan we er gewoon naartoe op 12 juli (wel een doordeweekse dag).

Wel een mooi stadion zo te zien.
Nu ga ik echtttt rijden, arrgh.
Alle reacties Link kopieren
Geweldig voor jou april en lief dat je dit zo hard probeert en regelt voor anderen miss pippilotta.
Weet wat je zegt, maar zeg niet alles wat je weet
Alle reacties Link kopieren
Ik ben zo gespannen hahahha
quote:Once-upon-a-time schreef op 15 februari 2016 @ 11:05:

Ik houd me ook aanbevolen voor 2 kaartjes voor Dusseldorf Pippilotta!



Ik zie dit nu pas :((

Maar het maximale aantal kaarten dat ik kon bestellen was 4 stuks. Anders had ik er meer besteld. Ik heb er 4 gekocht, maar wil eentje graag zelf hebben.



Ik heb dus maar één kaartje over, wel een 1e rang zitplek.
Balen, Once Upon a time, ik had het April al eerder beloofd via pb. Maximaal aantal tickets in Nederland was 8, dus wel balen, anders had ik er meer besteld.



Er gaan overigens toch wel geruchten over een extra concert. Als dat er komt MET presale kan ik twee kaartjes voor je bestellen als je wilt.



Nu heb ik er maar één in de aanbieding in Dusseldorf. Laat je even weten of je die wilt?
quote:april88 schreef op 15 februari 2016 @ 15:11:

Ik ben zo gespannen hahahha



Ik ga NU mijn mail en zo bekijken, maar volgens mij is het echt zo..

Sowieso zijn twee kaartjes voor jou en je man. Maar ik weet niet of je dat derde kaartje (naast die van jullie) ook nog wil als Once Upon a Time het niet wil?



Ik ga je mailen.
quote:wished- schreef op 15 februari 2016 @ 14:54:

Geweldig voor jou april en lief dat je dit zo hard probeert en regelt voor anderen miss pippilotta. Ja, we moeten elkaar helpen als echte fans tegen die stomme handelaren. Vind het zo oneerlijk dat ZIJ er dus blijkbaar WEL doorkomen.
Alle reacties Link kopieren
We gaan met zijn 2tjes dus als je once upon a time blij kan maken met die 3e zou dat super zijn natuurlijk!
Alle reacties Link kopieren
quote:Miss-Pippilotta schreef op 10 februari 2016 @ 09:21:

[...]





Klopt, er moet elke maand betaald worden.

Oké, thanks voor de uitleg.

Vond het vreemd, want ook bij Visa moet ik maandelijks betalen en die staat wel in BKR (ook zonder achterstand oid).Ik heb een Visa card zonder kredietfaciliteit en dan staat ie niet geregistreerd; ik betaal ook altijd het volledig openstaande bedrag
quote:april88 schreef op 15 februari 2016 @ 15:20:

We gaan met zijn 2tjes dus als je once upon a time blij kan maken met die 3e zou dat super zijn natuurlijk!



Oké, super.

Ik denk dat zij er sowieso ook twee wil, maar ik wacht het even af.
Alle reacties Link kopieren
Hallo dames!

Ik ben toch wel op zoek naar 2 kaartjes. Maar toch heel erg bedankt! Ik heb me vanmorgen ook 'ingeschreven' voor nieuws over een eventueel extra concert (al vermoed ik ergens dat die niet zal komen). Ik was net door de wachtrij toen de kaartjes waren uitverkocht (rond 10.25 uur). Maar we blijven hopen! En anders over een paar jaar vast wel weer een kans ;)

En anders koop ik de dvd wel en houd ik thuis mijn eigen concert hahaha



Toch bedankt lieve mensen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Miss-Pippilotta schreef op 15 februari 2016 @ 15:26:

[...]





Oké, super.

Ik denk dat zij er sowieso ook twee wil, maar ik wacht het even af.





Ik zie zo je mailtje wel:-)! Heb ondertussen gezien dat once upon a time idd er ook 2 wilde.. Logisch ook! Maar mocht je die 3e dan niet kwijtraken wil ik wel rondvragen of er nog iemand mee wil.. Alleen dat kan ik nu even niet beloven nog.



Ik vind het zoooo lief!!
quote:Once-upon-a-time schreef op 15 februari 2016 @ 15:45:

Hallo dames!

Ik ben toch wel op zoek naar 2 kaartjes. Maar toch heel erg bedankt! Ik heb me vanmorgen ook 'ingeschreven' voor nieuws over een eventueel extra concert (al vermoed ik ergens dat die niet zal komen). Ik was net door de wachtrij toen de kaartjes waren uitverkocht (rond 10.25 uur). Maar we blijven hopen! En anders over een paar jaar vast wel weer een kans ;)

En anders koop ik de dvd wel en houd ik thuis mijn eigen concert hahaha



Toch bedankt lieve mensen.



Ik hoor toch wel geruchten over een extra concert, maar het is wel een strakke planning.. er zit voor en na het concert maar één dag tussen. Maar wie weet!



Hoop dat je toch nog kunt gaan. Echt balen dat ik niet meer kaarten kon kopen.
quote:april88 schreef op 15 februari 2016 @ 15:58:

[...]





Ik zie zo je mailtje wel:-)! Heb ondertussen gezien dat once upon a time idd er ook 2 wilde.. Logisch ook! Maar mocht je die 3e dan niet kwijtraken wil ik wel rondvragen of er nog iemand mee wil.. Alleen dat kan ik nu even niet beloven nog.



Ik vind het zoooo lief!!Ik heb je gemaild!! Ja, je mag zeker rondvragen voor dat derde kaartje, hoor! Maar als je gewoon lekker een uitje met je man wilt is het ook prima hoor. Laat maar weten. Die derde kaart raak ik vast nog wel kwijt.
Alle reacties Link kopieren
Heb je teruggemaild!!
quote:Once-upon-a-time schreef op 15 februari 2016 @ 11:05:

Ik houd me ook aanbevolen voor 2 kaartjes voor Dusseldorf Pippilotta!



Ik heb toch twee kaartjes voor jou!!! Eersterangs zitplaatsen (volgens mij had je liever staanplaatsen gehad?). Ik heb een nieuw account aangemaakt en kon daarmee weer gewoon vier nieuwe kaarten boeken. Gelukkig was de plek naast die andere plekken nog vrij.



Ik krijg de kaarten via de post (e-ticket kon ik niet kiezen).



Stuur me even een pb-tje als je wilt met je mailadres.
Hele stress... die plek was nog vrij, maar ik had maar 10 minuten om de boeking af te ronden. Toen werd de betaling geweigerd en kreeg ik een sms van American Express of ik contact op wilde nemen in verband met mogelijke fraude met de kaart. Ha ha.

Maar gelukkig namen ze gelijk de telefoon op en kon ik weer verder met mijn bestelling.

Ha ha.

Het kost ons een paar jaar van ons leven, kaarten krijgen voor Beyonce ;)
Lijkt nu wel of ik een soort boekingsbureautje heb.

Mijn Golden Circle kaart voor het concert in de Arena verkoop ik nu ook. Als het goed is heb ik daar al iemand voor (via hier).
Alle reacties Link kopieren
Hahah heb je nogmaals gemaild! Voor die 3e kaart weet ik waarschijnlijk ook iemand!

En supertof dat once upon a time nu ook kan gaan dan!!!
Alle reacties Link kopieren
To,begin een ticketbureau hahaha
Weet wat je zegt, maar zeg niet alles wat je weet

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven