Aangeboden alle pijlers

Beyonce Amsterdam Arena 16 juli (presale Amex)

10-02-2016 07:59 191 berichten
Niet meer van toepassing
quote:april88 schreef op 15 februari 2016 @ 16:30:

Hahah heb je nogmaals gemaild! Voor die 3e kaart weet ik waarschijnlijk ook iemand!

En supertof dat once upon a time nu ook kan gaan dan!!!



Oooooo.... laten we nu even de reactie van Once Upon a Time afwachten.

Ik heb nu in elk geval nog twee plekken naast die van jullie over.



Ik had niet verwacht dat je zo snel iemand zou hebben. Ha ha. Dacht dat het lastig zou worden voor één kaart en kan me ook voorstellen dat je lekker met je man wilt gaan.



Als Once Upon a Time ze niet wil mag je diegene in jouw netwerk zeker vragen hoor.
quote:wished- schreef op 15 februari 2016 @ 16:32:

To,begin een ticketbureau hahaha



Nou, inderdaad

Ik ben alleen een slechte handelaar, ben er uren mee bezig zonder dat het me geld oplevert.

Maar wél blije fans, daar ging het om hier.
Alle reacties Link kopieren
Is goed!

Ben zooo blij met deze 2:)

En hopelijk once upon a time ook alsnog nu:)!!!
Alle reacties Link kopieren
quote:Miss-Pippilotta schreef op 15 februari 2016 @ 16:24:

[...]





Ik heb toch twee kaartjes voor jou!!! Eersterangs zitplaatsen (volgens mij had je liever staanplaatsen gehad?). Ik heb een nieuw account aangemaakt en kon daarmee weer gewoon vier nieuwe kaarten boeken. Gelukkig was de plek naast die andere plekken nog vrij.



Ik krijg de kaarten via de post (e-ticket kon ik niet kiezen).



Stuur me even een pb-tje als je wilt met je mailadres.Je bent mijn heldin!!!! Ik stuur je een pb'tje!
Alle reacties Link kopieren
Joepie!!! Nu zijn we allemaal blij:-)
Yeaaaaahj!
En inderdaad allemaal blij, want een andere vaste schrijfster hier (vanaf het begin van dit topic bedoel ik) had al aangegeven mijn Golden Circle kaart voor Amsterdam te willen kopen.

Dat zijn dus al met al een heleboel blije mensen.



Nu hoop ik wel dat ik niet morgen opeens een mail krijg dat het allemaal een grote fout is of zo, dat die actie niet geldt voor Nederlandse kaarthouders of zoiets geks. Maar ik ga er vanuit dat ik de kaarten gewoon binnenkort thuis ontvang!
Alle reacties Link kopieren
@Miss pippilotta mocht er een tweede concert komen met presale dan houd ik me ook aanbevolen hoor:)
Alle reacties Link kopieren
Nou Miss-Pippilotta... dit geloof je niet! Komt mijn vriend net thuis van zijn werk, vertel ik dolenthousiast 'het is gelukt om 2 kaartjes te regelen voor Beyonce in Dusseldorf'. Hij: "Wanneer is dat dan?"

Even opzoeken: "12 juli! "

Zegt hij: "maar dan zijn we toch nog niet terug van vakantie".



Neeee.... !!!! Wij komen de 14e terug. Waaahhhhh...



Ik dacht dat het concert van Dusseldorf een paar dagen na die van Amsterdam was i.p.v. er voor.

We gaan nu kijken of we de vakantie kunnen verplaatsen! Maar ik zal het zo sneu voor jou vinden als jij straks met de kaartjes blijft zitten. Anders kan ik ze sowieso wel van je kopen en kijk ik of ik ze weer door kan verkopen (gewoon tegen normaal tarief) wanneer we de vakantie niet kunnen verzetten. Dan zit jij niet met de eventuele kosten. Mocht je toch iemand weten/ kennen is dat natuurlijk ook goed.



Maar voor we dat gaan doen: ik ga morgen eerst als een bezetene kijken of we onze vakantie kunnen verplaatsen. Dus ik laat het je als het kan morgen nog weten! Bel morgen gelijk naar het werk en dan nog het vakantiehuisje etc.



Man man man,... wat een stress op zo'n dag om een concert haha. Ik ben gelijk 5 jaar ouder geworden na vandaag.

Dit moeten ze niet te vaak doen



Je hoort nog van me!
Alle reacties Link kopieren
@once upon a time: mocht het verzetten echt niet lukken heb ik waarschijnlijk wel een geintresseerde voor 1 kaart extra nog. Misschien lukt die 2e me dan ook nog wel, maar kan ik nu nog niet zeggen..
Alle reacties Link kopieren
Wel balen al die stress nu zeg! Wil je zo graag gaan ben je op vakantie.. Hoop vooral dat jullie lekker en op vakantie kunnen gaan en naar het concert. Dat zou win win zijn!
quote:Once-upon-a-time schreef op 15 februari 2016 @ 17:53:

Nou Miss-Pippilotta... dit geloof je niet! Komt mijn vriend net thuis van zijn werk, vertel ik dolenthousiast 'het is gelukt om 2 kaartjes te regelen voor Beyonce in Dusseldorf'. Hij: "Wanneer is dat dan?"

Even opzoeken: "12 juli! "

Zegt hij: "maar dan zijn we toch nog niet terug van vakantie".



Neeee.... !!!! Wij komen de 14e terug. Waaahhhhh...



Ik dacht dat het concert van Dusseldorf een paar dagen na die van Amsterdam was i.p.v. er voor.

We gaan nu kijken of we de vakantie kunnen verplaatsen! Maar ik zal het zo sneu voor jou vinden als jij straks met de kaartjes blijft zitten. Anders kan ik ze sowieso wel van je kopen en kijk ik of ik ze weer door kan verkopen (gewoon tegen normaal tarief) wanneer we de vakantie niet kunnen verzetten. Dan zit jij niet met de eventuele kosten. Mocht je toch iemand weten/ kennen is dat natuurlijk ook goed.



Maar voor we dat gaan doen: ik ga morgen eerst als een bezetene kijken of we onze vakantie kunnen verplaatsen. Dus ik laat het je als het kan morgen nog weten! Bel morgen gelijk naar het werk en dan nog het vakantiehuisje etc.



Man man man,... wat een stress op zo'n dag om een concert haha. Ik ben gelijk 5 jaar ouder geworden na vandaag.

Dit moeten ze niet te vaak doen



Je hoort nog van me!



Owwwww...... nee. Dat zou wel balen zijn voor jou! Ik hoop dat het nog lukt. Doe maar rustig aan, ik ga mijn ticketbureautje nu verlaten en laat de kaarten wel een paar dagen voor je staan.

Het maakt niet uit als je ze niet wilt. Ik verkoop ze nog wel. Ik woon zelf in het Zuiden van Nederland en Dusseldorf is voor ons dichtbij. Ik raak ze hier wel kwijt.



Ik heb waarschijnlijk ALS het toch nog lukt om te gaan wel twee nog betere zitplekken voor je (dichterbij). Maar daar mailen we dan deze week wel even over.



Succes en ik hoop dat het lukt!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb eventueel ook wel interesse als OUAT de vakantie niet kan verzetten! Dat zijn die zitplaatsen voor +/- 140 euro ps toch? Mocht je ze overhouden zie ik graag een pb tegemoet
Alle reacties Link kopieren
quote:Miss-Pippilotta schreef op 15 februari 2016 @ 18:57:

[...]





Owwwww...... nee. Dat zou wel balen zijn voor jou! Ik hoop dat het nog lukt. Doe maar rustig aan, ik ga mijn ticketbureautje nu verlaten en laat de kaarten wel een paar dagen voor je staan.

Het maakt niet uit als je ze niet wilt. Ik verkoop ze nog wel. Ik woon zelf in het Zuiden van Nederland en Dusseldorf is voor ons dichtbij. Ik raak ze hier wel kwijt.



Ik heb waarschijnlijk ALS het toch nog lukt om te gaan wel twee nog betere zitplekken voor je (dichterbij). Maar daar mailen we dan deze week wel even over.



Succes en ik hoop dat het lukt!Bedankt! Ik stuur je van de week wel even een mailtje over hoe en wat (PB werkte zojuist niet)
Is goed, Once upon a time.
OUAT: pb mij even.

Er is WEL een Amex presale voor het concert in Brussel!! Dat concert is op zondag 31 juli. Haar laatste van de tour.

Er zijn gewoon nog eersterang zitplekken (de duurste categorie) en Golden Circle kaarten en zo.



Kijk zelf maar even de plattegrond



http://www.ticketmaster.be/artist/beyonce-tickets/23996
Tickets zijn e-tickets (wel gratis, in tegenstelling tot Duitsland, waar dat niet eens mogelijk was en de verzendkosten 15 euro zijn) en de kosten zijn 146 euro (zitplek categorie 1) en 126 euro (golden circle plek) per kaart (en een paar euro voor creditcardbetaling).




Plattegrond Brussel
Alle reacties Link kopieren
Je kunt ècht wel een eigen klein ticket bureau beginnen Miss-Pippilotta.



Mag ik nog wat vragen over die Amex card?

Weet jij waarom ze de naam van je moeder willen weten?
quote:bartjes schreef op 16 februari 2016 @ 15:29:

Je kunt ècht wel een eigen klein ticket bureau beginnen Miss-Pippilotta.



Mag ik nog wat vragen over die Amex card?

Weet jij waarom ze de naam van je moeder willen weten?





Ha ha, ja.



Ga je de kaart nu speciaal hiervoor bestellen? Hoeveel kaarten van Beyoncé heb je nodig dan?

Ik denk namelijk dat het wel even duurt voordat ze alles gecheckt hebben en je de kaart daadwerkelijk in huis hebt.

Maar voor de toekomst is het altijd handig! Ze hebben vaak leuke concerten.

En hun klantenservice is snel... Dus wie weet heb je hem heel snel.



Volgens mij is die 'naam van je moeder' een beveiligingsvraag. Als je in probeert te loggen met je cardgegevens om iets te wijzigen of zo, dan krijg je dat als een conctrolevraag.

Soms ook 'geboortedatum van je vader', 'naam van je moeder' (ik dacht dat je zelf een paar dingen kunt kiezen).
Alle reacties Link kopieren
Ja, erg he?

Ik wil gewoon zo'n kaart. En ik wil het nu hahaha.

Ik snap dat het even duurt voor ik hem heb.

Hij moet op naam van mijn man want mijn salaris is niet genoeg.

Maar mijn man vind het grote onzin. Snap ik ook wel hoor.

Maar ik ging gister even kijken hoe ik hem moest aanvragen en toen zag ik dat ze naar de naam van je moeder vragen.



Ik weet niet hoeveel kaarten ik wil, en het hangt ook van de datum af.

Ik zit net als Once Upon A Time met de vakantieperiode.
Alle reacties Link kopieren
Onze topper miss-pippilotta!:) man, schoonpaps, goede vriendin en ik kijken er zooo naar uit!!!
Snap ik...



Ha ha, grappig ook de reactie van je man (wel begrijpelijk ook).



Stuur me maar een pb als ik je nog kan helpen met de presale tickets voor Brussel. Er zijn nog Golden Circle kaarten en 1e rang zitplaatsen, heb net nog gekeken. Ik heb nu alleen de oorspronkelijke schrijvers hier en mensen die mij ge-pbt hadden nog een bericht gestuurd, want anders raak ik zelf ook het overzicht kwijt. En bovendien heb ik geen goldcard, dus Amex zal me ook wel een keer terugfluiten ;)



Voor Brussel kan ik gewoon weer kaarten bestellen (dat gaat via een nieuw account).

Je kunt daar wel alleen e-tickets bestellen en ik snap natuurlijk als je dat eng vindt.

Maar dan weet je dat het aanbod staat voor jou en je dochters.



De data voor de concerten zijn inderdaad een beetje gek. Midden in de vakantieperiode. Ik had dat zelf ook al met mensen die niet wisten of ze mee konden.



Ik heb mijn kaart voor Amsterdam overigens verkocht via Viva (vandaag afgerond) en zelf een kaart voor Dusseldorf gekocht. Hoop nu wel dat ik die binnen krijg, want die kaart komt met de post, ha ha... Dusseldorf is voor mij dichterbij en ik wilde graag een 1e rang zitplaats.
quote:april88 schreef op 16 februari 2016 @ 19:24:

Onze topper miss-pippilotta!:) man, schoonpaps, goede vriendin en ik kijken er zooo naar uit!!!





Yeaaaaaahj! Echt superleuk en zo leuk ook dat jullie er allemaal zo naar uitkijken en dat jij zó blij bent. Het spat ook in alle berichten van het beeldscherm af. Ik denk als ik 12 juli in jullie vak kijk dat ik vier heel hard springende en gillende mensen zie. Dan denk ik; heeeeeeey, dat is April88!

Het wordt supergaaf. Ik hoop dat de kaarten deze week komen en mail je!
Alle reacties Link kopieren
Dank je voor je aanbod. Erg lief!

Ik woon in West-Friesland dus Brussel is voor ons te ver.



Ik hoop op het extra concert in de Arena.



Ik snap dat je het een beetje overzichtelijk wilt houden.

Al met al is het best een administratie voor je.

Maar je bent wel goed bezig



En fijn dat je nu zelf de kaarten hebt die je wilt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven