Aangeboden alle pijlers

Nederlands Tijdschrift voor Geneeskunde + Medisch Contact

05-07-2013 09:30 6 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een stapel van het NTvG en het Medisch Contact liggen die ik niet meer ga lezen (of alleen als ik met pensioen ben, maar tegen die tijd is het allemaal wat verouderd ). Allemaal nog ongelezen en in zeer goede staat (sommigen zelfs nog in plastic verpakking)! Ook heb ik een aantal Arts in Spe's die wel gelezen zijn. Zie hieronder om welke exemplaren het gaat.



Ik hoop dat ik ze voor een zacht prijsje nog aan iemand kan verkopen. Duur vakblad en de bomen zijn er toch al voor gestorven, dus dan kunnen de bladen maar beter gelezen dan verbrand worden dacht ik zo!



NTvG:

2012:

Exemplaren 1 tot en met 19. (Eerste exemplaar heeft aan de kaft wat waterschade maar is verder nog zeer goed leesbaar. Rest allemaal in nieuwstaat).



2011:

Exemplaren 18 tot en met 52. Allemaal in zeer goede (nieuw)staat.



Medisch Contact:

2012

Exemplaren 1 en 2. Nieuwstaat.



2011

Exemplaren 20 tot en met 52, met uitzondering van nummer 43. In zeer goede (nieuw)staat.



Arts in Spe:

2011

Exemplaren 2, 3 en 4. Gelezen.
Doe eens aardig en geef ze weg...
Alle reacties Link kopieren
Medisch Contact en Arts in Spe mogen gratis weg, want dat zijn ook gratis bladen. Het liefst wil ik ze aan iemand meegeven die ook NTvG komt ophalen. Maar alle kleine beetjes helpen.
Herkenbaar. Ik heb ook stapels en stapels medisch contacten en artsen in spe liggen....
Alle reacties Link kopieren
Ik heb wel interesse in de hele stapel. Maar wat vraag je ervoor en waar kunnen ze opgehaald worden? Dan kan ik zien of dat gaat lukken.
Alle reacties Link kopieren
Sorry voor de late reactie Nicolientje, maar ze zijn inmiddels opgehaald!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven