Aangeboden alle pijlers

Sinterklaas, pakketje voor wie het moeilijk heeft

08-10-2014 19:55 38 berichten
Alle reacties Link kopieren
Al eerder heb ik via het forum pakketjes verzonden aan mensen die het goed konden gebruiken (onder mijn oude nick). Ook dit jaar wil ik weer mensen blij maken met wat cadeautjes. Heb je een lastig jaar of zit het even tegen, of wil je het pakketje voor een vriendin.

Ik hoef geen indiscrete levensverhalen of rare gegevens, het komt uit een goed hart.



Dit jaar heb ik een pakketje voor



een meisje van +/- 4-6 jaar (2x)

een jongen van +/- 2-3 jaar

een vrouw die van koken houdt

een algemeen vrouwenpakketje

eventueel ook een boekenpakket, maar de boeken zijn dan tweedehands (chicklit, romans en thrillers)



Het is geen cheapy (action)rommel, maar het zijn gewoon leuke pakketjes. Ik hoop dat je alleen reageert wanneer je het echt kunt gebruiken en integer bent.



edit; ik betaal de verzending ook, dus er zijn geen kosten aan verbonden voor je.
Alle reacties Link kopieren
Wat een lief idee van je
Alle reacties Link kopieren
Mooi initiatief! Respect!
Alle reacties Link kopieren
Wat ontzettend lief van je!
Wat lief!
Alle reacties Link kopieren
Wat ontzettend lief! Vrij gevigheid bestaat dus tóch!
We all gonna die, we bleed from similar veins..
Alle reacties Link kopieren
Mooi gebaar
Alle reacties Link kopieren
Via privébericht.
Wat een mooi gebaar! Supersympathiek.

(Ik meld me trouwens níet aan als gegadigde hoor...)

Succes!
Alle reacties Link kopieren
Wat lief!! Ik hoop dat je er een paar mensen heel blij mee maakt.
Alle reacties Link kopieren
Wat een ontzettend mooi gebaar🌷.
Alle reacties Link kopieren
Oh wow, hier ben ik echt even stil van.. Wat een superlief gebaar!
Alle reacties Link kopieren
Via pb gereageerd
Alle reacties Link kopieren
Ik vergeet nog te typen dat dit echt een mooi iets van je is.
Alle reacties Link kopieren
Aah wat lief zeg! Waren er maar meer mensen zoals jij!! Ik zou wel heel graag het kookpakketje of gewoon pakketje voor vrouwen ontvangen!

Ik woon pas samen maar we studeren ook beide nog, we kunnen alle vaste lasten maandelijks betalen maar een extraatje zit er nooit meer in. Maar als je iemand vindt bij wie het noodzakelijker is, dan moet je dat uiteraard doen!
Alle reacties Link kopieren
Hè. Ik wil niemand in verlegenheid brengen. Je kunt ook gewoon een berichtje naar me sturen, volgens mij door op t plusje onder m'n naam te klikken. Dan hoef je niet 'open en bloot op t forum'.

Ik kijk morgenavond even op de pc (zit nu mobiel) en zal dan reageren op iedereen. Voel je iig niet bezwaard, ik bied het aan. Ik kan genoeg situaties bedenken waarin het soms tegen kan zitten.
Alle reacties Link kopieren
Wat ontzettend lief!



Misschien een idee om iemand te kiezen die echt helemaal alleen is op Sinterklaasavond, voor wie het een fijn idee is dat er iemand aan haar/hem heeft gedacht?
De toekomst is niet meer wat het was
Alle reacties Link kopieren
He als eerste wil ik zeggen dat ik dit echt super lief van je vind en dat je een super goed hart hebt. Ik heb zelf een moeilijke periode achter de rug. Ben student en heb twee lieve kinderen. Mijn zus die het ook zwaar heeft staat altijd klaar voor mij en helpt me wanneer ik haar nodig heb. Ik zou graag iets voor haar terug willen doen en ze is altijd aan het koken en bakken du ik zou haar dat pakje gunnen
Alle reacties Link kopieren
Wat een mooi gebaar zeg. Hoor je niet vaak meer....
Hee er was hier toch ook iemand met een zoontje van zes? Ik heb geen pakket maar wel een doosje lego in de verpakking, power minors.
Alle reacties Link kopieren
KLASSE !

Ik gun jou liefde geluk en gezondheid

Alle reacties Link kopieren
Via mobiel kun je geen privé sturen he? Als ik straks op mijn studie doe, stuur ik je er een en haal ik mn andere weg.
Wat een ontzettend leuk en lief idee!!

Ik vind zelf dat er wel veel meer mensen zijn die het meer nodig hebben dan ik, maar ik wilde wel even laten weten dat het echt een heel lief gebaar is. Ik hoop dat je een aantal mensen er echt heel blij mee kunt maken!!
Alle reacties Link kopieren
Klonkje je hebt een pb
Alle reacties Link kopieren
Wauw wat lief, wat een ontzettend goed idee ook!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven