Aangeboden alle pijlers

Senseo up

19-02-2016 00:30 15 berichten
Alle reacties Link kopieren
Deze heb ik gekocht om stel ik krijg bezoek te voorzien van een kop koffie. Gekocht tijdens 2+1 gratis actie. Was er 70 euro voor kwijt voor 3 senseo's. Naja eigenlijk minder want had nog een cadeaukaart van huppelepup euro.



Eentje staat hier. Eentje weg gegeven in ruil voor wat boodschappen.



Wie weet kan ik de andere iemand anders blij mee maken, en heb je zelf nog wat boodschappen over waar je mij blij mee maakt? Alles is welkom!



Het is de rode variant!



http://www.blokker.nl/nl/ ... ilips-hd7880-80-senseo-up



Woon trouwens in Breda!
Alle reacties Link kopieren
Misschien handing om iets van een locatie erbij te vermelden.

Edit, ik zie dat je in Breda woont. Iets te ver voor mij.
Silence is golden. Duct tape is silver.
Alle reacties Link kopieren
Lekker offtopic, maar aan je link te zien had je niet zo'n goede deal gescoord. Hij kost nu maar 19 euro.

Hopelijk heb je wel lekkere koffie
Alle reacties Link kopieren
Haha klopt maar t rare is hij was toen 38 euro en ook online al uitverkocht en toen de actie van 19 euro kwam was het ook nog steeds uitverkocht :p
Alle reacties Link kopieren
Oh ja ik zie het; uitverkocht. Is gewoon een lokkertje dan.
Alle reacties Link kopieren
Zwitsal-Nijntje ik wil m graag hebben! Wat voor boodschappen wil je?
Helemaal off topic, maar wat is de reden dat je 3 van die apparaten koopt?



Ik zie de logica even niet.
Ik snap dat wel, je kunt er per keer maar één kopje mee zetten, dus als je bezoek krijgt, is het wel handig om ze allemaal tegelijk te gebruiken.....
Alle reacties Link kopieren
Naja moest er 1 in mijn huis hebben en die actie was er had cadeau kaart dus was met 3 senseo's zon 50 euro kwijt. Kon er iemand anders ook blij mee maken, prima.



Niet slim i know, dronk zelf geen koffie maar liefde maakt blind en dan maak je foute keuzes.
Maar meisje, ik las weleens topics van je en volgens mij had je het niet zo breed?

Verkoop ze dan, inplaats van ze weg te geven. Tenzij je er echt een mooi aantal boodschappen voor krijgt die je ook echt kunt gebruiken.



Anders doe je jezelf te kort.



Heel lief dat je zo gul bent, maar je moet ook goed voor jezelf zorgen hoor.
Alle reacties Link kopieren
quote:Troelalaaaa schreef op 19 februari 2016 @ 16:44:

Maar meisje, ik las weleens topics van je en volgens mij had je het niet zo breed?

Verkoop ze dan, inplaats van ze weg te geven. Tenzij je er echt een mooi aantal boodschappen voor krijgt die je ook echt kunt gebruiken.



Anders doe je jezelf te kort.



Heel lief dat je zo gul bent, maar je moet ook goed voor jezelf zorgen hoor.



Ach weet je wat het is, die senseo's hebben me 70 euro voor 3 gekost.. dus nog geen 25 euro per stuk. Als ik iemand dan blij kan maken en zelf wat boodschappen heb waarom niet?? Kijk ik doe het niet voor een tomatenblikje van 20 cent natuurlijk



Maar wel dat ik er ook iets aan heb en lekker kan eten weer.



Vaker gedaan hoor had spulletjes over en kreeg een heerlijke tas boodschappen, is al weer 2 jaar geleden. Ging net op mezelf. Lieve vrouw was dat dat doet me meer, was echt bewust uit gekozen, heel lief.
Alle reacties Link kopieren
quote:oneenietweer schreef op 19 februari 2016 @ 06:55:

Zwitsal-Nijntje ik wil m graag hebben! Wat voor boodschappen wil je?



Stuur me even een pb'tje, kom ik daar later even op terug goed?



Ben nu namelijk even een koelkastje aan het zoeken zodat ik ook iets heb aan boodschapjes haha!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb toevallig een klein koelkastje! Ruilen?
Alle reacties Link kopieren
Ja nog beter zelfs!
Alle reacties Link kopieren
Ik kan naar jou geen pb sturen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven