Aangeboden alle pijlers

Huis/huisdier oppas in-nabij Barcelona zomer'17

21-03-2017 22:43 16 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie zoekt een serieuze oppas voor zijn of haar huis deze zomer in of dichtbij Barcelona.

Ga lekker op vakantie, ik pas op je huis en eventueel verzorg ik je huisdieren!

Ik ben een vrouw van 51 jaar. Ervaring met huisdieren en ik ben paardencoach. Ik ben dol op dieren!

Mijn idee is ca een maand in de zomer of najaar van 2017, dit kan in overleg.
En die denk je hier te vinden?

Betaalde vakantie is wel lekker. Vooral als je gratis in iemand z'n huis verblijft.
Alle reacties Link kopieren
Toevallig net Sophie in de mentale kreukels gekeken?
Alle reacties Link kopieren
Jammer, ik zoek een oppas voor mijn dwerghamster. Ik woon helaas in Dubai..
Here I am - now what are your other two wishes...
Alle reacties Link kopieren
Ik zoek nog een oppas voor mijn bakvis maar misschien is het niet nodig en vermaakt zij zich met een romannetje.
You can breathe, you can blink, you can cry. Hell, you’re all gonna be doing that.
http://www.holidaylink.co ... pas/zoek_een_oppaswoning_(advertenties)/zoek_een_oppaswoning_(advertenties).html



Er zijn meerdere sites zoals deze maar Holidaylink is een betrouwbare organisatie.

Die zou je in de gaten kunnen gouden.

Er wordt momenteel wel een oppas in Griekenland gezocht.
Ik zou maar Spaans beginnen studeren, want ik denk dat je meer succes gaat hebben op Spaanse fora.
Alle reacties Link kopieren
Hoort dit niet bij 'aangeboden' ipv 'gevraagd'??

Alhoewel... Jij bent op zoek naar een goedkope vakantie natuurlijk;)
Tegenwoordig heet dit Airbnb en vangen mensen hier geld voor.

Als je naar Barcelona wilt, dan boek je zoiets. Hartstikke leuk.
Bij Airbnb zorg je niet voor de dieren.



Hier is best vraag naar hoor, serieuze huisdier- en huisoppas.

Misschien lastig als alleen in de buurt van Barcelona een optie is maar niet onmogelijk. Er zijn hopies mensen die zo voor weinig op vakantie kunnen en veel mensen blij met oppas.



Mijn schoonzus maakt al jaren gebruik van oppassers via de link die ik hierboven plaatste.
Wij zoeken vaak een oppas voor onze drie katten. Helaas niet in Barcelona, maar in Zweden. Tijdens onze laatste reis hebben we zelfs nog iemand van het forum in ons appartement gehad dus ik vind het niet zo'n gekke vraag, eigenlijk.



We zoeken trouwens nog iemand voor in april ;)
quote:lilapie schreef op 22 maart 2017 @ 07:56:

Wij zoeken vaak een oppas voor onze drie katten. Helaas niet in Barcelona, maar in Zweden. Tijdens onze laatste reis hebben we zelfs nog iemand van het forum in ons appartement gehad dus ik vind het niet zo'n gekke vraag, eigenlijk.



We zoeken trouwens nog iemand voor in april ;)Tijdens Pasen?
quote:Filee schreef op 22 maart 2017 @ 07:58:

[...]



Tijdens Pasen?Ja. 15-25 april.
quote:lilapie schreef op 22 maart 2017 @ 08:02:

[...]





Ja. 15-25 april.

Helaas. Dat gaat niet lukken

Hopelijk vinden jullie optijd een oppas.
We hebben wel een vaste catsitter die in de buurt woont. Dus als we niemand vinden, komen zij elke dag langs.



Maar we vinden het wel leuker voor de poesjes als er iemand in het apartement verblijft. En voor ons is het ook leuk om thuis te komen in een huis dat bewoond is geweest.
Alle reacties Link kopieren
quote:lilapie schreef op 22 maart 2017 @ 07:56:

Wij zoeken vaak een oppas voor onze drie katten. Helaas niet in Barcelona, maar in Zweden. Tijdens onze laatste reis hebben we zelfs nog iemand van het forum in ons appartement gehad dus ik vind het niet zo'n gekke vraag, eigenlijk.



We zoeken trouwens nog iemand voor in april ;)Als je op een NL forum vraagt of er mensen in je buitenlandse huis willen oppassen niet nee

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven