Aangeboden alle pijlers

Sportcity abonnement, 35 euro p/m: VERKOCHT

17-12-2012 16:06 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,



Ik bied hierbij mijn sportcity abonnement aan. Ik heb hem midden juni 2012 aangeschaft met studentenkorting. Dit houd in dat het om een jaarabonnement gaat van 35 euro per maand. (Normaal zit je er voor deze maandprijs 2 jaar aan vast.)



Abonnement is nog een half jaar geldig! (Daarna loopt het contract af en kan je zelf kiezen of je wel of niet doorgaat.)



Ik vertrek volgende maand voor een half jaar naar het buitenland vandaar dat ik hem ter overname aanbied.



Wie kan ik er blij mee maken?



Mvg



BELANGERIJK: Sportcity heeft aangegeven dat de persoon die het abonnement overneemt ook student moet zijn (en dit kan aantonen).
Alle reacties Link kopieren
Misschien handig om te vermelden wat je voor die 35,- per maand allemaal krijgt. Want voor alleen fitness (en dan ook nog een studentenprijs) vind ik het bijvoorbeeld behoorlijk aan de prijs.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Hoi Himalaya,



In principe alles wat Sportcity aanbied is in dit abonnement onbeperkt inbegrepen, je zit ook niet vast aan bepaalde tijden. Ze hebben meerdere vestigingen over het hele land en je kan overal terecht (dus niet alleen in de vestiging waar je staat ingeschreven). Het verschilt wel per vestiging wat ze aanbieden qua lessen. Maar om een kort overzicht te geven:



- Een grote verscheidenheid aan groepslessen

- De normale fitness toestellen (cardio + krachttraining)

- Sauna

- Zonnecabines

- Squash

- Personal fitplan (een persoonlijk plan gemaakt op basis van jouw wensen)

- Kinderopvang (maar alleen studenten kunnen mijn contract overnemen, dus wellicht niet relevant)

- Een mooie, schone, moderne, verzorgde sportschool.



Eigenlijk teveel om op te noemen, als je interesse heb kijk dan vooral even op de website, want buiten de groeplessen die op de website staan bieden ze per vestiging ook nog andere lessen, zoals bijvoorbeeld yoga en dergelijke.
Alle reacties Link kopieren
Hoeveel wil je er voor hebben?
Alle reacties Link kopieren
Niks.



Sportcity geeft de mogelijkheid om eenmalig je abonnement over te dragen. Met andere woorden die persoon neemt je contract over en dat contract komt op zijn/haar naam te staan. Met het voordeel dus dat hij/zij niet gelijk voor een jaar of twee jaar aan een contract vast zit maar de overige looptijd overneemt, in dit geval 6 maanden.
Alle reacties Link kopieren
Ja, dat snap ik. Maar het heeft voor een student toch geen voordeel om jouw abbo overte nemen? Want zelf betaal je als student ook 35 euro p/m als je lid wordt. Het enige wat je ermee 'wint', is dat je een abbo voor een half jaar in plaats van voor een jaar hebt.
Alle reacties Link kopieren
Je kan toch ook op zoek zijn naar zo'n lidmaatschap en denken: "Goh als ik deze overneem dan kost het met niet meer of minder maar ik help wel iemand door het over te nemen...."



Maar misschien ben ik dan heel raar ofzo.
Alle reacties Link kopieren
Oh als ik student was en overwoog naar Sportcity te gaan dan zou ik zo'n aanbod als dit ideaal vinden. Als het bevalt neem je zelf een abonnement en als het niet bevalt dan zit je er niet nog anderhalf jaar aan vast.
Alle reacties Link kopieren
Ja ik heb in 2 dagen tijd enorm veel reacties gehad (via andere wegen), helaas nog niet van studenten!!



Miriam als je niet opzoek bent naar een sportschool abonnement of niet bij Sportcity wilt sporten, dan is het idd niet interessant. Voor de mensen die dat wel willen lijkt het voordeel me vrij duidelijk.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb interesse! Hij is tot juli dus geldig? Laat ik nou precies opzoek zijn naar een halfjaar abonnement omdat ik ook over een halfjaar naar het buitenland vertrek! + ik ben student!
Alle reacties Link kopieren
He Sanne!



Helemaal goed! Contract loopt af op 12 juni 2013



Ik kan je volgens mij geen privé bericht sturen. Dus mocht je nog interesse hebben mail me dan even op: xxx



Gr
anoniem_152854 wijzigde dit bericht op 26-12-2012 18:01
Reden: privacy
% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven