Welke draadloze oordopjes voor kleine oren?

29-04-2024 09:43 36 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Heb nu Bluetooth oordopjes van jbl die met elkaar zijn verbonden dmv een koordje in je nek. Maar de rechter doet t niet meer dus wil graag nieuwe draadloze.

Ik heb een kleine gehoorgang en gewone oordopjes zitten niet lekker. De jbl had van die zachte dopjes er op die je zelf klein middel of groot op kon doen.

Welke oordopjes raden jullie aan?

Las in een artikel de AirPods Pro 2 als tip, die kun je op maat maken, maar erg duur (heb wel ook iPhone en MacBook) of bijv FRESH 'N REBEL Twins Rise Silky Sand, stuk goedkoper maar geen super recensies..

Benieuwd wat jullie kunnen adviseren en/of die AirPods Pro 2 echt zo fantastisch zijn en goed blijven zitten met die dopjes op maat
Alle reacties Link kopieren Quote
mijn man en ik hebben de Airy TWS van Teufel en zijn daar allebei zeer tevreden over ondanks enorm verschillende oren (mijn man heeft de mijne getest en kon er niks mee maar de aanpassingdopjes die erbij zitten boden uitkomst en hij heeft ze nu zelf ook.
En doooooor!
Alle reacties Link kopieren Quote
Bij mij zitten oortjes ook snel niet fijn, ik vermoed ook door kleine oren/gehoorgang.

Ik heb oordopjes van Rolfstone, die van mij zijn (ook) om te slapen/liggen en zitten echt super. Ze hebben meerdere soorten, ik zou zo weer bij hun bestellen als ik andere wilde hebben (gewone, sporten, ...)
Alle reacties Link kopieren Quote
Airpods pro inderdaad.
Soms 219 euro via ochama.

Ik wil niet meer anders.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik heb deze https://www.bol.com/nl/nl/p/jlab-go-air ... -2EALw_wcB

Leuke kleurtjes, lekker goedkoop en ik vind het geluid goed en het zijn de enigen die bij mij zo zitten dat ik ze niet voel.
Alle reacties Link kopieren Quote
Airpods inderdaad. Ik heb gewoon de eerste generatie, werken prima en die zijn nu vast wel voordeliger te krijgen. Het zijn de enige oordopjes die blijven zitten bij mij.
Alle reacties Link kopieren Quote
Bonden conduction lost je problemen op. Open Run Shokz heb ik, heb ik al eerder reclame voor gemaakt op het forum.
Alle reacties Link kopieren Quote
Surebaby schreef:
29-04-2024 10:08
Ik heb deze https://www.bol.com/nl/nl/p/jlab-go-air ... -2EALw_wcB

Leuke kleurtjes, lekker goedkoop en ik vind het geluid goed en het zijn de enigen die bij mij zo zitten dat ik ze niet voel.
Ik heb deze ook, vooral gekocht om de prijs, want ik was bang dat draadloos voor mij niet zou werken. Heb ze al meer dan een jaar in gebruik en ze bevallen echt perfect. Drie verschillende groottes dopjes zitten erbij.
Alle reacties Link kopieren Quote
ldp schreef:
29-04-2024 10:34
Bonden conduction lost je problemen op. Open Run Shokz heb ik, heb ik al eerder reclame voor gemaakt op het forum.
Bone conduction is het 😉

Die zitten voor je oor en de Shokz open run heb ik ook. Vind ze geweldig, goed geluid en je voelt het helemaal niet zitten.

Voordeel vind ik ook dat je niet helemaal afgesloten bent van de buitenwereld, een stuk veiliger in het verkeer ook, op de fiets of aan de wandel.
Alle reacties Link kopieren Quote
Surebaby schreef:
29-04-2024 10:08
Ik heb deze https://www.bol.com/nl/nl/p/jlab-go-air ... -2EALw_wcB

Leuke kleurtjes, lekker goedkoop en ik vind het geluid goed en het zijn de enigen die bij mij zo zitten dat ik ze niet voel.
Deze wilde ik je ook aanraden! Onlangs gekocht en bevallen erg goed. Ik heb ook kleinere gehoorgangen en met de kleinste dopjes zitten ze heel comfortabel. Ik ging in eerste instantie ook voor de prijs voor deze oordopjes, want ik wilde weten of echt draadloos wel werkte voor mij. Maar mochten ze kapot gaan ofzo, denk ik dat ik deze weer opnieuw koop.
Alle reacties Link kopieren Quote
Surebaby schreef:
29-04-2024 10:08
Ik heb deze https://www.bol.com/nl/nl/p/jlab-go-air ... -2EALw_wcB

Leuke kleurtjes, lekker goedkoop en ik vind het geluid goed en het zijn de enigen die bij mij zo zitten dat ik ze niet voel.
Deze inderdaad. Heb hier op het forum deze al vaker aangeraden. Prijs kwaliteit is erg goed en fijn voor kleine oortjes
Alle reacties Link kopieren Quote
De airpods 2e gen zitten bij mij echt een heel stuk fijner dan de airpods pro.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik heb JBL draadloos. Ook kleine gehoorgang, als die met draad voor je werkte zou ik zeggen zelfde type maar draadloos. Zit ook idd maten wisselbare zachte dopjes in.
"It does not do to dwell on dreams, and forget to live."
Alle reacties Link kopieren Quote
Arriebabs schreef:
29-04-2024 10:39
Ik heb deze ook, vooral gekocht om de prijs, want ik was bang dat draadloos voor mij niet zou werken. Heb ze al meer dan een jaar in gebruik en ze bevallen echt perfect. Drie verschillende groottes dopjes zitten erbij.
Ik ben zo eiig dat ik deze indoe, maar nog weleens vastzit aan de routine met de draadjes.
Dus dan doe ik deze in, denk 'he ik moet nog oortjes' en ben dan helemaal verbaasd dat ik mijn oortjes met draad niet kan vinden, ga die bozig zoeken en dan helemaal verbaasd dat dat niet meer in mijn oor kan🤣.
Zegt dus wel iets over dat je ze amper voelt.
Alle reacties Link kopieren Quote
Blueitis schreef:
29-04-2024 11:47
Deze wilde ik je ook aanraden! Onlangs gekocht en bevallen erg goed. Ik heb ook kleinere gehoorgangen en met de kleinste dopjes zitten ze heel comfortabel. Ik ging in eerste instantie ook voor de prijs voor deze oordopjes, want ik wilde weten of echt draadloos wel werkte voor mij. Maar mochten ze kapot gaan ofzo, denk ik dat ik deze weer opnieuw koop.
Ik heb ze ook besteld, als reserve voor als mijn airpods pro leeg zijn en ik ze niet direct op kan laden. Ben benieuwd, erg vriendelijk van prijs en inderdaad leuk die verschillende kleuren! (ik heb zwarte besteld)
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren Quote
Surebaby schreef:
29-04-2024 10:08
Ik heb deze https://www.bol.com/nl/nl/p/jlab-go-air ... -2EALw_wcB

Leuke kleurtjes, lekker goedkoop en ik vind het geluid goed en het zijn de enigen die bij mij zo zitten dat ik ze niet voel.
Deze heb ik ook. Kleine gehoorgang en oorschelp en deze zitten heel fijn. Oortjes met een steeltje passen niet, dus airpods vallen dan al af.
Alle reacties Link kopieren Quote
Duidelijk wat de favoriet is :mrgreen:
Alle reacties Link kopieren Quote
Voor in het openbaar vervoer zijn dopjes die afsluiten en noise reduction hebben geweldig.

Ik heb Google buds pro en die zijn behoorlijk klein. Sluiten ook goed af. In het verkeer kun je ze op transparency mode zetten. Nadeel en voordeel is dat je de auto's dan hoort aankomen. Ze zitten soms 'gratis' bij een nieuwe Google phone.
Alle reacties Link kopieren Quote
Nou wat super zeg dank jullie wel!
Ik ben voor de jlab go air pod gegaan in groenblauw haha :-) wat een fijn prijsje, en fancy :yes:

Heel benieuwd hoe ze gaan bevallen!
Alle reacties Link kopieren Quote
Oh, dan ben ik net te laat om nog een ander type aan te dragen... Ik heb "oorbellen", die ik aan mijn oorschelp hang. Er gaat niets mijn gehoorgang in, dus de maat daarvan maakt niet uit. Voordeel voor mij: het sluit mijn gehoorgang niet af, wat bij mij snel leidt tot overmatig oorsmeer en buitenoorontsteking. Ik vind het ook prettig dat ik niet afgesloten ben van de omgeving.
Niet dit type, maar wel dit idee:
Afbeelding
Alle reacties Link kopieren Quote
Irma_3110 schreef:
29-04-2024 16:27
Oh, dan ben ik net te laat om nog een ander type aan te dragen... Ik heb "oorbellen", die ik aan mijn oorschelp hang. Er gaat niets mijn gehoorgang in, dus de maat daarvan maakt niet uit. Voordeel voor mij: het sluit mijn gehoorgang niet af, wat bij mij snel leidt tot overmatig oorsmeer en buitenoorontsteking. Ik vind het ook prettig dat ik niet afgesloten ben van de omgeving.
Niet dit type, maar wel dit idee:
Afbeelding
Heb je hiermee niet dat iedereen mee kan luisteren? Zoals wanneer je je telefoon op de speaker zet? Zo irritant namelijk als mensen dat doen.
Alle reacties Link kopieren Quote
Vanillana schreef:
29-04-2024 13:15
Deze heb ik ook. Kleine gehoorgang en oorschelp en deze zitten heel fijn. Oortjes met een steeltje passen niet, dus airpods vallen dan al af.
Ik heb een aantal afgekeurde van de kinderen met steeltjes en die heb ik op elke etage liggen, voor als ik wil stofzuigen met muziek ofzo.
Een beetje dansen en die met steeltjes vliegen alle kanten op.

Ik vind die koptelefoon van rebel nog iets die bij de action ligt ook wel de test doorstaan. Maar buiten lopen met een koptelefoon, ik vind dat erg 'afgesloten' voelen.
Alle reacties Link kopieren Quote
apiejapie schreef:
29-04-2024 18:48
Heb je hiermee niet dat iedereen mee kan luisteren? Zoals wanneer je je telefoon op de speaker zet? Zo irritant namelijk als mensen dat doen.
Nee hoor, mijn geluid is gewoon privé gelukkig!
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik heb zojuist de oortjes ontvangen. Ik zal wel überdigidom zijn, maar ik weet niet waar ik dat platte oplaadstekkertje in moet doen. Ik heb een laptop met allerlei ingangen, maar voor deze platte zit er niets bij... (en ik was weer te snel, in mijn grote stekkerdoos past hij gewoon in een usb-poortje)
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik vermoed dat je het doosje met de dopjes erin kunt opladen met de usb c lader van je telefoon

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven